Onpa erikoinen! Ihana!Mulle tällanen hääpuku!
http://www.programmer.fi/jisapii/blogi/wp-content/uploads/2007/01/agape-brud1.jpg
Kaunis puku. Ton tyyppistä oon mäkin katellu.Mulle tällanen hääpuku!
http://www.programmer.fi/jisapii/blogi/wp-content/uploads/2007/01/agape-brud1.jpg
Tosta kieltämättä tulee joku satu mieleen! Mua häiritsee kun tuo puku muistuttaa jostain mutten saa päähäni mistä Joku tarina tms varmaan...Jos järkkäisin häät, niin tällä fiiliksellä haluaisin sellaiset "keijukais/metsäläis" teemahäät johonkin kauniiseen ympäristöön luonnossa, tietenkin ihan täydellisellä ilmalla ja jollain tuon kaltaisella puvulla
2.7 temppeliaukion kirkossaOnkos teillä jo päivä lyöty lukkoon?
Jei Tuleeko isot juhlat? Onko päivä- vai iltajuhla? Heh, ei mulla mikään juhlakuume oo ..2.7 temppeliaukion kirkossa
Mulla tulee tosta mieleen Taru Sormusten Herrasta Arwen (Liv Tyler). Nyt kun aloin asiaa pohtimaan.Tosta kieltämättä tulee joku satu mieleen! Mua häiritsee kun tuo puku muistuttaa jostain mutten saa päähäni mistä Joku tarina tms varmaan...
n.80henkilöä eli aika tavikset.Jei Tuleeko isot juhlat? Onko päivä- vai iltajuhla? Heh, ei mulla mikään juhlakuume oo ..
Mä näytin tuota samaa mun kampaajalle. En siis halunnut tuota samaa, mutta vähän samaa tyyliä. Noi sivuhiuksihärpäkät on kyllä mun mielestä aika karmeat.
Nätin näkönen!
Tiedättekö jo kirkkoa?
Muutin tuon kuvaksi.
WAU! Katselin kuvia sisältä myös, on upea!
Täällä katoin, niin jos ottas semmosen kuvaajan, niin käsitykseni mukaan 150e maksais. Sais hienot kuvat kirkostakin meistä, joita ei välttämättä onnen huumaassa olevat sukulaiset ja ystävät saa otettua Niin tuo 150e ei taida tuntua siinä 6000-7000 euron hääbudjetissa Me ei ihan tarkkaan sitä vielä ole laskettu ja silti se on jo aika paljon, huih.. Noh, leivän päälle ylähuulta jne. seuraava vuosi, ni eiköhän se siitäMeille ei tule valokuvaajaa sinne, mutta käymme ottamassa jossain sen perinteisen.
Oletteko muuten muut tulevat vaimot tehneet budjettia?
Me katottiin karkeasti ja ilman häämatkaa tuli 8000 vaikka katottiin suht säästeliäästi. Ihan järkky määrä rahaa! No kerran sitä tosiaan naimisiin ONNEKSI mennään
Ei joka vuosi Säästetään joka kk 600e ja vähän pistää huulta lurpalle