Haaveissa vauva 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä tuijottelen nyt taasen omaa napaa..
Kävin tänään siellä vyöhyketerapiassa, ja voin sanoa että oli ihana kokemus... jalkapohjat oli kauttaaltaan kipeät ja nyt alkaa sit kunnon hoitojaksot.. eli terapeutti kävi jalkaa läpi ja kyseli samalla että onko ollut pää kipeänä ja oot ilmeisesti piilostressaaja ja kaikkea ;) ja siis mähän oon piilostressaaja, harvemmin kukaa näkee että mua jännittää tai että stressaan, ja kaikki tämä heijastuu mulla vatsan toimintaan.. (sori yksityiskohtaisuus) siis että suolisto ei toimi stressin aikana niin kuin pitäis.. ja samaten että jännitän palleaa, se jännitys pitäis saada pois. Se on se keino miten mä peitän ettei muut nää, ja se taas ei tee mulle hyvää.

lisäksi tämä nainen näkee erilaisia asioita elämästä, joskus näkee enemmän joskus vähemmän. hän kysyi josko haluaisin tietää jotain ja sanoi että ei välttämättä saa vastausta ollenkaan mutta voi yrittää.. kyselin sitten raskaus ja lapsijuttuja.. :) ja sain osaan vastauksiakin.. hän kertoi että no, sitten kun elimistö on kunnossa (eli kun jalkapohjat eivät ole niin kipeät, pisteet hävinneet) niin raskaus on mahdollista..
tämän takia rupean nyt säännöllisesti käymään jotta saan elimistön kuntoon ja sitä kautta etenisimme tässä vauva-asiassa.. en tiedä kuinka kauan siihen menee, mutta uskon että kestää pidempään vaikka yritys alkaisikin pian. Mutta helpottaa kuulla että hän näki ympärilläni paljon lapsia ja ainakin yhden oman.. ei ollut muista varma että oliko omia vai tarhan tai jotain :)

Mutta myöhemmin taas lisää..

Kannattaa tosiaan mennä vt:n, kaikki eivät varmastikaan saa näkyjä tulevaisuudesta jne mutta helpottaa kummasti kun jalkapohjia painelee oikeista kohdista.. ja mun hoito ei maksanut kuin 35e.

että kipin kapin varailemaan aikoja sinne vt:n!!

Heippa kaikille! Löysin tämän palstan vasta ja mielelläni liittyisin mukaan joukkoonne. :) Olen 25 v., naimisissa ja Etelä-Suomesta. Meillä vauva-asiasta on puhuttu ja olenkin aika maissa, koska itselläni on kova vauvakuume ja mieheni ei halua edes vielä ajatella koko asiaa... :( Vuoden olen surullisena ehtinyt odotella. Asiaa pahentaa raskaana olevat tai jo lapsen saaneet kaverit. Miten jaksan enää odottaa?

Tervetuloa joukkoon mukaan. Kyllä tänne mahtuu keskustelemaan vauvoista ja muustakin...
Täällä osalla jo yritys käynnistymässä ja osalla(minä mukaan lukien) ehkäisy vielä päällä tai muuten vaan jarrutellaan/mies jarruttelee.

Tervetuloa mukaan Tiuf! Kiva saada lisää porukkaa. Nyt on ollut vain vähän hiljaista linjoilla. Huhuu onko kaikki lomilla?

Tänne ei sen kummempaa. Kai sitä on lähdettävä tuota aurinkoa palvomaan, kun se on nyt vihdoin ilmestynyt. Olis kyllä voinut heinäkuussa paistaa, kun lomakin loppuu tällä viikolla.

Pillerit loppuu tällä viikolla ja sit odotellaan mitä tuleman pitää.

Mä kärvistelen täällä sisällä töissä vaikka olis niin kiva olla ulkona nyt.Täällä on vielä niin kylmäkin että ei ole mitään hajua ulkoilman lämpötilasta.Mutta lämpöiseltä siellä näyttää..Kivaa,on vielä vähä kesää:)
Mä odottelen viikkojen kulumista että tulis ne luomumenkat.Ainakin toi viimeinen pillereiden jälkeinen vuoto alkoi ja loppui ihan kuin ennenkin ja mitään ei oo sen jälkeen tullut.Enpä mä niitä olekaan kuin vuoden syönyt.Jos sillä on mitään vaikutusta asiaan..Vauvanvaatteita tuossa yks päivä taas hypistelin kaupassa:)Kunpa pääsis niitä jo ostaa...

Aurinkoa on täälläkin kaivattu. Nyt sitä näyttää riittävän. :D Työskentelen myös kylmässä toimistossa, jossa ei voi kuin haaveilla lämpimästä. Edes T-paidalla ei voi olla koko päivää etteikö alkaisi palella.

Hei minisun, itselläni on kokemusta e-pillereistä ja niiden lopettamisesta sen verran, että ethän pety, jos menkat eivät heti alakaan... Itse odottelin yli puoli vuotta, jonka jälkeen menin lopulta lääkäriin ja sain jotain hormonia kahden kuukauden kuurin. Sen jälkeen ovat menkat tulleet, noh, enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Pääasia, etttä tulevat. Käytin pillereitä kyllä 4 vuotta, joten tilanne on kohdallasi aika erilainen. Tiedoksi joka tapauksessa.

Vauvanvaatteita ja muita vauvasälää on hypistelty täälläkin! ;} Kävin juuri kirpparilla. Siellä ei voi olla miettimättä, että tuokin olisi hyvä ja tarpeellinen, onpa tuossa söpö paita jne. Ja halvalla olisi saanut mutta kun ei oikein vielä viitsisi ostaakaan...

Taidanpa livahtaa tuonne pihalle.

Joo täällä on sama homma että ei t-paidalla koko päivää tarkene..En mäkään oo vielä mitää viitsinyt ostaa.Ihastellut oon vaan vielä..Kyllä sitä sitten ehtii ostaa kaikenlaista..
Kyllähän sitä aina tulee mietittyä että jos tulee vuotojen tms.kanssa ongelmia mutta eipä sitä voi etukäteen tietää..Oliko sulla Tiuf menkat säännölliset ja muuten normaalit ennen pillereiden aloittamista?

Täälä ollaan hengissä,vaikka mitään ei ole kuulunutkaan!Viime viikolla oltiin reissussa ja nyt siis loma loppu ja työt alko maanantaina...heti,siis kun aurinkokin alkoi paistamaan!!On se niiiiiin väärin.
Vaihtaisin kyllä tältä istumalta työolosuhteet kylmään toimistoon,koska omalla työpaikalla on lämmintä +30 ja työ on todella fyysistä,joten hiki valuu suoranaan koko työpäivän ajan,todella epämukavaa.

No,mutta mi-iu??Missä olet?Menikö häät hyvin?Onnea rouvalle!! :)

Tiuf,tervetuloa joukkoon kirjavaamme!Teilläkö oli tilanne se,että sinulla vauvakuume,mutta mies ei halua?
Kauhistus sentään,kun kerroit että pillereitten lopettamisen jälkeen ei menkkoja kuulunutkaan...itse olen niin kärsimätön,että kun sitten joskus ehkäisyn lopettaa,niin sitä toivois vaan että nythetitässä pitäs jo olla raskaana,mutta tosiaan se ei olekaan aina niin helppoa!

Arvatkaas...meillä on miehellä vauvakuume *hih*...että tässä sitä nyt sitten ollaan.Mutta siis tilanne on se,että ensi keväänä aikaisintaan jätetään ehkäisy pois,sillä pari ulkomaan matkaa halutaan vielä tässä kaksin tehdä.Pelottaa koko ajatus,miten ihmeessä sitä uskaltaa jättää ehkäisyn pois??Apua.No ei sitä tarvitse vielä ressata,onneksi.

No,mutta täytyy alkaa valmistautumaan työpäivään,nautitaan ilmoista! :)

Jotenkin hiljaiseloa omasta puolestani, mutta täällä taas :) Ensinnäkin tervetuloa Tiuf!
Ja samaa mietin kuin Johkuliini, että mi-iun hääraporttia kaivattaisiin :) Onnittelut rouvalle!

Vyöhyketerapiassa en ole käynyt, enkä varmaan menekään, toistaiseksi en oikein usko siihen (mutta tietenkin sitä voisi kokeilla joskus, jos vaikka ei tule raskaaksi vuoden sisällä). Minua muuten suorastaan kauhistuttaisi, jos joku alkaisi selittää minun elämästäni ja tulevaisuudestani jotakin, ei kiitos, en haluaisi tietää :) Helpompaa näin, luulen.

Näin muuten viime yönä unta, että olen raskaana. No se oli muuten niin pimeä uni, että ei varmasti ole mikään enneuni :D Tuleeko teillä muilla nämä asiat uniin? Mulla harvemmin, ja hyvin harvoin, että olisin raskaana.

Mi-iusta olisi kyllä kiva kuulla! Onnea vaan minunkin puolesta!

Johkuliini, mulla loppui kanssa loma juuri ennen näitä helteitä ja työ myös melko fyysistä ja kuumissa oloissa. Kummallista, kun toimistoissa on viileätä, joissa ei edes tehdä fyysistä työtä, mutta sitten meillä jotka sitä tekevät on kuumat oltavat...

Villa* koskas teillä alkoikaan yritys vai onko ajankohtaa vielä päätetty? mulla tulee tosi paljon uniin nää vauva jutut, kun niitä tulee näin hereillä ollessa mietittyä 24/7 niin ei ihme, että välillä olen synnyttämässä, imettämässä tms. unissani ;)).

Tänne ei sen kummempaa. Pelottaa vaan ihan per****sti tää ehkäisyn jättäminen, vaikka tätä onkin odottanut kuin kuuta taivaalta. Kumma homma! Huomenna sit läks viimeinen pilleri... Hui...

Onneks on nyt taas töissä niin ei tule ihan joka minuutti mietittyä näitä asioita. Ehkä en sitten huomaakaan työkiireissäni, kun alkaa luomukierto. Joopa joo :). Edelleenkään en aio jänistää, kun sitä ei tiedä kuinka kauan saa odottaa sitä tärppiä. Sen kun tietäisikin kuinka äkkiä tärppää!

heh,eivät kaikki vyöhyketerapeutit "näe" tulevaisuuden asioita.. tuo on vain sellainen ihminen joka saattaa joskus jos ihminen tahtoo kuulla niin nähdä tulevaisuutta.. ja itsepä kysyin jotain häneltä.. :)

Häät menivät hyvin, todella hyvin :) aivan ihanat ja kauniit meidänlaisemme häät olivat.. edellinen ilta meni liinoja silittäessä ja koristellessa paikkaa mutta valmista tuli kuin tulikin :) muutaman kuvan olen jo nähnyt ja jopa minä näytän suht kauniilta niissä :D

Palailen taas ajan kanssa, nyt kai pitäisi jo mennä nukkuilemaan...

Yöt!

Hellou ja ihan ensiksi onneksi olkoon mi-iulle! Ja Tiuf:lle tervetuloa joukkoon:)

Nyt kun lämpöä piisaa, ei juurikaan tule koneella käytyä, yritän mahdollisimman paljon vaan ulkoilla, nauttia auringosta ja lämmöstä. Mutta eipä tänne mitään uutta kuulu, menkat tuli ja meni, nyt kp 6. Eli saa näköjään ihan huoletta harrastaa keskeytettyä seksiä vaikka juuri ovulaation ajankohtaan, hyvin toimii:) Siis keskeytetty ehkäisynä.

Viikonloppuna olivat ystäväni polttarit, häät ovat kuukauden päästä. Hän ja miehensä aloittavat vauvanteon sitten häitten jälkeen. Voi kun olen kade... Kuten myös kaikille teille jotka nyt aloitatte tositouhut:) Heh, minusta ehtii tulla vanha kääkkä ennen kuin mieheni herää todellisuuteen ja ryhtyy haluamaan vauvoja;)

No mutta ei nyt mitään narinoita, ei se sillä ainakaan homma muuksi muutu. Kyllä mies tokaisi tuossa yksi päivä että olisi ihanaa kun meillä olisi niitä pikkuisia. Heti kohta että ensi kesänä voitaisiin lähteä sitten sinne ja sinne vaellukselle. Sellasta. Ota tuosta selvää...

kiitokset!

Tämä varasi tänään uuden vyöhykeajan... ja nyt kun häät ovat ohi niin sain miehen suusta kuulla sen mitä olen pitkään odottanut... ja todennutkin sen, että kun ehkäisy on jäänyt kokonaan pois niin miksei vauva saisi tulla jos on tullakseen... tänään mies sitten sanoi kun kysyin :) eli vauva on tervetullut meidän perheeseen <3

Mä en muuten voi käsittää että kun tuntuu yleisesti ottaen hankalalta raskautua ja sit viel jos ajattelee jotain prosentuaalisia mahdollisuuksia niin miten ihmeessä joku voi kertalaakista teininä raskautua?! tai millon vaan jossain yhden illan suhteessa?! tuntuu ihan käsittämättömältä ja hassulta et miten voi mennä niinpäin... ne jotka yrittää ja tahtoo niin niillä saattaa kestää vuosia kun taas toiset saattaa kertalaakista raskautua tosta noin.. jännä juttu.. pitäisköhän sitä ruveta miehekkeen kans leikkimään yhden illan juttuja jos vaikka tärppäis!? ;)

Kiva meillä sitten alkaa yritys samaan aikaan Mi-iun kanssa =D. Ja Minisunillakin aikalailla samoihin aikoihin. Et onnea vielä Mi-iulle virallisen yrityksen alkamisestakin ;)!

Täällä on ollut kauhea v***tus, kun on pitänyt olla töissä tällaisilla helle ilmoilla. Toiset vaan makoilee rannalla ja terasseilla niin itse pitää huhkia hiestä märkänä töissä. Itse odotankin jo syksyä. Olen ehkä vähän syksy ihminen, vaikka on kesäkin kiva. Kummatkin olemme syntyneet syksystä tai mies tässä elokuun puolella. Antakaas vinkkejä mitä sitä ostais miehelle synttärilahjaksi?. Näin vuosien saatossa sitä on tullut jo yhdet jos toiset bokserit ostettua ja taskumatit yms.

Ens viikolla sitä sitten saa hellepäivinä vielä töiden lisäksi kärsiä rättipäiviä. Narinaa...

Lomalla kun vielä olen, ei ole tullut avattua konetta moneen päivään. Ensi viikolla palailen varmaan taas vakituisesti koneen äärelle.
Sähläsin viikonloppuna pillereiden kanssa ja menin ottamaan 2 saman päivän aikana......nyt sitten tuntuu, että onnistuin sekoittamaan tämän kierron totaalisesti. Onkohan teillä ystäväiseni tietoa, voiko mokoma sähellys tosiaan sekoittaa kierron ja aiheuttaako ehkäisyyn muutoksia?????? Eipä mua varsinaisesti haittais jos ehkäisy hiukan laimenis, mutta kiertoa ei kyllä sais mennä sekoittamaan. Mieskin kyllä tietää asiasta joten eipä taitais "vahinkolaukaus" tulla yllärinä =)

Utelias pahalaisellla onkin ihan unelma lomailmat :). Nauti!Tuosta pilleri sekoilusta, että joko vilkasit pillereiden ohjeita mitä siellä sanotaan? itse muistan, että omissa luki jotain yliannostuksesta, mutta en muista tarkemmin. Tuskin kierrot ihan sekaisin menee yhdestä pilleristä. Itsellä ei ainakaan ole mennyt. Jatkaisin pillereiden syömistä ihan normaaliin tahtiin ja jos sulla on jäänyt ylimääräisiä pillereitä joskus niin nappaisin sitten sen yhden viimeisenä oikeana pilleripäivänä, ettei tulis liian aikaisin lopetettua liuskaa. Vaikea selittää... Ja aika hassua, että keskustellaan vauvahaave palstalla pillereistä.... ;)

Mulla on ollut oikein pitkä työputki. Huomenna seitsemäs työvuoro putkeen. Onneksi sitten on ke vapaa. Tänään olin koirakoulussakin ekaa kertaa. Ja voi pee, että se meni pyllylleen koko tunti, kun koira oli vain häntä koipien välissä eikä halunnut edes namipaloja. Ujopiimä!Toivottavasti jatkossa vähän rohkaistuttaisiin.

Vauvahaave rintamalla ollaan aika täpinöissään, kun nyt ne pillerit on sitten loppu! Mietin jo viime viikon lopulla, että ei tästä mitään tule, että marssin apteekkiin ja varaan talveksi jonkun etelän matkan. Juttelin sitten miehen kanssa, että mitkä ne meidän tulevaisuuden suunnitelmat nyt sit on, niin vähän paniikki helpotti. Enkä ole marssinut apteekkiin ;).

Hei!
Mulla on ollut kiireistä myös vaikka lomalla en olekaan ja töitäkin on vaan viikonloppuisin.Mutta Utelias pahalaiselle tiedoksi että ei kierron pitäisi yhdestä pilleristä mennä sekaisin eikä tollaisesta tuu luult edes mitää yliannostakaan tai muita oireita.Pakkausselosteessa pitäisi olla ohje..
Millaisia koiria teillä tähti on?Mulla on edelleen kamala koirakuume mutta päätettiin että hankitaan se koira sitten vasta vauvan jälkeen jos se vauva nyt sais suht pian alkunsa.Jos vauvaa ei ala kuulumaan niin sitten voi olla asia erikseen...Nyt mä vaan katson kateellisena naapurin koiraa;)
Mulla pitäis ens viikolla alkaa luomumenkat,niitä odotan kuin kuuta nousevaa.Enpä oo ennen niiden alkua odottanut näin innoissani.Mä näin viime yönä jo unta et tein raskaustestin ja se oli positiivinen:)Ei mulla oo vauvakuume,ei...Nyt täytyy jatkaa töitä...

Heippa! Kirjoittelisin tännekin jos tänne vielä sopii? Olisi varmaan aluperinkin pitänyt liittyä tähän ketjuun, täällä tuntuu olevan moniaita samassa tilanteessa olevia.

Oon 26v, mies 29v, avoliitto ja vauvakuume olisi - miehellä ei. Alunperin mies kyllä lupasi, että alettaisiin loppuvuodesta yrittämään, mutta on alkanut jo perumaan sanojaan ja kupoliin meinaa ottaa. Pillerit jätin pois jo toukokuulla periaatteella, että mies saa huolehtia ehkäisystä jos haluaa ;) Joku oli tässä kysellytkin pillereistä.. Söin 10v pillereitä ja tähän asti on luomumenkat tulleet ihan kuin pitääkin. Yllätyin kyllä, ensimmäisiin olisi hyvinkin voinut mennä paljon pitemmän aikaa.

Kaipaisin kyllä vinkkejä siitä, että miten sen miehen oikein saisi samalle sivulle... Lapset ovat olleen välillä enemmän välillä vähemmän mielessä jo parisen vuotta, ja nyt tuntuu, että enempää ei jaksa odotella.

Tervetuloa joukkoon Lumikukka80 (ihana nimimerkki :))! Tarkentele tietojasi listaan. Ja muutkin saisi päivitellä tietojaan listaan *komentaa*!

Utelias pahalainen 29v/30v Yrityksen aloitus siirtyi vuoteen 2008, Varsinais-Suomi
Yonni 31v, yrityksen aloittaminen vasta haaveissa
Lorete, 27v, pkseutu, "haaveilija"
Mi-iu, vm85/ vm81, vauvaprojektin aloitus haaveissa Y näillä näkymin syksyllä
fif Vielä pari kuukautta 29 v ja pkseudulta.. Haaveilija vielä, mutta toivottavasti pian toimintalinjalla! :)
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?
Tähti*, 22v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07
minisun, 24v, yritys alkaa syksyllä (?)
Johkuliini, 24 v. "On/off haaveilija" :)
Villa
Lumikukka80, 26v./29v.

Tässä ketjussa kyllä tahtoo olla aika monellakin ongelmana se, että mies ei oikein syty perheenlisäykseen. Eipä olla vielä keksitty siihen mitään ratkaisua... Meillä mies on seurannut pidemmän aikaa tätä minun kuumeilua ja on tainnut siten tarttua häneen. Ja varmasti ikäkin rupee vaikuttaa, että alkaa olemaan siinä "lasten teko iässä". Minä olen ollut siinä onnellisessa asemassa, ettei ole tarvinnut miestä taivutella. Kaverin mies syttyi vauva asioihin siten, että heidän tuttava pariskunta tuli raskaaksi, jolloin hän tajusi että kerran nekin on raskaana niin miksei hekin voisi olla.

Kiva kuulla Lumikukka80, että sulla on ihan positiivinen kokemus pillereiden lopettamisesta. Itselläni on tosiaan paniikki miten käy pillereiden jälkeen (n. 8v. popsittu niitä). Kohta sekin selviää...

Tervetuloa Lumikukka! Minulla sama juttu, eli mies jarruttelee, minulla kova vauvakuume. Tosin hänkin haluaa lapsia ja pitää lapsista todella paljon, mutta ei nyt. Tai en edes tiedä mitä hän haluaa...

Välillä puhui että mentäisiin syksyllä naimisiin ja ryhdyttäisiin yrittämään vauvaa. No, syksy alkaa olla käsillä, eikä homma ole edennyt. Kyselin joku aika sitten taas asiasta, kommentti oli taas että naimisissa pitää olla ennen lapsien hankintaa. No sitten sanoin että meidän varmaan kannattaisi ryhtyä käyttämään jotain ehkäisyä ettei satu "vahinkoa" (keskeytetyllä mennään tällä hetkellä), kun ei taideta naimisiinkaan olla ihan heti menossa. Ei kuulemma tarvitse, jos vahínko sattuu, niin ihana juttuhan se vain on, ei näitä asioita pidä niin tarkkaan suunnitella... Aargh!

Tuo tukee sitä, kun aiemmin epäilin ettei mieheni kykene tekemään mitään päätöstä asian suhteen, haluaisi vain asioiden menevän omalla painollaan. Tai sitten olen hänelle ihan väärä nainen. Ärsyttää. Alkaa mennä jo maku koko hommasta...

Tulipas taas purppasua, en taida nykyään muuta osatakaan kirjoittaa... :)

Tänks!

Harrastan ahkeraa vihjailua miehelle, ehkä se vielä syttyy vauvallekin :) Eilen kysyin kumpi on pahempi, se että painostan lasten hankintaan, vai että painostaisin avioliittoon :D Jälkimmäiseen en kuitenkaan lähde, saapi kosia jos haluaa :)

Mulla on takataskussa vielä rohkaisevampi tarina. Kaverini jätti pillerit pois n. 8v jälkeen ja tuli heti ensimmäisestä kierrosta raskaaksi. Hän ei tiennyt, että olisi pitänyt odottaa ensimmäiset menkat, mutta kaikki on mennyt hyvin siitä huolimatta, vaavi syntyy kohta.

Lumikukalle tervetuloa!

tähti*, meillä alkaa yritys sitten kun on sen aika ;) Pariksi kuukaudeksi olisi pillereitä jäljellä, sitten katsotaan tilannetta. Mies ei tahdo "suunnitella" mitään päivän tai kuukauden (tai joskus tuntuu, että ei edes vuosien..) tarkkuudella, ja yritän olla painostamatta. Ollaan oltu nyt viisi vuotta yhdessä, ja joskus pessimistinä ajattelen, että odotan vielä toiset viisi vuotta, ennen kuin päätöksiä yrityksestä tai naimisiinmenosta tai muusta "vakavasta" tehdään. Mutta houkuttaa ajatus parin kuukauden päästä tehdä samoin Lumikukka, siis antaa miehen huolehtia ehkäisystä, jos niin tahtoo ;) Johan tässä on itse hoitanut sen puolen monta vuotta.

Yonni, tsemppiä sinne ärsytykseen. Ehkäpä miehesi joku päivä yllättää, jos hänellä ei nytkään ole mitään lapsia vastaan ja niistä pitää. Joskus miehet vain prosessoivat ajatuksia itsekseen eikä sano kaikkea ääneen (mikä on tietenkin aika ärsyttävää, kun jää kuva, että se ei ajattelisi ja pohtisi asiaa yhtään), kun taas itse ei pysty pitämään sisällään ajatusten kehittymistä - ja siksi varmaan tällaisia vauvahaave-palstoja onkin ;)

Utelias pahalainen 29v/30v Yrityksen aloitus siirtyi vuoteen 2008, Varsinais-Suomi
Yonni 31v, yrityksen aloittaminen vasta haaveissa
Lorete, 27v, pkseutu, "haaveilija"
Mi-iu, vm85/ vm81, vauvaprojektin aloitus haaveissa Y näillä näkymin syksyllä
fif Vielä pari kuukautta 29 v ja pkseudulta.. Haaveilija vielä, mutta toivottavasti pian toimintalinjalla! :)
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?
Tähti*, 22v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07
minisun, 24v/26v.Pirkanmaa, y 08/07
Johkuliini, 24 v. "On/off haaveilija" :)
Villa
Lumikukka80, 26v./29v.

Päivitinpä tuota..Mulla on hieman erilainen tilanne kun mies on myös mukana tässä.Ei sillä nyt samanlainen vauvakuume ku mulla:)Mut kyl se eilenkin puheli et kuinka kivaa olis jos olis semmonen oma taapero..Mut onneks ei oo enää pitkä aika yritysen aloitukseen..Voi että,väsymys painaa ja pääkin on kipeä.Yhtään ei huvittas olla töissä..

Juu, ei sitä miestä kannata painostaa, vaikka välillä mieli tekisi sanoa että ota tai jätä;) Mutta kaikesta huolimatta uskon että asiat tapahtuvat ajallaan, ja jos eivät, niin kaipa silläkin sitten jokin tarkoitus on..?

Välillä iskee vain sellainen kiukku, kai se on sitä palkoa ja paniikkia, pelkoa siitä, että sitä lasta ei ikinä saakaan.. Kärsivällisyyttä:)

Onneksi on tämä palsta, säästyy mieskin paljolta:)

Ihana tuo minisunin tilanne ja muiden yrittämään aloittavien, paljon plussia!