Haaveissa vauva 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
Avasin taasen uuden ketjun kun ollaan päästy niin lähelle 100........minäkö muka malttamaton =)

Utelias pahalainen 28v Yrityksen aloitus siirtyi vuoteen 2008, Varsinais-Suomi
Yonni 31v, yrityksen aloittaminen vasta haaveissa
Lorete, 27v, pkseutu, "haaveilija"
Mi-iu, vm.85, vauvaprojektin loitus haaveissa Y näillä näkymin syksyllä
Juulia 33v, keski-suomi, y1/07
fif Vielä pari kuukautta 29 v ja pkseudulta.. Haaveilija vielä, mutta toivottavasti pian toimintalinjalla! :)
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07
Tähti*, 22v. / 27v., Keski-Suomi, "yritys alkaa" näillä näkymin syksyllä ;)
minisun, 24v, yritys alkaa syksyllä (?)
Johkuliini, 24 v. "On/off haaveilija" :)
Villa

Tässä taas listaa muistin virkistämiseksi. Ne joilla yritys on alkamassa vois käydä päivittelemässä tietojansa sitten sen mukaan. Minähän varmaan tänne jään viimeisenä roikkumaan kellä ei ole edes toiveita aloituksen suhteen.
Kävin tänään katsomassa sellaista 3 päivän ikäistä vaavia ja voi sentään kun oli suloinen. Nyt kuumeilu nostaa taas pahasti päätään =)

Mi-iu, vm.85, vauvaprojektin loitus haaveissa Y näillä näkymin syksyllä
fif Vielä pari kuukautta 29 v ja pkseudulta.. Haaveilija vielä, mutta toivottavasti pian toimintalinjalla! :)
Tähti*, 22v. / 27v., Keski-Suomi, y08/07
Villa

Kiitos Utelias pahalaiselle uudesta ketjusta!Päivitin tuon meidän yritys ajan kohdan listaan ja kiva olisi tosiaan, jos muutkin yritykseen siirtyvät päivittäisi tiedot. Siitä on niin helppo tsekata kuka oli kukin, jos sattuu unohtumaan ;).

Täällä vain odotellaan... ja odotellaan. Taitaa olla tää naisen elämä tässä vaiheessa yhtä odottelua; ensin odottaa milloin voi jättää ehkäisyn pois, sitten odottaa koska tärppää, sitten odottaa että raskaus etenis ja että lapsi syntyisi. Mitäköhän sitä sitten odottaa... ;))

Mi-iu, vm85/ vm81, vauvaprojektin aloitus haaveissa Y näillä näkymin syksyllä
Villa

Mäkin nyt lisäsin ton miehekkeen iän tohon.. tai vuosiluvun.. :)
Mä tosiaan niitä menkkoja oottelen.. tilasin kyl varmuuden vuoks muutaman raskaustestinkin kaappiin.. ku tässä sitä välillä taas touhuillaan ilman ehkäisyjä niin eihän sitä tiedä vaikka ovis olis taas joskus jos menkat vaan jäis välistä tai jotain.. tänään siis kp50.. argh!
ja mä niin luotin siihen et sillä tahdilla mitä menkat on ollu niin ei ole hääpäivänä ja kamalaa jos täytyy varautua ihan varmuuden vuoks hääpäivänäkin rätin kanssa... :P

Mut nyt tämä lähtee saunomaan... on tullut askarreltua kukka-asetelmien kipot ja se riittää..

Illanjatkoja!

<3

Utelias pahalainen 29v/30v Yrityksen aloitus siirtyi vuoteen 2008, Varsinais-Suomi
Mi-iu, vm85/ vm81, vauvaprojektin aloitus haaveissa Y näillä näkymin syksyllä
Villa

Näinhän se tämäkin ketju saadaan pian täyteen =) Oli pakko käydä päivittämässä ikä ja myös miehen ikä kun menin ja vanhenin tässä hetki sitten. Kyllä tässä kieltämättä alkaa pieni paniikki olla kun noita vuosia katsoo ja miettii ettei aloitus ole vielä alkanutkaan. Kauanko sitä mahtaa enää olla tehokkaista vuosia jäljellä ja montako vuotta saa tahkota =(
Sen olen kyllä päättänyt, että jos yrittämisen makuun joskus päästään (toivottavasti olis vuosi 2008) niin 35v asti yritetään ja sitten saa mun puolestani olla. Ja hoitoihin en lähde (niinpä niin...katsotaan sitten kun olen ensin vuoden otta hiessä yrittänyt) eli luomuna lähtee jos on tullakseen.
Toivottavasti en nyt tällä suorasukaisuudellani loukannut ketään...tältä vaan tuntuu tällä hetkellä.Toi 35v on mulla joku ihmeen psykologinen rajapyykki, älkää kysykö mikä =)=)=)
Masentaa kun ei päästä edes jännäämisen makuun....kele!!!

Älä huoli Utelias pahalainen, minä roikun täällä sinun kanssa, haaveilemassa vauvoista ja yrityksen aloittamisesta.. :) Tiedän niin tuon tunteen kun paniikki alkaa pikkuhiljaa hiipiä. Ja ei tuo ukkokaan mulla enää mikään poikanen ole! Saisi miettiä sitäkin... Saa sitten vaippoja vaihdella vauvan lisäksi miehellekin. Hmm, katkeraa tilitystä;)

No, ei se nyt ihan niin vanha ole, vielä kuitenkin alle 40v:) Vaippoihin toivottavasti hällä vielä se 50v :D Tiedätkö, minäkin olen tuota 35v. pitänyt jonkinlaisena rajapyykkinä. Joskus epätoivoisena ja kiukkuisena on tehnyt mieli sanoa miehelle että jos sitä ennen ei lapsia ala tulla niin pistän torvet tukkoon. No, en minä tuota oikeasti tarkoita, enkä noin tekisi, kuvastaa vaan sitä paniikin määrää, mikä välillä nostaa päätään. Miehet eivät tunnu tajuavan, että nainen ei voi saada lapsia vanhemmalla iällä välttämättä ihan niin helpolla.

Touhuiltiin muuten ovulaation aikaan, tosin keskeytetysti. Harvemmin on ihan juuri ovulaation aikaan touhuiltu (tunnen/tiedän aika tarkkaan ovulaatioajankohdan). Ja taas, kuten ihan joka kerta aiemminkin, toivon, että joku siimähäntä olisi karannut ennenaikojaan... :) Mutta en oikein usko.Tosiaan, Tähti, naisen elämä on yhtä odotusta.

Ohhoh, otinpas minä ensin vauhtia Uteliaan pahalaisen tekstistä (samaistuen täysin tuntemuksiisi) ja pauhasin vähän lisää... Pahoittelen vuodatusta:)

Loma on saanu hyvin vierotettua netistä meikäläisen!Mutta kun kotiin pääsee,niin kone heti päälle :)

Vitsi,että kateellisena luen,kuinka monella alkaa yritys ihan näillä näppäimillä!!!Täytyy myöntää,että koko kesän ajan on ollu hirmuinen vauvakuume.Viime yönä taas synnytin,poika tuli tällä kertaa :D Eilen kävin vähän soppailemassa ja mitä ihmettä huomasinkaan tekeväni??Pitelin raskaustestiä kädessä ja luin käyttöohjeita...??Voi helvatta sentään...:) Miehen kanssa ei olla suoranaisesti puhuttu perheenperustamisesta,mutta huomaan että pientä vihiä on kummankin puheissa joka päivä.Odotan vain,koska hän ottaa asian itse puheeksi...Oon aatellut,että ens kesänä ois hyvä ajankohta sitten aloittaa yritys.Nyt on vielä ainakin muutama ulkomaanmatka suunnitteilla,sitten vois asettua aloilleen.Vaikka ollaan kyllä kovasti koti-ihmisiä,mutta matkustelu on aina välillä paikallaan!

Meillä on lastenhuonekkin jo valmiina.Asunto ostettiin muutama vuosi sitten perheeltä kenellä oli kaksi pientä lasta,joten he olivat juuri tapetoineet lastenhuoneen valmiiksi.
Muutama päivä sitten pitelin ystäväni lasta,joka on 3 kk...aahh,että se oli ihanaa!

No juu,se minun asioistani!

Mitäs muut?Monellakos oli yrityksen aloitus ihan likellä?Varmasti jännittävää!tsemppiä kaikille,toivotaan että tärppää pian!

Olettekos muuten miettineet,että jos ei ikinä mitään ongelmia lasten saannin suhteen olisi,niin montako lasta haluaisitte?Onko kellään haaveissa isompikin pesue?Itse olen joskus haaveillut,että 2-3 lasta olisi hieno saada.

Eipä muuta tälläerää!

Ihanaa kuulla Yonni, etten ole yksin ajatuksieni kanssa. Ja pitäähän sitä välillä päästää höyryjä ulos, ei miehellekään viitsi näistä tuntemuksista puhua jatkuvalla syötöllä.
Jos ja kun se yritys joskus pääsee alkuun niin toiveissa olisi 2 lasta.Ikäeroa saisi olla sellaiset 2-4 vuotta, että niistä olisi seuraa toisilleen.Tosin 1-vuotias on vielä niin kiinni äidissä,että raskaus siinä kohtaa voi olla aika raskas kokemus.Eli ehkä realistisempi ikäero liikkuu tuolla 3-4 vuoden tienoilla. Aivan ideaali tilannehan olisi, että saisin tytön ja pojan, mutta sitähän ei koskaan pysty sanomaan tuleeko näin tapahtumaan.'

Onnea Utelias pahalaiselle synttärien johdosta :)!

Toivottavasti Mi-iulla on kiertoon tullut selkoa. Plussa vai kaahasiko täti ferrarilla? vai vieläkö kierto venyy? varmasti tosi ärsyttävää.

Itse en välttämättä haluaisi isompaa pesuetta, vaan klassisesti pojan ja tytön n. 2-4 vuoden ikäerolla. Mutta kun sitä vauhtiin pääsee niin eihän sitä tiedä miten mieli muuttuu...

Minä en ole vielä raskaustestejä hypistellyt :). Kovasti kyllä tekisi mieli jo valmiiksi tilata testejä kaappiin, kummittelemaan. Vauvan vaatteita onkin sitten tullut tähän vaiheeseen mennessä jo vähän liikaakin hypisteltyä ja osteltua. Johkuliini, meillähän alkaa yritys tässä elokuussa. Olen miettinyt, että pitäisikö sitä pitää jotain varo aikaa se ensimäinen luomu kierto? monestihan sitä suositellaan, että la olisi sitten helpompi selvittää. En kyllä aio ruveta kondomien kanssa pelaamaan, että... Mielenkiinnolla ja jännityksellä kyllä odotan miten meidän yritys alkaa; tärppääkö heti vai antaako plussa odottaa... :)

kierto senkuin venyy ja venyy... eilen tilasin pari raskaustestiä, ja mahtaa tulla tällä viikolla vielä... ehkäpä... ja jos siinäkin on edelleen nega kuten uskon, niin täytyy vain varautua hääpäivänä kunnon särkylääkkein ja rätein.. :P vituttaa vaan turhaa pitää sitä rättiä siellä kun ei taas samalla sekunnilla pääse vessaan jos on tarvis.. sori ku kiroan, mut kyllä ärsyttää..
ja kun häästressiä ei mulla ole!! en voi siis stressin piikkiinkään laittaa koko menkkoja :(

mut olis kyl tosi ihanaa jo raskautua.. mun yks kaveri alko just yrittämää tossa jokunen hetki sitten ja olis niin ihanaa olla samaa aikaa raskaana... ja yhdellä kaverilla on 5kk vanha vauvis ja joskus varmaan ens vuoden alussa ne rupee yrittämään toista... kyllä kyyneleet on lähellä jos itse ei oo saanu pienintäkään toivonkipinää ja toiset raskautuu tosta vaan.. vaikka toki olisin onnellinen heidän puolestaan...mutta kyllä siinä pieni kateus iskisi varmasti.

Sovitin taas hääpukua ja se on kyllä täydellinen mulle <3 :)

Sori tää purkautuminen taas...

aurinkoista iltaa kaikille!

Voi mi-iu,toivon todella,ettei sinun tarvitse viettää hääpäivää kärsien menkoista!!Ihan kohtuutonta suorastaan!Voin vaan kuvitella ärsytyksen määrän...Oiskos kuitenkin mahdollista,että olisit raskaana?Siis teilläkö oli ehkäisy jätetty jo pois?pahoittelen,en muista tarkalleen!!Pidän peukkuja!!:)

Tähti*,en minäkään varmaan jaksaisi odotella luomumenkkojen tuloja...ja eihän se välttämätöntä olekaan.Peukkuja sullekkin! :)

Rupes hymyilyttämään,kun mieleeni tuli eräs monen vuoden takainen keskustelu mieheni kanssa,koskien juuri lasten saamista...oli puhe,että tehdään niin monta,että on sitten kumpaakin sukupuolta ainakin yksi kappale..*heh*...että varmaan sitten 7 veljestä tulee :D

Ens vk enää lomaa,voi kurjuus!Äkkiä on taas viikot menny...ens viikolla onneksi olisi tiedossa muutaman päivän ulkomaan reissu,siis sitä odotellessa!

Mi-iu, dementia kun vaivaa jo näin varhain, niin milloin teillä on häät???Ja jokos testit ovat kolahtaneet postiluukusta? Olishan se hieno lahja hääpäivänä kertoa miehelle, että "kultaseni sinusta tulee isä"!!!!
Tähti* mullahan kaapissa roikkuu valmiiksi yksi r-testi kun jäi edellisestä testailusta. Se polttelee kyllä kuumana joka kerta kun avaan oven.Kyllä sitä toiveissa eletään, että mies yhtäkkiä hetyiskin ja sanois, että ensi kesänä naimisiin ja sitten aletaan tahkoamaan kunnolla =)
No ehkä nyt kuitenkin koitetaan saada ensin talo pystyyn.....

Äkkiä kirjoitan töistä..Mä otin eilen viimeisen pillerin:)Me aiotaan kyllä odottaa luomumenkkoja kun selkiyttää sitä aikaa ja keskustelin tässä yhden lääkärin kanssa joka oli ollut jossain koulutuksessa niin siellä oli vahvasti oltu sitä mieltä että keskenmenon riski kasvaa mikäli hormonaalisen ehkäisyn käytön jälkeen ei odoteta sitä kuukautta..Keskenmenoja esiintyy kuulemma enemmän sellaisilla ihmisillä..En sitten tiiä mutta näin se kertoi..Mä haluaisin 3- 4 lasta mutta ikäerosta en oikein tiiä.Emmä kauhean paljoa niille sitä haluais..Nyt takas töihin..

meillä on häät viikon päästä lauantaina.. :)
ja ei sitä ehkäisyä ole pahemmin käytetty, joskus keskeytettyä joskus ei.. en siltikään usko että olisin raskaana, oireita ei ole kuin arat tissit.. ihan kuin menkkojen aikaan..
mutta josko varmistaisin jahka ne testit kolahtaa luukusta.. vaikka jo yhden negatestin teinkin joskus kp40jotain..oletetun oviksen jälkeen parin viikon päästä... sillonhan testin pitäis näyttää jo mahdollinen plussa jos niikseen on...
mutta jos ei sillon vielä ollutkaan ovista... ääh! on tää naisen elämä ihme myllerrystä välillä..

Pyysin tänään jos pikkusisko raastaisi äiskän kanssa porkkanoita ens viikolla salaattiin, ja pikkusiskon tuntien hän kieltäytyi :( ei ole luvannut tehdä kuin kolme sydäntä ja muuta ei ilmeisesti tee... et näinköhän vielä itelle tulee kiire häiden kanssa kun tuo kiittämätön kakara ei voi mitään auttaa.. kun pitäis itsekin tehdä vaikka ja mitä ens viikolla... uah! no ehkä tämä tästä.. ärsyttää vaan kun toisen pitää olla niin "minä en auta ketään mutta kaikkien täytyy auttaa minua" tyylinen.. no ehkä tämä morsian raastaa sormet verillä jotain porkkanoita ja pikkusisko sitten hymyilee vieressä kun on niin kauniit kädet... argh!!

Mies lähti just pelaamaan, ja mä jumitin taas vaihteeks tänne :)
Ostettiin eilen uus tv-taso, tykkään kovasti :) ja ens kuussa täytyis ostaa itellemme häälahjaks uus keittiönpöytä :) semmonen kuuden istuttava ja tummaa puuta... kaikki tulevat lapset mahtuu syömään ;) heh!

Mi-iun tilanne on kyllä kutkuttava :)). Jospa sieltä plussa tärähtäisikin testiin bd, vähän niin kuin häälahjaksi.... Tulehan heti kertomaan, kun olet uudestaan testannut.

Minisunillakin sit alkaa jännät ajat ;). Kuulosti kyllä hieman pelottavalle tuo, jos ei pidä yhtä luomukiertoa pillereiden jälkeen. Itse olen aina ajatellut, että ei se kuitenkaan heti tärppää ekasta kierrosta, niin ei tarviis sitten ruveta leikkimään niiden kortsujen kanssa, et siinä tulis sitten pidettyä se väli kierto. Täytyy nyt sit katsoa itse miten tekee. Niin ajattelitteko te Minisun käyttää sitten kortsuja sen ekan kierron ajan? voi olla, että me sit ihan tyydytään keskeytettyyn tai "varmoihin päiviin"... Vielä olis pillereitä n. puol listaa.

Oletteko muuten Mi-iu lähdössä häämatkalle? jos olette niin minne päin? ihana olis taas päästä matkalle, mutta ei opiskelijan budjetti kyllä anna periksi.

hip hei!
kp54 vaihtui kp1ksi... buranaa on mennyt 900nen ja odotan millon kipuilu vähenee tai lakkaa kokonaan... onneksi ei sattunut hääpäiväksi :) uutta testiä en ehtinyt tehdä.. eikä onneks sit tarvinutkaan "turhaa" tuhlata..

Me ei vielä varsinaisesti yritetä vauvaa, mut en tiiä mitä tää sit on kun ei sitä ekäisyäkään ole käytetty... :D ehkä mies toivoo et vauva sais alkunsa "yrittämättä"... heh! :) eli jos rohkenisin niin sanoisin et tulee jos on tullakseen.. :)

Meillä häämatka siirtyy syksyyn tai jonnekin kymmenen vuoden päähän... johonkin viikon-kahen lomalle varmaan lähdetään mutta toiveenamme olis päästä australiaan, joten se matka varmaan käydään joskus 10vuotis hääpäivänä tai jotain :D saa nyt nähä!
Muutoin matkalle olis voinu lähteäkin vaikka häiden jälkeen mutta miehekkeellä alkaa työt (opettaja) ja itekin lupauduin taas vanhainkotiin reiluksi kuukaudeksi... olen siis lapsiin ja nuoriin suuntautunut lähihoitaja.. päiväkotiin olis tarkotus päästä taas töihin jossain vaiheessa :)

tämä lähtee nyt metsästämään miehekkeelle jotain lisähuomenlahjaa netistä... ku en tiiä mitä se voi kavereilleen vastata jo ne kysyvät huomenlahjasta.... heh! ;D

kaunista päivää!!

Onnen toivotukset mi-iulle menkoista!!Siis siinä mielessä,että ois ollu kyllä tooooosi kurjaa jos ne ois esim alkanu hääpäivän aamuna,mutta hyvä siis näin!Laskit tuossa noita kp päiviä...mites ne nyt meneekään,valaiskaa minnuu,ku taas lyö hutia pääkopassa :D

Kuis moni teistä muuten on naimisissa?Itse en ole.Vielä muutama vuosi sitten olin vankasti sitä mieltä,että ensiksi naimisiin ja sitten vasta lapsia.Mutta niin ne ajatukset muuttuvat.Nyt en itse asiassa edes halua mennä naimisiin,vaikka siis parisuhde kukoistaa hyvin.Ehkä joskus sitten mieluummin kahden kesken romanttisesti,kuin kymmenpäisen seurakunnan edessä.Kukin tietysti tavallaan!!

Mulla on täälä vähän epätavallinen vloppu menossa,kun mies lähti reissun päälle kaveriporukan kanssa,joten saan/joudun olemaan yksin.Viihdyn kyllä oikeen hyvin välillä yksin,suorastaan nautin tästä :) Juur pääsin kaupoilta sisälle,aurinko paistanut koko päivän kauniisti ja nyt räväytti kauheen sadekuuron,huh onneks pääsin pois alta!

Mies siis palailee huomen illalla kotiin.Ens viikolla sitten lähetään kaksin muutaman päivän reissulle.sielä kenties sitten voisi ottaa vauvakuume asian oikeen puheeksi,kun nyt se on vain ollut pientä vihjailua puolin jos toisin.Olen aatellut,että jos ehkäisyn jättäisi pois ensi keväänä??HUI,IHAN RUPES PELOTTAMAAN!!En sittenkään tiedä onko minusta siihen,pelottaa koko ajatus,lähinnä se että lapsi muuttaa koko loppu elämän suunnan...äääh...taas ajattelen liikoja :)

Noh,mitäs teille muille kuuluu??Tuos meiän listassa tuntuu olevan vinopino nimiä,mutta vain muutamat meistä kirjoittelevat tänne...huhuuu....missä te kaikki olette? :) Haaveiluasteella vai onko joku jo plussaillu??Tulkaa kertomaan kuulumisia!

Tämmöttistä tänne tällä erää,helpottavaa kun saa purkaa itseään johonkin :)

No minä täällä taas ;)...

Mulla näitä "yksinäisiä" viikonloppuja on aina silloin tällöin. Mies on nytten töissä ja tulee sitten aamulla ja oli viime yönkin. Minä lomalla. Aina ei oikein mene nää meidän vapaat yksiin niin sitten saa/joutuu olemaan yksin. Mutta itse tykkään aina myös välillä olla ihan yksin ja käydä shoppailee, siivoilla, lukea lehtiä jne.

Ihanaa olis kyllä ollut päästä nyt loman toisella osiolla reissuun, mutta ei sitä oikein yksin osaa lähteä ja kaverit on töissä ja perheineen. Mutta meneehän tää loma näinkin ihan rauhallisesti koti ympyröissä :). Saapahan rentoutua!

Tosi kiva kyllä Mi-iu, ettei menkat osunut häiden ajaksi! Olen ihan huojentunut puolestasi. Johkuliinille: kp:t lasketaan niin, että kp 1 on kun menkat alkaa. Toisillahan tahtoo olla ensin tuhruttelua ennen kuin varsinainen vuoto alkaa, mutta luin joskus Vauva -lehdestä, että kp 1 on kun tuhru alkaa. Tuosta on kyllä täällä palstoilla ollut erinäisiä mielipiteitä; toiset laskee että kp 1 on kun varsinainen vuoto alkaa kunnolla, mutta siinä lääkäripalstalla kyllä sanottiin että tuhruista pitäisi jo laskea. Normaalin kuukautiskierron pituushan on 23-35 vrk. Toivottavasti selkeytti :). Täydentäkää muut...

Me ei olla naimisissa, mutta häistä on kyllä puhuttu ja haaveiltu. Itse haluaisin isohkot häät n. 70-100 vierasta. Vaikka haluankin prinsessahäät niin emme kuitenkaan ole sellaisia ihmisiä, että tykkäisimme olla huomion keskipisteenä, varsinkaan mies ei tykkää mistään leikeistä yms. Ja olenkin miettinyt, että meidän häissä ei sitten olekaan kuin 1-2 leikkiä, vaan keskitytään hyvään ruokaa, musiikkiin ja seuraan. Häät periaatteessa haluaisin ennen lapsia, mutta kaikkea ei taida saada yhdellä kertaa niin täytyy häähaaveita vähän siirtää. Ovat kuitenkin aika rahaa vievät kemut ;). Ja sitä talo kuumettakin on kovasti!niin ja autokuumetta... Et yksi asia kerrallaan. Nyt sitten ensin lasta/lapsia yritetään.

Saa nähdä miten paniikissa meikäläinen on sitten elokuun puolessa välissä, kun pillerit on loppu ja menkat ohi... Eiköhän se jännitys laannu, jos ei tärppiä ala kuulumaan :). Varmasti ensimmäiset rakastelut ilman ehkäisyä on hirmu jännää ;).

Minnekkä päin olette Johkuliini lähdössä reissuun? Entä mitekäs paljon haaveilijat on ehtinyt jo matkustelemaan? itse en ole hirveästi päässyt matkustelemaan tai niin paljoa kuin olisin halunnut. Ollaan käyty Virossa, Bulgariassa, Kreikassa ja joskus kauan kauan sitten Ruotsissa. Lapissakaan ei ole vielä päässyt käymään. Ehkä sitten joskus ja voihan niiden lastenkin kanssa matkustella, kun ei muutenkaan tykätä mistään vaativista kohteista vaan ihan perhelomista ja turvallisista valmismatkoista.

tohon reissukysymykseen.. sillon kun mä olin pieni, käytiin ruotsit, tanskat ja saksat monta kertaa läpi, tai joka kesä varmaan oltiin jossain... Miehekkeen kanssa ei olla ehditty kuin tallinnassa piipahtamaan pari kertaa ja ruotsissa vajaa viikon lomalla.. se oli kyl ihanaa, laivalla ja busseilla ja junilla mentiin (oltiin yötä mun enolla eli kummisedän ja kummitädin luona)
Aina toi Ruotsi jotenkin houkuttelee, se on niin erilainen se fiilis kun sinne menee... tulee niin hyvä mieli :) yleistän nyt varmasti mutta ne on niin paljon ystävällisempiä kuin mitä suomalaiset.. ja jotenkin kaunis maa... siellä on aina hoidetut puutarhat ja kaikki :) toisekseen tykkään siitä kun vaatteet on niin erilaisia ja paljon halvempia mitä suomessa..

Mua rupee pikkuhiljaa kutkuttamaan ens vkloppu :) saan laittaa sen iki-ihanan puvun päälle... <3 se on kyllä niin mun näkönen että, aah! :) hi!

Tämä lähtee nyt ottamaan ruokaa pois uunista, tein jotain broileri-sipuliperunavuokaa tai jotain..

Palataan taasen!!

Hei!
Töistä taas ajattelin kirjoittaa,vapaa-ajalla on ollut niin paljon menoa.Vauvakuume on jo kova,onneks enää kuukausi odotettavana..Täytyy tänne kirjoitella kun lähipiirissä ei ole vauvahaaveiljoita tai ainakaa kukaan ei oo tunnustanut haaveilevansa enkä ole sitten itsekään kertonut vaikka kyllä sen musta on kaikki huomannut.Ootteks te muut kertoneet haaveilusta muille?En tiiä onko siitä jo keskusteltu täällä..
Tähti*:lle:Me ajateltiin odottaa se kuukausi että ne luomumenkat alkaa.Kun ei tässä silleen mikään kiirus ole..
Ja toisesta gallupista niin me ollaan naimisissa.Ollaan oltu nyt reilu vuosi.Ja periaatteena on ollut että naimisiin ensin ja sitten lapset.Poiketaan muutenkin hieman valtaväestöstä sillä muutettiin yhteen vasta häiden jälkeen..

Minustakin tod.näk. näkyy vauvakuume kilometrien päähän. Minä olen kertonut muutamalle hyvälle kaverille haaveilusta ja yrittämisen alkamisesta. Toiselle näistä kavereista syntyi vasta vauva ja toinen on samassa elämäntilanteessa kuin minä, joten heidän kanssaan on ollut ihan kiva vaihtaa ajatuksia. Mies ei varmaan ole kenellekään puhellut asiasta... en ainakaan usko.

Mulla olisi maton pesu urakka hoidettavana. Vähän vaan tahtoo olla epävakaiset ilmat. Onkohan vedetkin miten kylmentynyt?... Onneksi ei ole kovin montaa mattoa.

Täällä ei olla edes raskaaksi ehditty, kun mielialat vaihtelee kauheasti ;). Välillä on ihan innoissaan tästä yrittämisen alkamisesta ja välillä on ihan kauhuissaan mihin sitä on ryhtymässä. En aio kuitenkaan enää jänistää, vaikka miten pelottaisi!Vauvakuume on kyllä kova :).

Hei vaan kaikille! Olen ollut netin ulottumattomissa, nyt pikaisesti lueskelin ajatuksianne.
Ihanaa haaveilua kuulostaa täällä olevan, itse olen tosin nyt selvästikin vaiheessa, jossa en ole turhan optimistinen yrityksen aloituksesta, mutta siltikin sitä haaveilee... Juu ja vauvavierailut on pahoja, siksi suosittelenkin vierailemaan uhmaikäisten lasten perheissä ;) Hetkeksi ainakin tulee sellainen olo, että ei kiitos minulle tuollaista jatkuvaa taistelua ja kiukuttelua ja huutamista...

Ja jotain kyselyitäkin täällä oli... naimisissa en ole (eli sitäkin päivää odotellessa), ja olenkin päätynyt sellaiseen ajatukseen, että ei sillä ole väliä, olenko naimisissa ennen lapsia vai en, kunhan sitten joskus. Haluan pienet häät, en prinsessa-tyylisiä. Joskus heikkona hetkenä ajattelen, että jos minulla ei ole lapsia, kun menen naimisiin, en halua muidenkaan lapsia häihini (tiedättehän, kun joidenkin lapsilla vain on tapana varastaa koko show juhlissa kuin juhlissa? Siis jos se lapsi ei itse pidä esitystä yllä, niin sitten koko suku on sen lapsen kimpussa...) Jep, kuulostaa kuin olisin kovinkin katkera, mikä ei kyllä ole tarkoitus, vaan siis että haluaisin silloin ennemmin aikuisten juhlat.

Joku kyseli matkoista.. Olen matkustanut vain Euroopassa, Aasiaan haluaisin joskus matkustaa, mutta opiskelijan varoilla haaveeksi jää, eli valmistumistakin odotellessa... (miten tuntuu, että elämä on välillä yhtä odottamista?)

Mukavaa viikon alkua!

Huihui,melkeen ollaan tipahettu toka sivulle!

Täs oon vähän jotain pientä pakkaillu,parin päivän reissu siis vain tiedossa.Ei suurempaa,mutta kyllä sekin piristää.Ja ihan tuohon yhteen naapurimaistamme matkaan.Ollaan kovasti tässä reissattu parina viimesenä vuotena,yksi pisempi ja muuta pieni ulkomaanmatka vuodessa.Myös kesäisin suomessa matkustelu on rattoisaa!

Mi-iulle hyviä uutisia...meinaan säätiedotuksen mukaan viikonloppuna paistaa ja on lämmintä,hellettä jopa jotkut povailivat,että saatte häistänne unelmien päivän säänkin suhteen:) Asuitkos keskisuomessa?Kyllä sieläkin varmasti paistaa,peukkuja!!

Minisun: Oon puhunu vauvahaaveista muutaman ystäväni kanssa,osalla heistä on jo lapsi,osalla ei.Mutta olen kyllä vain sanonut,että välillä pientä vauvakuumetta,en mitään että nythetijaäkkiä,mikä tietysti kylläkin pitää paikkansa.Omille vanhemmille tai sukulaisille en mitään ole puhunut,eikä kukaan ole itseasiassa meiltä koskaan udellutkaan,että joko??Vaikka yhteistä taivalta on takana jo useita vuosia.

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!

Johkuliini, asutaan tätä nykyä etelä-suomessa jos viilataan pilkkua ;)
Liian kuumaa keliä en häihin kyllä haluaisi, mutta kuhan nyt ei vettä sentään sataisi.. :)
Lasten kanssa käytiin harjottelemassa kirkossa (siis morsiustytön ja -pojan kanssa) ja kyllä ne osaa siis kauniisti kävellä :) hi, ihanaa!

Mä tein äsken lettuja ja oottelen nyt tota miehekettä kaveriltaan remppaamasta... kaipaisin kovasti silittelyä ja paijailua.. mä en varmaan koskaan saa mitään ylisilitystä, tykkään ihan tosi paljon jos joku paijailee... se vaan ei sais loppua ollenkaan.. :D

Huomenna pitää kiertää kaikki tukut ja ostaa kaikki tavarat sieltä häihin, siis ruoat.. mitähän sitä unohtaa.. niin ja aamulla on se ihana vyöhyketerapia... tosin mä varmaan itken kun on noi jalkapohjat niin tajuttoman kipeät.. mut kyllä mä aattelin ihan säännöllisesti muutaman viikon välein/kerran kuukaudessa ruveta käymään.. tiiä vaikka tulis paremmin raskaakskin ;)

Mi-iulla on kyllä hääjärjestelyt hyvin halussa. Vaikutat niin rauhallisellekin (olosuhteisiin nähden ;)). Itse olisin varmaan ihan hermona.

Aika paljon on näillä palstoilla ollut tuosta vyöhyketerapiasta. En ole hirveästi perehtynyt siihen, mutta kiinnostais. Onko se minkä hintaista? pitääkö olla jokin syy miksi hakeutua vyöhyketerapiaan? vai voiko vain mennä rentoutuakseen? Valaiskaapa vähän tietämätöntä :).

Vitsi ei kyllä yhtään houkuttelis mennä tonne ulos, mutta pakko viedä koirat ulos :/. Kauhea sade ja tuuli ainakin täällä Keski-Suomessa!

Huhuu missäs kaikki luuraa?

Mulle on iskenyt paniikki! Olen muutenkin sellainen ihminen, että stressaan mitättömistäkin asiosta aika helposti. Saatikka nyt sitten, kun on vähän tällainen isompi asia tämä pillereiden lopettaminen.

Erehdyin lukemaan varmaan kaikki ellien keskustelut Diane Nova pillereiden lopettamisesta. Ja kauheata luettavaa oli. Todella monella on iho räjähtänyt kukkimaan pahasti. Sitähän tässä itsekin pelkää tosi paljon, jos nassu muuttuu teini-ikäisen pitsanaamaksi. Ei kauhean kiva. Syö pikkuisen itsetuntoa.

Ehkä ei pitäis etukäteen liikaa murehtia, mutta... Onko muilla tällaista ongelmaa? Ei olis ikinä pitänyt aloittaa he****tin hormonipillereitä, kun ei nyt uskalla niitä lopettaa, kun ei tiedä seurauksia.