Hackmanin pannujen elinikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokki

Vieras
Meillä Hackmanin hyvä kasari, joka aina pesty käsin ja käytetty muovisia välineitä. Nyt alkaa pinnoite irrota. Kuinka pitkä elinikä hyvin hoidetuilla pannuilla pitäisi mielestänne olla?

miulla tefalin pannut ja niissä keskellä se punainen ympyrä, joka ilmaisee kun pannu tarpeeksi kuuma. ikinä en ole antanut helottaa punaisena ja vuoden vanhat. kupruilee ja ruoka jää kiinni.. ja oikein olen hoitanut niitä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kokki:
pinnoite ei irtoa pohjasta vaan reunasta, juuri sen kohdan alapuolelta, mihin kahva on ruuvattu kiinni.

Meillä kävi samoin! Soitin asiakaspalveluun ja sain uuden kasarin tilalle.

Kasari nyt melkein 2 vuotta ollut käytössä, mut ihan kuvittelin kyllä, että kestäisi pidempään. Huomasin vasta tänään, että pinnoite irronnut. Mies sanoi, että on kuulemma jo jonkin aikaa niin kupruillut. Kannaako siis enää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun? ketuttaa kyllä vietävästi, kun oikein on aina pannu hoidettu.

Alkuperäinen kirjoittaja pomeliina85:
miulla tefalin pannut ja niissä keskellä se punainen ympyrä, joka ilmaisee kun pannu tarpeeksi kuuma. ikinä en ole antanut helottaa punaisena ja vuoden vanhat. kupruilee ja ruoka jää kiinni.. ja oikein olen hoitanut niitä
Mulla sama juttu. Pannu ottaa vaan osittain kiinni levyyn eli ei paista tasasesti. Ärsyttää kun kuvittelin Tefalin vähän paremmaksi. Ei ole sekään sentään halvimmasta päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pomeliina85:
Mulla sama juttu. Pannu ottaa vaan osittain kiinni levyyn eli ei paista tasasesti. Ärsyttää kun kuvittelin Tefalin vähän paremmaksi. Ei ole sekään sentään halvimmasta päästä.

meillä toinen pannu alkoi kupruilemaan heti ekasta kerrasta.lettupannu ottaa kiinni aina 1/4 osa alueelta ja ärsyttää mitään alkaa tekemään kun lopputulos on karmea.. pitäs varmaan ottaa yhteyttä as.palveluun. takuu pannuilla 5v

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pinnoite ei irtoa pohjasta vaan reunasta, juuri sen kohdan alapuolelta, mihin kahva on ruuvattu kiinni.

Meillä kävi samoin! Soitin asiakaspalveluun ja sain uuden kasarin tilalle.

Kasari nyt melkein 2 vuotta ollut käytössä, mut ihan kuvittelin kyllä, että kestäisi pidempään. Huomasin vasta tänään, että pinnoite irronnut. Mies sanoi, että on kuulemma jo jonkin aikaa niin kupruillut. Kannaako siis enää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun? ketuttaa kyllä vietävästi, kun oikein on aina pannu hoidettu.

Kyllä meidänkin kasari oli yli vuoden käytössä ollut, silti korvasivat. Eihän se kupruilu niiden niittien kohdalta johdu kulumisesta, kun pinnoite pohjassa oli vielä aivan käyttökelpoinen.

Yhteistyössä