Hae viimeisin kauppakuitti ja kirjoita se tänne!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hjalmarska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuittia ei ole tallessa, mutta yritänpä muistaa kaiken. Prismassa kävimme eilen, enkä tiedä mitä maksoi, kun mies oli kassalla ja minä pakkasin.
- jäävuorisalaatti
- tomaatteja
- 2 kurkkua
- retikkapala
- kesäkurpitsa
- minimaisseja
- herne-maissi-paprika -pakaste
- luumuja
- ruispalat
- Vuohelan peruna-tattarileipä
- Keiju-rasia
- Vatajan nitriitittömiä nakkeja
- Korpelan kinkkua
- possujauhelihaa
- broilerijauhelihaa
- Farinan täysjyväriisihiutaleita
- Bona -maissisosetta
- Keiju -riisijuomaa
- rasvatonta Hyla-maitoa
- rasvaton vähälaktoosinen piimä, Ingman
- Vichy Original 1,5l
- JaffaLight 1,5l
- Sandels -olut 8pack
- tiskiainetabletit
- roskapussit
- Wettex -tiskiliinat
- pieni pussi lakuja
 




Eilen illemmalla kävin kaupassa, ja mukaan tarttui:

Kurkku 2.14e
Lapsille muumitikkareita 7kpl 1.05e
rasvaton jogurtti mansikka-vanilija 4 1.76e
rasvaton hedelmämix 2 0.88
valio grandi 1l 1.49
pieni pyöreä ruis 2 2.50e
6 trippejä 1.74
ruukkusalatti 2 2.20
saludo kahvi 2.79
softlan huuhteluaine 2.69

Yhteensä 19.45e
 
Tämä on eilisiltainen käynti K-Supermarketissa:

rasvaton maito 1,5l 1,30 e
metsästäjämakkara 250 g 2,49 e
suklaatäytedonitsi 1,12 e
laskiaispullat 2 kpl 2,80 e
perhe sekaviipale 450 g 1,49 e
muovikassi uusio 0,17 e
kahvi 500 g 3,49 e

yhteensä 12,86 e
 
Mulla lyhyt kuitti eilen vaan kävelemällä Salessa kävin.....
muovikassi 0,16
sin.LM4,00
rasvaton maito x 2
hedelmätäysmehu x 1 1,30
2x 0,5l koff muovipullossa =4,38
YHTEENSÄ: 11,78 ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:
Kas kun kukaan ei kommentoi mun ostoksia... :ashamed:
pelkkiä herkkuja tuon perusteella syötte. Ei yhtään vihannesta tai hedelmää listassa....

Meillä on perunat ja porkkanat omasta maasta.
Tomaattia ja kurkkua ja salaattia ostettiin eilisin...
Mutta tuo oli viimeisin kuitti.

Lähinnä odotin, että joku olis huomannu ja kauhistellut sitä voi määrää. ;) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Savulohisalaatti 4.90e
kalapaistos 2.35e
danio 1.05
amerikkalaisia pastilleja vai mitä lie 1.00e

tänään

2 1.5l maitoa
2 ruokakermaa
750g hunajamarinoituja broilerinfileitä
paahtoleipä
3 mango-appelsiini jugurttia

 
Pepsi max 2x4x2 l
choco maitosuklaarae
toffee pussi
2x tilansäästäjäripustin
2x mini-vega lastenripustin
2x baby-porkkana kuorittu
2x maitosuklaa
kaurajuoma plus
ohut paahdettu kinkku
2x patonki 2kpl
banaani chiquita
ruukkujääsalaatti
täysjyväpatonki 2kpl
kermajuusto 17%
kananmuna 15 kpl

62.14 yhteensä

On paljon karkkia, tiedän... mut nuo suklaat oli kakunleipomista varten.
 
Tänään kävin kaupassa ja olin oikein herkkutuulella. Ei olis saanut mennä ollenkaan...
Huomenna käyn vielä Prismassa tekemässä viikoksi lisää ostoksia. Siis ruokaa, ei mitään herkkuja.
Mutta tänään ostin:

Mini röstiperunat 600g 3,49? (huh, olipa ne kalliita, en katsonut kaupassa ollenkaan)
Atria herkkulenkki 800g 3,79?
Oolannin crispy perunat barbecue 1,95?
Isopaahto graham 1,85?
Kananmunat 10 kpl 1,23?
Porsaanseläke 3,40?
Porkkanasämpylät 1,65?
Valio laktoositon maitojuoma x 3 1,65?/kpl
Gogreen kaurajuoma 1 litra x5 2,25?/kpl
ananas täysmehu, Valio 1l 1,79?
Valio mustikkakeitto 1l 1,79?
gogreen soijajogurtti 0,79?
Saarioinen kultakinkku 200g 3,09?
Alpro soijavanukas 4x125g 2,65?
isopaahto, vehnä 1,85?
Taffel Hotrod 2,29?
Vanilla premium jogurtti 1,35?
Keiju laktoositon margariini 600g 2,30?
Omenat 1,30?
klementiinit 1,57?
Oatly kauravaniljakastike 1,39?
nauta-sika jauheliha 400g 1,69?
Candy king irtokarkit 1,76?
Aamupala juusto 200g 2,09?
Kalinka jogurtti 0,90?
2x muovikassi 0,26
2x Magic taikurisetti 8,90?/kpl (kahdet kaverisynttärit tulossa)

Yhteensä 80,88?
 
Tänään käytiin kaupassa. Näillä pitäis selvitä ainakin vielä maanantai.

banskuja
appelsiineja
päärynöitä
porkkanoita
sipuleita
perunoita
kurkku
pari paprikaa
kirsikkatomattirasia
silakoita 500g
5l maitoa
2 viiliä
2 bulgarianjogurttia
pestokastike
karjalanpiirakoita
2 vaaleaa ja 2 tummaa leipää
koskenlaskija sulatejuusto
tuorejuustopurkki
olutlaatikko
kaurahiutaleita
spagettia
täysjyvärakettispagettipussi
kuivattuja kikherneitä
piltti 1-3v 8prk
hedelmäsose 6prk
vaippoja iso paketti
herne-maissi-paprika
pakasteherneitä
apetit kasvispihvejä
paprika-salsa -pakastevihannespussi
nenäliinoja


 
Tänään kävin kaupassa. Kotona jo aika paljon ruokaa valmiiksi, mutta nämä ostin:

Flora margariini 1.39?
Jauhelihapihvi 0.80?
Sika-nautajauheliha 750g 3.69?
2x salaattitonnikala öljyssä 1.10?
rasvaton maito 0.89?
Banaani 432g 0.73?
kevyt jahti 0.99?
Marinoitu reisikoipi 884g 1.49?
ostoskassi 0.15?
7x hedelmäsose vauvalle yht. 1.75?
Kahvi 1.39?
2x ranskanleipä 0.69?/kpl
persikkasose 0.68?
vadelma-mustikkasose 0.62?
luumusose 0.27?
2x nan2 0.47?/kpl
sipuli 580g 0.69?
peruna 1.778kg 1.76?
kananmunat 10kpl 1.39

Yhteensä 21.85?

Ja kauppana Prisma..

 
päärynäjuoma 0.80
kissanruokaa 3x 0.69
pirkka pasta 1.09
hedelmäjuoma 0.80
maito 2x 0.89
muovikassi 0.15
hammasharja 2.90
tahna 1.99
nakkipaketti 1.09
jogurtti 4x 0.45
paprika 0.29
täysjyväpuikulat 1.89
lauantaimakkara 1.05
jauheliha 1.59
perunat 0.87
rypälerasia 1.69
kurkku 1.41
tupakkaax2 12.00
vaippoja 9.95
yht 44.40
 
Sika-nauta jauheliha 1,89
vapaa kananmuna 10kpl 1,85e
4*kevytmaito (a0,88) 3,52
laktoositon maitojuoma 1,69
lasten hammastahna 1,49
kilopussi porkkanoita 0,89e
pirkka ananasmangopassion-mehu 0,99
banaania 1,240kg 2,1e
ruokakerma 0,59

15,01e

Lisäksi leivon kotona sämpylöitä ja piirakkaa, ja pakastin pullottaa kesän marjoja joista saamme vitamiineja. Rahat on vähän tiukilla. Tuo mehu on tavallaan täysin ylimääräinen, mutta se auttaa raskausellotukseen.
 

Similar threads

E
Viestiä
4
Luettu
2K
V

Yhteistyössä