haberkorn vaunut, kokemusta kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä maksoin sunnuntaina myöhään illalla nettipankin kautta etukäteen vaunut vauvatteren tilille ja vaunut olivat minulla keskiviikkona, oisivat ehkä olleet vieläkin nopeammin perillä, mutta minulla on tili eri pankissa kuin vauvattarella.
Vaikka onkin lyhyt kokemus näistä vaunuista, sanoisin että ovat parhaat mitä minulla on koskaan ollut :)
Minulla on neljä lasta kaikkiaan 15v., 12v., 6v. ja nyt pienin 2kk. Olen lykkinyt lapsiani vaikka minkälaisissa vaunuissa, mutta nää on mun mielestä parhaat. =) Ainoa mikä harmittaa on se etteivät olleet jo valmiina tälle meidän kuopukselle. Ja tosiaan vaikka ajallisesti ovat olleet lyhyen aikaa niin käytössä ovat olleet ahkeraan ja mä olen aika nirso vaunujen suhteen ja vaadin niiltä tosi paljon sekä ulkonäöllisesti, että toimivuudeltaan ;)

Jollain palstalla oli haukuttu niitä, että osat hajoilee heti alkuunsa :( Oli kuulemma heti ollut kuomu ja aisansäätö rikki, sitten vaunut jotenkin vippaavat toiselle puolelle. Osta ennemmin vähän kalliimmat, vaikka käytetyt vaunut, niin ainakin tiedät mitä saat. Nuo kiinalaiset eivät taida täällä suomen oloissa kestää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2005 klo 11:22 Laura kirjoitti:
Jollain palstalla oli haukuttu niitä, että osat hajoilee heti alkuunsa :( Oli kuulemma heti ollut kuomu ja aisansäätö rikki, sitten vaunut jotenkin vippaavat toiselle puolelle. Osta ennemmin vähän kalliimmat, vaikka käytetyt vaunut, niin ainakin tiedät mitä saat. Nuo kiinalaiset eivät taida täällä suomen oloissa kestää.
Peesaan tätä! Edelleen kysäsen että saako halvalla hyvää?

Takuu eikös hoida tuollaiset viat?

pst. salaisuus, taidetaampas kuulkaas kaikkien *merkkivaunujen* osat tehdä nykyään kiinassa :laugh:
vaikka miten on *ruotsalaiset* tai *saksalaiset* vaunut :x

Meillä ainakin on ihan hyvät kokemukset tästä Haberkorn vaunustamme.

Tuo yksi nettikaupan myyjä jaksaa aina mollata niitä, kun siltä vietiin edustus pois. Minä ainakin kyllästyin siihen ja ostin vaununi muualta, kun se ei voinutkaan niitä toimittaa. Sain toisesta liikkeestä numeron ja soitin suoraan maahantuojalle ja kysyin siltä asian oikean laidan.

Kiinassahan ne tehdään nykyään Briot ja Oratkin ainekin television ajankohtaisohjelman mukaan. Pohjoismaissa ei tehdä enää vaunuja.
Niin ne tehdään merkkivaunut samassa vertaassa kuin nuo mollatut halpiksetkin. Hinta vaan on karmea.

Yhteistyössä