haaveileeko kukaan muu että pääsisi rakastelemaan naisen kan

  • Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana nyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 20:06 taikatalvi-03 kirjoitti:
Ei kun lähinnä siihen viittasin kun aina näihin homo- lesbokeskusteluihin hyökkään, palstan köyhän sateenkaariperhe-annin vuoksi koen sen kai velvollisuudekseni.. :D Sitä meinasin virallisella palsta-lesbolla..

Ja kyllä, olen hyvin ylpeä itsestäni, uskallan vihdoinkin olla oma itseni enkä enää välitä tuollaisista kommenteista. Kesti aika kauan että uskalsin tulla ulos kaapista, minusta se on niin hienoa että jos haluat sitä rehvasteluksi sanoa niin aivan vapaasti! :)
:hug: :hug:
Onhan se hienoa ja upeeta...ehkä minäkin vielä uskallan,vielä on kaapin ovi tiukasti kiinni!
:wave:
 
Lunatic
En haaveile. Mun mielestä lesboseksin katseleminenkin on jo äärimmäisen tylsää,

vaikka nätit seksikkäät naiset saavatkin housuni kostumaan.
Kuitenkin haluan katsella kun ne naiset saavat kunnon parrua jalkoväliinsä, aikansa keikisteltyään.

Eli naiset on hot, mutta vain katseluetäisyydeltä. Lesboilu on tylsää. :wave:
 
Doomed
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 21:00 Lunatic kirjoitti:
En haaveile. Mun mielestä lesboseksin katseleminenkin on jo äärimmäisen tylsää,

vaikka nätit seksikkäät naiset saavatkin housuni kostumaan.
Kuitenkin haluan katsella kun ne naiset saavat kunnon parrua jalkoväliinsä, aikansa keikisteltyään.

Eli naiset on hot, mutta vain katseluetäisyydeltä. Lesboilu on tylsää. :wave:
Mistäs niin päättelet, että naisten välinen seksi ei pitäisi sisällään tota parrun saamista :D
Ei se oo sellasta söpöstelyä niinku moni tuntuu luulevaan vaan ihan sitä ihtiään ja kovasti :whistle: Lesboilu on kivaa.
 
naisethan on ihan törkeen seksikkäitä,yleensä fantasioihini kuuluu nainen,tai pari..joskus ihan mieskin :D en oo päässy koskaan kunnolla kokeileen,kerran oli mahdollisuus,mutta siihen ois ängenny sen tytön miesystävä mukaan enkä tuntenu mitään seksuaalista sitä äijää kohtaan. ja nyt kaduttaa... en usko että tulee tilaisuutta,koska tän miehenkanssa (mun avio sellainen)en pystyisi kimppaa harrastaan enkä sitten tiedä mitä mieltä on oikeesti jos seikkailisin naisenkanssa. on sanonut ettei ottaisi sitä pettämisenä,mutta tiedä häntä onko tosissaan,kiihottunut ainakin puheistani. itse en pystyisi antaan suuseksiä naiselle,mutta muuta pystyn ja haluaisin tehdä.. :p saa nähdä pääsenkö tulevaisuudessa tän fantasian toteuttaan...toivottavasti.
 
Mua vähän ihmetyttää että miten naiset rakastelee keskenään.
Ja tästä tulikin mieleeni, että viime yönä näin unta jossa nusailin naisen kanssa ja heräsin pöksyt märkänä :eek: hivenen ihmetytti, kun en oikeasti ole näitä koskaan suuremmin miettinyt...
 
Doomed
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 02:14 vieras kirjoitti:
Mua vähän ihmetyttää että miten naiset rakastelee keskenään.
Ja tästä tulikin mieleeni, että viime yönä näin unta jossa nusailin naisen kanssa ja heräsin pöksyt märkänä :eek: hivenen ihmetytti, kun en oikeasti ole näitä koskaan suuremmin miettinyt...
Rakasteluun ei tarvita välttämättä penetraatiota, eli rakastelu voi tapahtua esim. hyväilemällä käsin ja suulla, hankaamalla klittoja toisiaan vasten ja niin päin pois. Jotkut naisparit tykkäävät taas ottaa menoon mukaan vaikka strap-on-dildon tai tavallisen. Lystiä piisaa, se on varma :p
 
käväsijä


mielessä joskus käynyt miltä tuntuis olla naisen kanssa mutta jotenkin se vaan on niin luonnotonta. ajatuksissa on mutta en pystyis koskaan totetuttamaan. mutta salikoot mullle hupi.
 

Yhteistyössä