Hackmannin paistinpannut ja vähän muistakin tuotteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainoa ongelmainen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ainoa ongelmainen?

Vieras
Olenko mä kerännyt kaikki susikappaleet, kun paistinpannuun tarttuu kaikki kiinni kuin tauti vaikka rasvassa uittaisin. Eniten ketuttaa Hackman Etiqett-sarjan iso paistokasari, johon jää kanssa kaikki kiinni. Kumpikaan näistä ei ole ollut halpa ja varsinkin paistokasari maksoi muistaakseni liki 70e. Reklamaation ajattelin tehdä jos siitä sitten mitään hyötyä on. Käyttöni on kuitenkin ihan tavallista kotitalouskäyttöä induktioliedellä.

Meillä on hackmannin keraaminen paistinpannu:oikein on huollettu, ja heti viikon käytön jälkeen KAIKKI tarttui kiinni, ihan sama laittoko vaikka kuinkapaljon rasvaa :( ja toi maksoi joku 70e kans(edes paljon halvemmat tefalin pannut ei ollu tällasia) Iittalan all steel paistinpannu ostettu samoihin aikoihin ja se on aivan loistava!

Mulla on ihan samanlainen kokemus Hackmannin paistinpannusta, olikohan kovanaama. Kaikki tarttuu kiinni vaikka miten tekis. :O Kohta ois uuden pannun osto eessä..

Mä ostin sen Matador- pannun missä paketissa sanotaan "kovaan paistamiseen". Kaikki palaa kiinni pintaan, jopa pekoni. Sitten kun soitan heidän aspaan ja valitan tästä uudesta pannusta ne sanoo että paistan liian kuumalla levyllä.

Muuten uskoisin selityksen mutta kaikki halvat tefalit toimii ihan hyvin samoilla paistolämmöillä, ja paketissa tosiaan oli maininta että "kovaan paistamiseen".

En takuulla ikinä enää osta Hackmanilta yhtään paistinpannua tuon saamani asiakaspalvelukokemuksen jälkeen.

No tehkää hyvät ihmiset reklamaatio! Itse kärvistelin pari vuotta Matador-paistokasarin kanssa ja viimein osoittautui, että niissä oli ollut silloin ihan tolkuttomasti pinnoitevikoja. Siihen tarttui kaikki ja pinnoite alkoi vähän irtoilla, vaikka ohjeen mukaan sitä huolsin. Tein viimein reklamaation, pyysivät lähettämään kasarin sinne ja sain ihka uuden vastaavan tilalle :) Harmi vaan, että olin jo kerennyt haukkumaan koko Matador-sarjaa kaikille...

Hackmannin pannut on nykyisin ihan susia, useamman pilalle menneen pannun kokemuksella. :(

Mitkä pannut olisi oikeasti hyviä? Ei viitisisi enää maksaa turhaan 70 euroa kun joku kympin pannukin olisi parempi...

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
meillä kaksi matador pannua. toinen vaihdettu takuu vaihtona ja uuteenkin palaa kaikki kiinni. lisäksi ihan sika painavia mielestäni ovat. me don´t like

Me kans ostettiin tuo ja kuukauden jälkeen kaikki palo kiinni. Saatiin nyt uus tilalle kun tehtiin reklamaatio eikä ainakaan vielä mikään oo tarttunu kiinni tosin ei se kauaa oo ollu käytössä. Ostettiin halpa 8euron paistinpannu siksi aikaa kun Hackmannin pannu oli "matkalla" ni se on kyllä pelittäny aivan hyvin
:o

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
meillä kaksi matador pannua. toinen vaihdettu takuu vaihtona ja uuteenkin palaa kaikki kiinni. lisäksi ihan sika painavia mielestäni ovat. me don´t like

No se painavuus on kyllä yksi laadun merkki. Lämmönjako on tasaista kun on massaa alla... Halvoissa rimpuloissa ei todellakaan ole painoa.

Ompas teillä ollut huonoja kokemuksia... Itsellä Hackmannin paistokasari sillä ceracet (tai jotain sinnepäin)- pinnoitteella ja tefloniin ei paluuta... Aivan loistava pannu, päivittäisessä käytössä eikä kertaakaan ole palanut pohjaan tms. Ei lohkeile pinta jne.

Vaimo osti mulle tässä jonkun tosi hienon (=kalliin) Hackmanin pannun ja ei se toiminut kuin vähän aikaa kunnolla. Se vaihdettiin takuuseen uudeksi ja sekin osoittautui sudeksi.

Nyt olen paistellut Ikean pannulla, vaikuttaa paremmalta.

Maanpetturi Jyrki Katainen yritti raiskata pikkulapsen. Lapsen isä näki tapahtuman ja hakkasi jätekasan kuoliaaksi. Paikalle saapunut miesryhmä vei saastaisen raadon läheiselle sorakuopalle, jossa se poltettiin puunrunkojen päällä. Tämän iloisen tapahtuman johdosta paikallinen ympäristönsuojeluyhdistys maksoi kaikille ongelmajätteen hävittämiseen osallistuneille 5 000 euron palkkion.

Yhteistyössä