Haaveilen salaa sinkkuudesta..Hyvässä avioliitossa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BrownEyed
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BrownEyed

Vieras
Mikähän minuakin oikein vaivaa..?Löydän itseni haaveilemasta menevästä sinkkuelämästä ja siitä "ihanuudesta" olla "vapaata riistaa"..Vaikka oma mies(naimisissa melkein 15v.) on ihana,komea,luotettava,ei mikään vouhottaja,on hyvä isä ja upea aviomies.Voi juma..Tyhmä akka kai olen,joku 35-vuotiskriisi?Tiedän olevani hyvännäköinen ja miesten mieleen ja välillä ystävien kanssa käymme tuulettumassa ulkona,silloin saan kyllä huomiota ja ihailevia katseita,mutta flirttiä pidemmälle en koskaan lähtisi,koska olen uskollinen miehelleni.Siksi onkin niiiin huono omatunto siitäkin,että edes ajattelen mahdollista sinkkuutta..Ehkä se on joku "toinen puoleni",joka välillä yrittää puskea esiin,halu olla villi ja vapaa.Olenhan horoskoopissani Kaksoset.Mutta ehkä kuitenkin järki (ja rakkaus)voittaa..:)Onko teillä muilla "naiduilla" tai muutoin varatuilla samaa "ongelmaa",että joutuu painimaan "toisen puolen" kanssa,vaikka kaikki on kohdillaan kuitenkin?

Olen ollut koko ikäni sinkku (tai pitäisikö sanoa ei-suhteessaoleva), enkä ole ikinä kokenut mitään "sinkkuelämää". Sinkkuus on minulle lähinnä sitä, että ei tarvitse neuvotella omasta ajankäytöstä tai kotiasioista kenenkään toisen kanssa.

Ei sikäli, että se sinkkuhenkinen sukupuolielämä olisi minulle vastenmielistä, mutta...

Tällä palstalla yhdellä harmaalla on outo käsitys yksineläjistä. Hän luokittelee vapaan, miehettömän naisen suoralta kädeltä sukupuolivähemmistöön kuuluvaksi. Samalla logiikalla kuin aikoinaan vasenkätiset, joihin itsekin kuulun, luokiteltiin ennen huonompaan ihmisryhmään.

Tällä palstalla yhdellä harmaalla on outo käsitys yksineläjistä. Hän luokittelee vapaan, miehettömän naisen suoralta kädeltä sukupuolivähemmistöön kuuluvaksi. Samalla logiikalla kuin aikoinaan vasenkätiset, joihin itsekin kuulun, luokiteltiin ennen huonompaan ihmisryhmään.
”Myönnettäköön, että vasenkätisten ihmisoikeudet ovat nyt (ainakin länsimaissa) paremmalla tolalla kuin koskaan aikaisemmin. En voi silti olla muistuttamatta – kun siihen on vihdoin näin loistava tilaisuus – tölkinavaajista, saksista ja muista näppäristä pikku apuvälineistä, joiden ongelmallisesta erityislaatuisuudesta oikeakätisillä tuskin on minkäänlaista tuntumaa, onhan nämä välineet standardin mukaan suunniteltu oikeakätisille.”/nettilainaus

”Myönnettäköön, että vasenkätisten ihmisoikeudet ovat nyt (ainakin länsimaissa) paremmalla tolalla kuin koskaan aikaisemmin. En voi silti olla muistuttamatta – kun siihen on vihdoin näin loistava tilaisuus – tölkinavaajista, saksista ja muista näppäristä pikku apuvälineistä, joiden ongelmallisesta erityislaatuisuudesta oikeakätisillä tuskin on minkäänlaista tuntumaa, onhan nämä välineet standardin mukaan suunniteltu oikeakätisille.”/nettilainaus
Fiskars teki jo -70 -luvulla kuuluisia, alunperin oranssikahvaisia saksiaan myös vasenkätisille, sillä erotuksella että ne olivat punaisia.

Yhteistyössä