Haaveilee ja odottaa

  • Viestiketjun aloittaja helmivarvas
  • Ensimmäinen viesti
katzu
Kyllä minullakii on pieni toivo raskauden suhteen sillä ei kuukautisten takia kyllä oo ikinää rinnat olleet kipeät...Ei ole tänäänkää vielä mitää kuukautisia näkyny.Edelleen on mielessä myös se et jos vaa kierto on niin sekasin ettei sen takia ole vielä alkanu mut ei minulla oo koskaan ainakaa näin pitkää kiertoa ollut vaikka on ennenkii ollu näitä raskauden ja vauvan menetyksiä.Oikeesti minäkin olen malttamaton mutta tämän asian suhteen olen aina oottanu reilusti.
Kyllä se teilläkii ennen pitkää tärppää:)Meillähän meni ensimmäisen keskenmenon jälkeen 11 kk ennen ku tärppäs .
 
helmivarvas
No niinhän siinä sitten kävi et aloin liian aikaseen jo toiveita elättelemää.....tänään vappuaaton kunniaks alkoi sitten kuukautiset...että hyvää vappua vaan :(
Olen pahoillani... minäkin niin kovasti toivoin, että sinulla olisi onnistanut:( Pahintahan tässä on se, että odotukset on kuitenkin korkealla, vaikka kuinka itseään toppuuttelee.
Kaikkea hyvää sinulle, toivottelee helmivarvas
 
Viimeksi muokattu:
Katzu
Olen pahoillani... minäkin niin kovasti toivoin, että sinulla olisi onnistanut:( Pahintahan tässä on se, että odotukset on kuitenkin korkealla, vaikka kuinka itseään toppuuttelee.
Kaikkea hyvää sinulle, toivottelee helmivarvas

Kiitos:).Tuo on niin totta vaikka kuinka yrittää ajatella että ei se nyt voi ekasta kierrosta tärpätä tosiaakaa ni silti sitä pettyy..Ilmeisesti ne hiostukset ja rintaaristukset ties sitte tätä ku ei oo mitää muita kuukautiskipuja sit tällä kertaa.Ja sillo ekalla kerralla ihan mielettömät kivut ja kuukautiset oli normaalia lyhyemmät ja niukemmat.Nyt näyttäs ainakii olevan yhtä runsaat ku ennenkii mut saa nähä sitte minkä pituset.
Oishan se nyt ollu ennen kuulumatonta et epäonnistumisen jälkeen ois heti tärpänny:(Tosin ei meillä oo koskaa tärpänny ekasta.Parhaimmillaan kolmannesta kierrosta on aikasemmin ollut.
 
Viimeksi muokattu:
helmivarvas
Kiitos:).Tuo on niin totta vaikka kuinka yrittää ajatella että ei se nyt voi ekasta kierrosta tärpätä tosiaakaa ni silti sitä pettyy..Ilmeisesti ne hiostukset ja rintaaristukset ties sitte tätä ku ei oo mitää muita kuukautiskipuja sit tällä kertaa.Ja sillo ekalla kerralla ihan mielettömät kivut ja kuukautiset oli normaalia lyhyemmät ja niukemmat.Nyt näyttäs ainakii olevan yhtä runsaat ku ennenkii mut saa nähä sitte minkä pituset.
Oishan se nyt ollu ennen kuulumatonta et epäonnistumisen jälkeen ois heti tärpänny:(Tosin ei meillä oo koskaa tärpänny ekasta.Parhaimmillaan kolmannesta kierrosta on aikasemmin ollut.
Minulla oli viimeisessä km:ssä raskaudessa juuri tuollaisia oireita ennen plussausta kuin sinulla oli nyt. Oli kipeät turborinnat, välillä kuuma ja sitten kylmä, lisäksi väsytti ja oli huono olo. Ja muutama päivä ennen plussausta tosi kipeä masu ja vähän veristä vuotoa. Ja nyt oli vähän samanlaista, pari kertaa yökkäilin joitakin hajuja, mutta niin vain menkat kuitenkin alkoivat. Hämmentävää:/ Mutta eikun uutta yritystä kehiin ja kesää kohden! Onneksi meillä on kullanmurusia jo ennestään<3<3
 
Viimeksi muokattu:
Katzu
Minulla oli viimeisessä km:ssä raskaudessa juuri tuollaisia oireita ennen plussausta kuin sinulla oli nyt. Oli kipeät turborinnat, välillä kuuma ja sitten kylmä, lisäksi väsytti ja oli huono olo. Ja muutama päivä ennen plussausta tosi kipeä masu ja vähän veristä vuotoa. Ja nyt oli vähän samanlaista, pari kertaa yökkäilin joitakin hajuja, mutta niin vain menkat kuitenkin alkoivat. Hämmentävää:/ Mutta eikun uutta yritystä kehiin ja kesää kohden! Onneksi meillä on kullanmurusia jo ennestään<3<3

On hämmentävää ja jotekii henkisesti rasittavaa ku taas ootat et kehon toiminta palautuu normaaliks ja taas yrität ja yrität ja yrität....Ku ei oo ees eka kerta et tässä tilanteessa ollaa.Varmaa vaikuttaa jo ikäkii iha kummasti tähä touhuu mut eipä vaa tullu viel parikymppisenä mieleekää et olisin sen ikäsenä äiti vaikka siinä iässä alettiin nykyisen miehen kanssa olemaan yhdessä.Onneks tosiaan on jo lapsia olis nimittäin vielä raastavampaa jos ei olis yhtään ja aina menis vaa pielee.
Noista oireista...kyllä nimittäin hävis hiostukset ym ku alko nämä kuukautiset.Pikkasen on särkeny nyt päätä eikä muita oireita ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Katzu
Alotin taas tänää oviksen tikuttamisen....menossa kp 11 niin lueskelin sitten siinä sitä ohjelappusta huvikseen tarkemmin.Siel luki tällein et jos et tule raskaaksi 3-4 kk ottakaa yhteys lääkäriin.Just joo varmaa :/ ...kyl on taas joku keksiny jutut...Kun siinä oli kysymys et mitä jos en tule raskaaksi vaikka tikut näyttävät ovulaatiota ni sitten oli tuolla tavalla kirjotettu vastauksee.Jep,jep:)
 
helmivarvas
:) Ehkäpä tuollaiset asiat voisi jättää ohjeistamatta...
Mä kans olen tikutellut ovista, maanantaina kp10 aloitin ja silloin oli viiva tummempi kuin ti-to tai ehkäpä muistan vain väärin tai silmät ei ole pelittäneet vielä ihan aamusta... mut huomenna lähtee isukki reissuun ja tulee vasta sunnuntaina joskus takaisin, joten saas nähdä, miten tässä kierrossa otollisin aika (jos sellainen edes on) osuu kohdilleen. Pitänee tänään vähän harjoitella varastoon;)
 
Katzu
Joskus tuntuu et ois parempi olla tikuttamatta:)Meikäläinen ku on sellane et jos ei saa positiivista tulosta heti ni sitten ajattelee et eiks sitä tuu ollekaa vai joks se sit ehti menemää ku en muistanu alottaa kp 10 vaan kp 11....on tää ja tällästä monimutkasta touhuu.Tai sit sitä itte vaa tekee siintä monimutkasta..mut ku on kokenu useamman menetyksen ni tähä sitä ollaa sit tultu.Sitä tikuttaakii ovista mut sit ei luota niihi tkkuhin kuitekaa ni jep jep.Joskus aikasemmi ku yritettiin toista lasta ni aloin jo miettimään et jos on tunneista tai suurinpiirtein minuuteista kiinni ettei tärppää:)Joo-o ,oon sit kahtena päivänä tikuttanu negatiivisen tuloksen ni tälläset on ajatukset.
 
helmivarvas
Juuri noin! Ja jotenkin tähän tikuttamiseen on kumminkin koukussa...
Minulla oli eilen aamulla ihan hailakka viiva, mutta nyt aamulla tumma, myös muita ovikseen liittyviä oireita jo eilen iltapäivästä lähtien... Harmittava takaisku, että mies on nyt reissussa:/ Pitää toivoa, että torstai-iltaiset kaverit jaksaa vielä räpistellä ja hyökätä miehen kimppuun heti, kun se joskus iltapäivällä tai illalla kotiutuu;) Ei mitenkään laskelmoivaa touhua:D
Mukavaa ja aurinkoista äitienpäivää <3
 
Katzu
Jeeeeeeeeee :) päivä alkoi tänään sillä että sain positiivisen tuloksen ovistikkuun:)Kyllä se sieltä sitten tuli kun tarpeeks kauan jakso tikuttaa.Ja oli aivan selkeesti positiivinen.Aloin jo epäilee et jos teen jotekii väärin tai sit ne tikut on vaan niin epäluotettavia.No eihän tuo nyt sitä takaa että raskaus alkais mutta ainakii tuli sellane tunne et jee miun keho toimii.Onneks mies ei tällä kertaa oo missään matkatöissä ku meilläkii ollu niitä aikoja kun oli esimerkiks ruotsissa töissä ja vauvaa yritettiin ni jos ei sattunu lomat oikeeseen aikaan ni sitten ne ei sattuneet.Ehdin jo tämän tikuttelun aikana tuntemaan jos mitä tunteita.Tuli yhtenä päivänä taas se vahvan surun tunnekii...näiden kaikkien menetysten takia.Mutta nyt eiku ovista sitten hyödyntämään.Johan tässä pari päivänä harjoiteltiin:)
 
helmivarvas
Tykkäätykkää ja peukutusta!!! Siis viivasta.
Minullakin tulee välillä mieleen, miten lähellä jo oltaisiin, jos ei olisi käynyt niinkuin kävi... pieniä ajatuksia silloin ja tällöin...

Haa, minä tein tänä aamuna vielä uuden testin ja viiva oli nyt vielä tummempi kuin eilen -> tosi paljon tummempi kuin kontrolliviiva tai mikä se nyt on nimeltään, mikä siihen aina kuiten tulee;) Miehenkin sain illalla helposti vieteltyä, mutta hommat ei menneet niinkuin elokuvissa: Olin päällä ja aloin vaihtaa asentoa, niin silloin ne simpat otti ja lähti ja lensi pitkin lakanoita :DDD Pitänee illalla vietellä mies uudemman kerran, jos ei muuten, niin harjoituksen vuoksi... sillähän on selvästi tähtäys pielessä!
 
Katzu
Tänä aamuna en enää edes tikuttanut kun eilen oli niin selkee viiva.Tänään on myös tuntunu selkeitä oviksen alavatsatuntemuksia aika ajoittain.Että sitä voikin olla onnellinen jostai ns. kivuista.
Eilen illalla tosiaankiin hyödynnettiin tulevaa ovista jonka oletan olevan tänään...mutta joskus tuntuu et nuo menetyksen ja niiden jälkeinen yrittäminen on vienyt pois sellasen miten sitä nyt sanoin ...spontaanisuuden.Tuntuu välillä et sillon ku mies tietää et nyt on se aika ni hänelläkii tuntuu olevan suorotuspaineita tai sit se johtuu siitä kun monena peräjälkeisenä päivänä harrastelee tuolla makkarin puolella...tai sit nuo asiat on vaa minun mielikuvitusta:)Pääasia et kuitenkin saa niitä siitiösoluja milloin nopeemmin ja milloin pikkusen kauemman harrastelun jälkeen.
Kyllä se meilläkii taitaa vielä tänään olla ihan vaan sen takia ku ovistikkujen ohjeessa lukee et 24-48 tunnin sisällä ovulaatio niin se kai tarkottaa et on viel huomiseen asti aikaa et se tapahtus ja jos tänää illalla laskee lisää simppoja uiskentelemaa ni toivottavast joku pääsis maalii asti:)On täs ja miettiminen:)
 
helmivarvas
Tuo on ihan totta, että ajatukset tuppaa välillä karkailemaan ja menee suorituksen puolelle, kun pitäisi vain nauttia. Minulla tuota oli ehkä enemmän silloin, kun "keskenmennyt" oli tilauksessa. Mutta ajottain vieläkin, kyllä. Pitäisi vain kuunnella itseään ja sekstailla silloin, kun tekee mieli, kun se = ovis, mutta kumminkin tikuttelen... ja kyllähän se mies hoksii, milloin on otollisimmat ajat...
Toivon todella, että teillä tärppäisi pian!!!
Minä urvahdin eilen soffalle, kun odottelin, että mies joutaa omilta hommiltaan seuraani. Melkoista uunohommaa meillä... ei voi muutako nauraa. Jospa joku simppa kimposi su-iltana niistä lakanoista oikeaankin osoitteeseen:D Vähän niinku tolpan kautta maaliin...
 
Katzu
Tuo on ihan totta, että ajatukset tuppaa välillä karkailemaan ja menee suorituksen puolelle, kun pitäisi vain nauttia. Minulla tuota oli ehkä enemmän silloin, kun "keskenmennyt" oli tilauksessa. Mutta ajottain vieläkin, kyllä. Pitäisi vain kuunnella itseään ja sekstailla silloin, kun tekee mieli, kun se = ovis, mutta kumminkin tikuttelen... ja kyllähän se mies hoksii, milloin on otollisimmat ajat...
Toivon todella, että teillä tärppäisi pian!!!
Minä urvahdin eilen soffalle, kun odottelin, että mies joutaa omilta hommiltaan seuraani. Melkoista uunohommaa meillä... ei voi muutako nauraa. Jospa joku simppa kimposi su-iltana niistä lakanoista oikeaankin osoitteeseen:D Vähän niinku tolpan kautta maaliin...
:) tolpan kautta maaliin...päivän piristys juttu.Eilen meillä meni jo paljon paremmalla asteella.Ei tuntunut niin suorittamiselta.No nyt sit vaan toivotaan et tärppäis:)

Tajusin äsken vasta etsiä facebookista keskenmenoon liittyvää ja löysinkii sielt sellasen suljetun ryhmän.johon nyt sitten liityin.saa itse tukea ja voi auttaa muita ku tätä kokemusta valitettavasti löytyy.
 
Viimeksi muokattu:
helmivarvas
:) tolpan kautta maaliin...päivän piristys juttu.Eilen meillä meni jo paljon paremmalla asteella.Ei tuntunut niin suorittamiselta.No nyt sit vaan toivotaan et tärppäis:)

Tajusin äsken vasta etsiä facebookista keskenmenoon liittyvää ja löysinkii sielt sellasen suljetun ryhmän.johon nyt sitten liityin.saa itse tukea ja voi auttaa muita ku tätä kokemusta valitettavasti löytyy.
Asiasta puhuminen auttaa ja varsinkin saman kokeneiden kanssa, hienoa että tuollainen kanava on olemassa.

No niin, olen taas siinä vaiheessa, että kuulostelen kaikkea mahdollista kehonviestiä mahdollisena raskausoireena, on se sitten mahdollista tai ei... plääh... En varmasti kestä tätä yritystä kovin pitkään, joku takaraja tähän haaveiluun ja yrittämiseen pitää asettaa ja siirtyä sitten haaveilemaan ihan muista asioista, mutta jos kesän yli kuitenkin vielä... ainakin;) Ja nyt puutarhalle hakemaan kukkasia, ihana ilma!
 
Viimeksi muokattu:
Katzu
Asiasta puhuminen auttaa ja varsinkin saman kokeneiden kanssa, hienoa että tuollainen kanava on olemassa.

No niin, olen taas siinä vaiheessa, että kuulostelen kaikkea mahdollista kehonviestiä mahdollisena raskausoireena, on se sitten mahdollista tai ei... plääh... En varmasti kestä tätä yritystä kovin pitkään, joku takaraja tähän haaveiluun ja yrittämiseen pitää asettaa ja siirtyä sitten haaveilemaan ihan muista asioista, mutta jos kesän yli kuitenkin vielä... ainakin;) Ja nyt puutarhalle hakemaan kukkasia, ihana ilma!

Täällä on iha sama vaihe menossa ollut eilisestä asti...tyyliin että nyt tuntuu siltä ja tältä et ihan selvästi nää on nyt niitä kiinnittymistuntemuksia...Edellisistä kerroista oon itestäni oppinu etten iha helpolla luovuta vaikka niin useesti tuntukii toivottomalta.Tuon tuulimunan jälkeen ei vielä oo ehtiny tuntumaan toivottomalta kun ollaan menossa vasta toisessa yrityskierrossa mutta katellaan millon ne tunteet tulee.Ja sitten ku ne tulee ni oon vaa niin mahottoman ittepäinen et ajattelen etten varmaan luovuta:)Voi että kun se vaan ois niin ihanaa jos jo nyt olisi tärpännyt:)Ja mielellään sillä tavalla että siellä on myös joku ja pysyy :)Jospahan lähtisi tuota eskarilasta hakemaan sitten:)
 
Viimeksi muokattu:
helmivarvas
kp27 ja joku kevätflunssa iskenyt päälle, ihan kaamea nuha, mutta pähkäily jatkuu: paleltaa, siispä raskaana tai flunssan vuoksi... menkkakipua, siispä raskaana tai menkat alkamassa... huonoa oloa, siispä raskaana tai muuten vain... tisut vähän kipeät ja turbommat, siispä raskaana tai menkat alkamassa. Eli olo on sellainen, että menkat alkamassa ihan tosi pian tai... jos olisi testi, niin tekisin huomenaamulla.
Missä tunnelmissa kanssajännääjä Katzu?
 
Katzu
kp27 ja joku kevätflunssa iskenyt päälle, ihan kaamea nuha, mutta pähkäily jatkuu: paleltaa, siispä raskaana tai flunssan vuoksi... menkkakipua, siispä raskaana tai menkat alkamassa... huonoa oloa, siispä raskaana tai muuten vain... tisut vähän kipeät ja turbommat, siispä raskaana tai menkat alkamassa. Eli olo on sellainen, että menkat alkamassa ihan tosi pian tai... jos olisi testi, niin tekisin huomenaamulla.
Missä tunnelmissa kanssajännääjä Katzu?

Semmoset on tunnelmat että tänään alko menkat :(((((Kierto oli tällä kertaa sit 28 päivää.Kyllä tosi vahvasti epäilinkii ku viime viikolla päätä särki vaikka voishan se särkee muustakii syystä mut aika usein minun kohalla liittyy hormoonitoimintaan.Nyt ku ne sitten alko ni ei oo mitään kipuja missään,onneks.
Mut vaikka melkeinpä tiesi et ne alkaa ni silti sitä vaan oli taas niin pettyny.No ei ku uutta yritystä vaa.Nyt sitten alko yrityskierto numero kolme..
 
Viimeksi muokattu:
helmivarvas
Semmoset on tunnelmat että tänään alko menkat :(((((Kierto oli tällä kertaa sit 28 päivää.Kyllä tosi vahvasti epäilinkii ku viime viikolla päätä särki vaikka voishan se särkee muustakii syystä mut aika usein minun kohalla liittyy hormoonitoimintaan.Nyt ku ne sitten alko ni ei oo mitään kipuja missään,onneks.
Mut vaikka melkeinpä tiesi et ne alkaa ni silti sitä vaan oli taas niin pettyny.No ei ku uutta yritystä vaa.Nyt sitten alko yrityskierto numero kolme..
Hö, harmin paikka:((( No, itse asiassa sama tilanne täällä. Minulle kierroksi tuli 31 pv, tänään alkoi menkat ei mitenkään pikkuhiljaa tiputtelemalla, vaan ihan kunnolla samantien ja masu pipinä. Olin jo toiveikas, että olisi tärpännyt, varsinkin, kun näin unta, että minulla oli 3 poikaa;) pienin oli sellainen vähähiuksinen kuulapää. Niin, että testailin kp29 ja kp31 negat...
Mutta kun ei niin ei, joten uutta yritystä ja mahtaa olla 5. kiekka minulla jo...
 
Viimeksi muokattu:
Katzu
No voi elämän kevät :(Tää on nii tätä..Mut periks ei anneta :)Samanlaista unta olen minäkin nähnyt..siis että meillä olisi kolme poikaa.Ja oon ollu myös synnysosastolla jo unissa.Tää seuraava kierto on nyt sit se jolloin meijän kohdalla on kaksi kertaa tärpänny.Toisesta tuli tuo meijän esikoinen mutta toinen meni kesken.Katotaan sanooko kolmas kerta nyt toden :) ..
 
helmivarvas
No voi elämän kevät :(Tää on nii tätä..Mut periks ei anneta :)Samanlaista unta olen minäkin nähnyt..siis että meillä olisi kolme poikaa.Ja oon ollu myös synnysosastolla jo unissa.Tää seuraava kierto on nyt sit se jolloin meijän kohdalla on kaksi kertaa tärpänny.Toisesta tuli tuo meijän esikoinen mutta toinen meni kesken.Katotaan sanooko kolmas kerta nyt toden :) ..
Juuri näin, periksi ei anneta. Nyt lähdetään taas uuteen nousuun ja kesäkuun lopulla plussataan :)))
 
Viimeksi muokattu:
Katzu
Juuri näin, periksi ei anneta. Nyt lähdetään taas uuteen nousuun ja kesäkuun lopulla plussataan :)))

Kohta vois kai alkaa taas tikuttelemaan.En ees oikein tiedä et mistä päivästä minä sen aloittaisin??Kun kierto on millo minkäkii pituinen.Nyt viimeeks oli sen 28 päivää ja sitä ennen 32.Yleensä ollut lyhyimmillään 26 ja pisimmillään tuon yhen ainoan kerran 32.Huomenna ois kp 10.Onkohan se jo liian aikasta alkaa huomenna tikuttelemaan?Viime kierrossa alotin jo kp 10 mut sit ehin jo malttamattomana tuskastua etteikö se sieltä tulekaan.Voi että ku pääsis tuost oviksen tikuttelusta eroon ja sais tehdä sen raskaustestin.Tai no eihä sitä mikää pakko oo tikutella mutten pysty enkä halua olla tikuttamattakaan.
 
Viimeksi muokattu:
helmivarvas
Ei ehken ole liian myöhäistä 10. päivä aloittaa, kyllä se sieltä tulee:)
Minä olen alkanut tikutella 10. tai 11. päivä, tikussa ollut tapahtumia aikaisintaan 13. päivä, mutta useimmiten n. 15. päivä. vaihtelee kyllä minullakin tuo kierron pituus.
Itse täällä mietiskelen, että kannattaako tikutella tässä kierrossa ollenkaan. Nyt on kp9, lähden huomenna reissuun ja seuraavat potentiaaliset peuhupäivät kp12-14, ja sitten mies lähtee reissuun ja kp18-> taas kotosalla. Eli mahdollista ovulaatiota ei ehkä pääse täysillä hyödyntämään, mutta katsotaan nyt, miten tässä käy, ehkä tikuttelen siltikin, ihan kiusaksi;)
 
Katzu
Ei ehken ole liian myöhäistä 10. päivä aloittaa, kyllä se sieltä tulee:)
Minä olen alkanut tikutella 10. tai 11. päivä, tikussa ollut tapahtumia aikaisintaan 13. päivä, mutta useimmiten n. 15. päivä. vaihtelee kyllä minullakin tuo kierron pituus.
Itse täällä mietiskelen, että kannattaako tikutella tässä kierrossa ollenkaan. Nyt on kp9, lähden huomenna reissuun ja seuraavat potentiaaliset peuhupäivät kp12-14, ja sitten mies lähtee reissuun ja kp18-> taas kotosalla. Eli mahdollista ovulaatiota ei ehkä pääse täysillä hyödyntämään, mutta katsotaan nyt, miten tässä käy, ehkä tikuttelen siltikin, ihan kiusaksi;)

Alotin tänä aamuna tikuttamisen eli kp 11 koska eilen aamulla unohin unipäissäni että piti tikuttaa..No toine viiva oli haalea eli negatiivista näyttää vielä.Ehkä tuossa viikonloppuna vois olla positiivinen.Ainakii toivon nii.Turhauttaa vaa joskus kun vaikka kuinka muka oikeana päivänä hyödyntää ovista ni sitä saa vaa oottaa et sais sen plussan.
Tietää jo näistä turhautumisen yms tunteista et ovis lähestyy ...Seikkailin sitten tänään vähä you tubessa ja itketin itteeni....eli katsoin vauvojen muistovideoita..ei voinu kyl kovin montaa videoo kattoo ku tuli nii paha olla että huh huh.Joskus tuntuu et on jotekii liian vähän käsitelly näitä menetyksiä mut en tiiä.Sit taas kyl joskus ku oikei puhu joillekii ihmisille et ne ei enää jaksa kuunnella...
Tämmöset touhut ja mietteet mut täytyy mennä illalla "riehumaan" jumpalle jos se vaik helpottas.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä