(Hää)kiitoskortin kuvasta tyhmä kysymys..

• Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti
tietämätön
Elikkä hääpari tahtoo kiittää juhlaväkeä, ja mietimme nyt että onko ihan todella iso etikettivirhe jos kiitoskortissa on juhlapaikalla otettu kuva koko perheestämme?
Vai pitääkä kiitoskortissa olla vain ja ainoastaan hääpari?
Mun mielestä siis periaatteessa vaan hääparin kuva pitäisi olla, mutta kun se kuva koko perheestä olisi aika onnistunut :D

ihan kuin ite haluat, täs ei o etikettiä
No eiköhän se kiitoskortti voi olla just sellanen kuin sinä itse haluat. =)
Varsinkin sukulaiset voisivat ilahtua tuollaisesta ryhmäkuvasta. Kiitoskortti voi olla myös kuvaton!

Minun mielestä kuvassa pitäisi olla vain hääpari, sillä hehän siinä kiittävät vieraita tulemisesta. Minä en ainakaan haluaisi itselleni sellaista kiitoskorttia jossa koreilee koko suku lähestulkoon, kyllä kiitoskortissa kuuluu olla vain se hääpari. Tietty kuka mistäkin tykkää. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pandis:
Minun mielestä kuvassa pitäisi olla vain hääpari, sillä hehän siinä kiittävät vieraita tulemisesta. Minä en ainakaan haluaisi itselleni sellaista kiitoskorttia jossa koreilee koko suku lähestulkoon, kyllä kiitoskortissa kuuluu olla vain se hääpari. Tietty kuka mistäkin tykkää. ;)

eihän ap kirjottanut että koko suvun pitää olla kiitos kuvassa,eli vain oma perhe, ja luulisin että tark. omia lapsia? mun mielestä kiva idea =)

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kuin ite haluat:
No eiköhän se kiitoskortti voi olla just sellanen kuin sinä itse haluat. =)
Varsinkin sukulaiset voisivat ilahtua tuollaisesta ryhmäkuvasta. Kiitoskortti voi olla myös kuvaton!
minusta olisi kiva saada koko perheestä, siis hääpari ja mahdolliset lapset ? ei anoppeja ja appeja yms .. :) kiva vaihtelua

tietämätön
Tarkoitin siis nimenomaan kuvaa perheestämme, ei suvustamme.
Eli minä, mies ja lapset.
Jotenkin haluisin että koko perhe kiittäisi, sillä vaikka naimisiin menikin vaan äiti ja iskä, oli lapset tärkeänä osana juhlaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ohos:
aika hauskaa että nykyisin tehdään ensin lapsi/lapsia ja sitten vasta mennään naimisiin =)
kertokaas mitä merkitystä silloin sillä avioliitolla on juridisesti...
Käsittääkseni kuule juridiset seikat pysyvät ihan samoina, oli sitten lapset syntyneet ennen papin aamenta taikka sen jälkeen.
Miltäs aikakaudelta oikein olet?

Yhteistyössä