Habbo Hotellissa 10 vuotiaat harrastavat virtuaaliseksiä!

"vieras"
Kukaan ei tiedä virtuaalimaailmassa kuka on lapsi ja kuka aikuinen joka tyydyttää itseään puhumalla lasten kanssa seksistisiä juttuja ja mahdollisesti hakeutumalla lapsen läheisyyteen.
Mä tiedän että tälle taas nauretaan, mutta voin vain surkutella naurajien lapsia ja heiltä puuttuvaa vanhempien suojaa.

"vieras"
Hyvä dechs! Näitä heteroiden huoneita on Habossa ollut jo 10 vuotta sitten. Eli juurikin näitä kaikkia "Tytölle poikaystävä" ja "Pojalle tyttöystävä" yms. Miten se on jollakin tavoin enemmän seksistisempää tehdä ja sallia huoneet, joissa käy bi- tai homoseksuaaleja käyttäjiä? Tietynlaista virtuaaliseksiä tuskin koskaan saadaan pois Habbo Hotellista enkä täysin ymmärrä miksi pitäisikään.

Seksi on asia muiden joukossa, joka kaikki nuoria jossakin vaiheessa alkaa kiinnostamaan. Ei Minusta pelkkä netin välityksellä käyty seksin väritteinen keskustelu on vieläpä aika turvallinen tapa kunhan vain nuorelle painotetaan, ettei netistä tavata ketään ainakaan ilman valvontaa. Ei tuollainen virtuaalihotelli enää useimpia aikuisia kiinnosta, joten K18 ehdotukset Habbo Hotellin ikärajaksi ovat mielestäni naurettavia. Ei se tietenkään täysin lasten paikka minustakaan ole, mutta sellaisille 12-13-vuotiaille jo ihan soveltuva sivusto.

[QUOTE="vieras";24429354]
Ei tuollainen virtuaalihotelli enää useimpia aikuisia kiinnosta, joten K18 ehdotukset Habbo Hotellin ikärajaksi ovat mielestäni naurettavia. Ei se tietenkään täysin lasten paikka minustakaan ole, mutta sellaisille 12-13-vuotiaille jo ihan soveltuva sivusto.[/QUOTE]

No tuossahan se vika piileekin, että jos se ei kiinnosta useimpia aikuisia, niin silloin siellä on _enemmistö_ lapsia. Ja ne sekopäät hakeutuu just niihin palveluihin joissa pääsevät suurimmalla todennäköisyydellä ahdistelemaan lapsia. 12-13 osaa jo käyttää omaa järkeään, mutta alakouluikäisten ei tarvi keskustella seksistä tuntemattomien kanssa.

"vieras"
No tuossahan se vika piileekin, että jos se ei kiinnosta useimpia aikuisia, niin silloin siellä on _enemmistö_ lapsia. Ja ne sekopäät hakeutuu just niihin palveluihin joissa pääsevät suurimmalla todennäköisyydellä ahdistelemaan lapsia. 12-13 osaa jo käyttää omaa järkeään, mutta alakouluikäisten ei tarvi keskustella seksistä tuntemattomien kanssa.
Ongelmahan on täysin sama muuallakin netissä. Ei tuollainen virtuaalihotelli ole sen kummempi kuin netin muutkaan keskusteluväylät. Lapselle kuuluu vanhemman opettaa miten netissä poistutaan epämiellyttävistä keskusteluista, ei kerrota omia yhteystietoja eikä salaa tavata ketään.

[QUOTE="vieras";24429432]Ongelmahan on täysin sama muuallakin netissä. Ei tuollainen virtuaalihotelli ole sen kummempi kuin netin muutkaan keskusteluväylät. Lapselle kuuluu vanhemman opettaa miten netissä poistutaan epämiellyttävistä keskusteluista, ei kerrota omia yhteystietoja eikä salaa tavata ketään.[/QUOTE]

No tottakai pitää opettaa, mutta valitettavasti se ei toimi pelkästään niin. Ei vanhemmatkaan pysty ennakoimaan jokaista mahdollista vaaraa netissä. Esimerkiksi vastaan saattaa tulla linkkejä, jotka ovat täysin otsikkonsa vastaisi. Valitettavasti toiset lapsetkin mainostaa netissä palveluita joissa saa kiroilla tai puhua seksistä, onkivat salasanoja jne.

Tietenkään koko nettiä ei pidä sulkea lapsilta mutta vanhemmat voisivat pitää ne ohjat käsissään vielä tiukemmin. Ja antaa lapsensa rekisteröityä vain niihin palveluihin, joissa on valvoja koko ajan.

Pidä lapsesi pois retroista! ProHotelli on kuulema jokin suomalainen retro ja siellä saa kiroilla ja puhua seksistä. Yrittäkää pitää lapsenne pois retroista ettei tulisi lisää seksi- ja kiroilu ongelmia. Minun lapseni nyt puhuu kotona kaikesta seksistä ja haukkuu kirosanoilla muita. Ensinmmäinen kirosanoja sisältävä lause jonka kuulin hänen suustaan oli: "Se yks tyyppi oli niin vitun paska et löin sitä munille". Lapsesi saattaa alkaa kiroilla muiden kuullen.

pedoja täynnä!!!
Habossa on paljon pedofiileja esiintyvät pikku poikina ja urkkivat henkilötietoja, ehdottelevat tapaamisia tyyliin itse en pääse paikalle mutta mun "isä" voi hakea???? *yrjötys*

Mun tytölle tuli ehdoton kielto sinne muutaman tuollaisen ehdottelun jälkeen, hiton vaarrallinen paikka. 80-90luvun poliisi-sarjojen nimimerkeistä on tuskin vaikea päätellä onko kyseessä 2000-luvulla syntynyt nuori vai 30-40.v irstas pedo! Kannattaa nyt ainakin seurata välillä mitä se nuori siellä puuhailee ja tarkistaa vaikka kaverilista.

=101
Lapsellani (14v) on oma tietokone jossa web-kamera menin eräänä päivänä hänen huoneeseensa ja näin hänen olevan alasti webbi-kameran edessä ja hierovan rintojaan kun katsoin sitten kelle hän puhui oli hän aivan tuntematon poika . Tyttäreni sanoi että poika oli sanonut hänelle habossa että riisutko webissä? Niin tyttöni oli halunnut kokeilla ja nähnyt samalla myös pojan alasti . Tein itselleni habbo tunnuksen ja eräs poika kirjoitti näin : tuhmat webbi tytöt kamux .. Sanoin tytölle että hän ei enää saa käyttää tätä sivustoa . Eräänä iltana hän tuli 12 yöllä kotiin ja kysyin missä tämä oli ollut hän ei vastannut mitään ja hänen hiuksensa olivat sekaisin ja hänen toppinsa toinen olkain ei ollu paikoillaan . Minua pelottaa että hän tapailee tätä samaa poikaa oikeasti ja on hänen kanssa sängyssä .. Voisiko tämä olla mahdollista ?

just
itsekkin 13veenä habossa harrastin " seksiä" sen voi ajatella ihan samanlailla kun poika ja tyttö työntäisivät barbie ja ken nukkea yhteen ja sanoisivat uhh aah.
tietty jotkut lapset ovat herkempiä kuin toiset ja tietty vanhempien pitää katsoa mitä ne lapset puuhaa siellä netissä!.
itse en koe olevani häiriintynyt nyt aikuis iälläkään ;)

HRAhurraa
Mun nuoruudessa 10 vuotiaina pelattii Larryä ja koitettiin saada pelissä toosaa. Miten tämä nyt eroaa siitä? Huomattavasti ihmeellisempää on se, että nykyään ei tuo virtuaalisuus enää riitä kaikille. Tosin muistan omasta nuoruudestani tyttöjä jotka menettivät neitsyytensä 12 vuotiaina. Taidetaan taas vaan paisutella asioita. Enkä mä sillä, että näin pitäisi asioiden olla, mutta sillä vaan, että näin ne on aina tainneet olla.

Sekoa
Kävin habossa vähän aikaa sitten ja siellä puhuttiin vain suihinotoista ja alax ja kaiken näköistä häröä en ite päästäisi ikinä lastani sinne, habbo oli minun aikanani ihan erillainen.!!!!!

vierailija
Missähän teidän oma nuoruus on ollut? Te vanhemmat olette varmasti myös tehneet hölmöyksiä netissä tai oikeassa elämässä. Tämä oli samanlainen kohu silloinkin, kun MTV3:lla oli interaktiivinen joulupukki, jolle moni soitti pilapuheluita. Itsestänikin tuli ihan kunnollinen ja työssä käyvä ihminen, vaikka yläkoulussa kävin Habbossa harrastamassa virtuaaliseksiä trollausmielessä.

Yhteistyössä