haavereita koirien kanssa-gallup...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
nimittäin äsken silittelin tota meidän dogia ja se sit päätti yhtäkiä heilauttaa luupäänsä suoraan mun suuhun, ylähuuli aukes ja turpos samantein ja tuntuu et ylähampaat heiluu.. verta tuli ihan sikana ja virutin suutani kylmän veden alla ja juma et juilii nyt :x
hanki koira ja selittele töissä miks naama on turvonnu :xmas:

auts! :| se muuten sattuu.

mua on ruvennu koirat puree. aina oon tykänny koirista, ja osaan lähestyä koiraa oikein, mut silti aina vähän näykkäsee, ja omistaja onki sitte "oho, ei se tommosta ennen..."
inohttavaa ku mä oon aina ollu hurttarakas, ja pien en uskalla mennä lähellekkään...

No mulla ei mitään suurta ole tapahtunut, mutta viikonloppuna liukastuin koiramma pissaan ja iskin varpaani kynnykseen. Nyt on yksi varvas tosi kipeä ja siinä on mustelma. :ashamed: Viikonloppuna pitäisi kyetä laittamaan jalkaan korkokengät..

-olen kaatunut liukkaalla kun kolme koiraa hieman innostuvat= sairista, oli meinaa häntäluu aika kipee
-koira on purassu naamasta ja kädestä, kun erotteli kahta urosta toisistaan
-koira nostanut äkillisesti päätään kolauttaen mun naamaan=mustelma poskessa
nämä nyt tulee mieleen, sitten kaikkee pientä lisäksi :D

Koira vapaana aamulenkillä (keskellä ei mitään) kaverini koiran kanssa ja jäinen polku. Koira juoksi suoraan takaa päin jalkojani. Kaaduin suorilta jaloilta takaraivolleni jäähän- tähtiä näkyi hetken (lievä aivotärähdys) -onneksi oli pipo päässä... samalla lailla kamppasi minut kerran edestä päin, mutta siinä en lyönyt päätäni kaatuessa.

Tätä nyt ei enää haaveriksi voi luokitella: kaverin perheen pentukoira puri mua silmäkulmaan kun olin 6v. :(
Ja isotäti kaatui pihalla, kun bernhandilainen hyppäsi iloissaan vastaan koko voimalla. Seurauksena täti vietiin päästä tikattavaksi.

on mullaki usein ollut silmäkin mustana kun joku koirista on onnistunut pomppasemaan kunnolla päin näköä.. Ukko kerran jo sanokin ettei hän kehtaa lähteä mun kanssa minnekään kun akalla on silmä mustana ja kaikki kattoo vaan häntä pahasti :laugh:

mulle ei niikää mutta ton 6v:n poitsun boxerit hampaissa toi koiruus päästeli pihassa ja poika perässä pippelit vilkkuen :laugh:
kaikki muksujen vaatteet on reillä kun on toi pentu aika tässä ny just ollu kevään ja kesän mittaan.Nyt "ladyn " pitäs rueta rauhottuun kun sais noi hampaat vielä loppuun kasvatettua ja pääsis pureskeluvimmasta vähemmälle.

-pikkuveli meidän airiksen kanssa leikkiessään sai mojovan mustan silmän kun koiruus juoksi vahingossa päin pikkuveikkaa ja kirsu osui suoraan silmään
-mua puri 10-vuotiaana saksanpaimenkora käteen, onneksi oli hanska kädessä vähän suojaamassa ja omistaja sai pideltyä koiraansa. Kiinni olisi tullut kun maahan kaaduin :/
-airiksen kanssa painiessani sen etujalan kynsi osui mua silmään niin että näkö joksikin aikaa huonontui

Alkuperäinen kirjoittaja vouho:
on mullaki usein ollut silmäkin mustana kun joku koirista on onnistunut pomppasemaan kunnolla päin näköä.. Ukko kerran jo sanokin ettei hän kehtaa lähteä mun kanssa minnekään kun akalla on silmä mustana ja kaikki kattoo vaan häntä pahasti :laugh:

tota munkin mies sano :D:D

Yhteistyössä