HÄÄHUUMAPiNO!

Jos järkkäisin häät, niin tällä fiiliksellä haluaisin sellaiset "keijukais/metsäläis" teemahäät johonkin kauniiseen ympäristöön luonnossa, tietenkin ihan täydellisellä ilmalla ja jollain tuon kaltaisella puvulla :D
 
Jos järkkäisin häät, niin tällä fiiliksellä haluaisin sellaiset "keijukais/metsäläis" teemahäät johonkin kauniiseen ympäristöön luonnossa, tietenkin ihan täydellisellä ilmalla ja jollain tuon kaltaisella puvulla :D
Tosta kieltämättä tulee joku satu mieleen! Mua häiritsee kun tuo puku muistuttaa jostain mutten saa päähäni mistä :D Joku tarina tms varmaan...
 
"Mimma"
Kiitti pinon perustamisesta! :)

Tässä ois aika kivan näkönen hääkampaus, minun näköiseni: http://www.kampaamoverkko.fi/kuvagalleria.php?cid=2&id=106, mutta koska häihin on vielä aikaa (liian paljon), niin mieli ehtii muuttua varmaankin ;)

Häät siis 12.11.2011 ja Oulusta olisi tarkoitus löytää kiva juhlapaikka. Nyt ykkösvaihtoehtona Ravitola upseerikerho, mutta lisää tarjouspyyntöjä vielä odotellaan ja sitten alkaa paikkoihin tutustumiset.
 
[QUOTE="Mimma";22493437]Kiitti pinon perustamisesta! :)

Tässä ois aika kivan näkönen hääkampaus, minun näköiseni: | | Hkampaukset kuvagalleriassa, mutta koska häihin on vielä aikaa (liian paljon), niin mieli ehtii muuttua varmaankin ;)

Häät siis 12.11.2011 ja Oulusta olisi tarkoitus löytää kiva juhlapaikka. Nyt ykkösvaihtoehtona Ravitola upseerikerho, mutta lisää tarjouspyyntöjä vielä odotellaan ja sitten alkaa paikkoihin tutustumiset.[/QUOTE]

Kaunis kampaus :) Ja mun kuume laski heti kun ajattelin miten paljon suunnittelemista (ja rahaa) koko homma vaatis :D
 
[QUOTE="Mimma";22493437]Kiitti pinon perustamisesta! :)

Tässä ois aika kivan näkönen hääkampaus, minun näköiseni: | | Hkampaukset kuvagalleriassa, mutta koska häihin on vielä aikaa (liian paljon), niin mieli ehtii muuttua varmaankin ;)

Häät siis 12.11.2011 ja Oulusta olisi tarkoitus löytää kiva juhlapaikka. Nyt ykkösvaihtoehtona Ravitola upseerikerho, mutta lisää tarjouspyyntöjä vielä odotellaan ja sitten alkaa paikkoihin tutustumiset.[/QUOTE]

Mä näytin tuota samaa mun kampaajalle. :D En siis halunnut tuota samaa, mutta vähän samaa tyyliä. Noi sivuhiuksihärpäkät on kyllä mun mielestä aika karmeat.
 
[QUOTE="Mimma";22493437]Kiitti pinon perustamisesta! :)

Tässä ois aika kivan näkönen hääkampaus, minun näköiseni:
, mutta koska häihin on vielä aikaa (liian paljon), niin mieli ehtii muuttua varmaankin ;)

Häät siis 12.11.2011 ja Oulusta olisi tarkoitus löytää kiva juhlapaikka. Nyt ykkösvaihtoehtona Ravitola upseerikerho, mutta lisää tarjouspyyntöjä vielä odotellaan ja sitten alkaa paikkoihin tutustumiset.[/QUOTE]

Nätin näkönen! :)
Tiedättekö jo kirkkoa?

Muutin tuon kuvaksi.:p
 
"Mimma"
Mä näytin tuota samaa mun kampaajalle. :D En siis halunnut tuota samaa, mutta vähän samaa tyyliä. Noi sivuhiuksihärpäkät on kyllä mun mielestä aika karmeat.

Joo nuo sivuhiushapsut vois jättää pois, nehän on sitte kokoajan suussaki ;D Mä en osaa liittää kuvia tänne suoraan.. :/ Tässä mun tuleva hääpuku, mikäli se näyttää mun päällä yhtä kauniilta :) Hpuvut ja juhlapuvut - Hpuvut.fi

Heh, suunnittelua varmaan saa tehä enemmän ku tahtos ja rahaa palaa.. Mutta kerranhan sitä vain naimisiin mennään? :)
 
[QUOTE="Mimma";22493524]Ootteko kattoneet valokuvauksien hintoja?[/QUOTE]

Meille ei tule valokuvaajaa sinne, mutta käymme ottamassa jossain sen perinteisen.
Oletteko muuten muut tulevat vaimot tehneet budjettia?
Me katottiin karkeasti ja ilman häämatkaa tuli 8000 vaikka katottiin suht säästeliäästi. :D Ihan järkky määrä rahaa! :D No kerran sitä tosiaan naimisiin ONNEKSI mennään :D
Ei joka vuosi :D Säästetään joka kk 600e ja vähän pistää huulta lurpalle :LOL:
 
"Mimma"
Meille ei tule valokuvaajaa sinne, mutta käymme ottamassa jossain sen perinteisen.
Oletteko muuten muut tulevat vaimot tehneet budjettia?
Me katottiin karkeasti ja ilman häämatkaa tuli 8000 vaikka katottiin suht säästeliäästi. :D Ihan järkky määrä rahaa! :D No kerran sitä tosiaan naimisiin ONNEKSI mennään :D
Ei joka vuosi :D Säästetään joka kk 600e ja vähän pistää huulta lurpalle :LOL:
Täällä katoin, niin jos ottas semmosen kuvaajan, niin käsitykseni mukaan 150e maksais. Sais hienot kuvat kirkostakin meistä, joita ei välttämättä onnen huumaassa olevat sukulaiset ja ystävät saa otettua :D Niin tuo 150e ei taida tuntua siinä 6000-7000 euron hääbudjetissa ;) Me ei ihan tarkkaan sitä vielä ole laskettu ja silti se on jo aika paljon, huih.. Noh, leivän päälle ylähuulta jne. seuraava vuosi, ni eiköhän se siitä ;)
 

Yhteistyössä