Plussatuulia ja peukkuja pystyssä sinne 🩷 ja @Kolmattakehiin myös! 🩷Ihanaa kuinka monella piinailijalla on lupaavia oireita!
Itsellä myös jotenkin varma olo siitä että tässä kuussa onnistuttiin. Saattaa olla sulaa hulluutta, mutta mulla on ollut nyt tiistaina ja keskiviikkona samanlaisia kiinnittymiskipuja kuin helmi ja maaliskuun kierroissa, rintojen turpoamista, pientä pahoinvointia, jatkuvaa pissahätää (myös keskellä yötä) ja nyt yöllä taas mulla on ollu todella kuuma.
Saa nähdä. Edellisissä kahdessa kierrossa näitä oireita seurasi tosi kevyt kiinnittymisvuoto, koventunut pahoinvointi, ja sitten elämäni hirveimmät krampit joista 12 tunnin päästä alkoi vuoto. Toivon että tän kuun yksilö olisi nyt sellainen jonka oma kohtu kelpuuttaisi.
Joo hyvähän on et siittiöitä on valmiiks oottelemassa irtoavaa munista, mut mitä paremmat/runsaammat limat niin paremmin/pidempään se pitää siittiöt hengissä! Viime tärppikierrossa meillä oli seksiä -dpo 3, dpo 0 ja dpo 1. Tyttösiittiöthän tutkimusten mukaan selviää poikasiittiöitä kauemmin elossa, kun taas poikasiittiöt nopeampia uimareita, ja sikiö oli aina pari päivää isompi ultrissa kuin raskausviikot, joten oon aina ajatellu et varmaan sai alkunsa tosta - dpo 3 kerrastaOn talleteltu eilen ja toissapäivänäkin, mutta mietin et jos nuo ”ovulaatiolimat” on otollisimmat raskautta ajatellen, niin miksi ne tulee niin viime tingassa? Kun tässä on ollut useempi hedelmällinen päivä niin vasta ovulaatiopäivänä nuo limat. Outoa.

@Niksunaksuu kyl mä suosittelen, varsinkin jos ei oo tarkka kierto ja tietoa omasta ovulaatiosta/muista merkeissä voi päätellä tms, samalla saa seurattua onko luteaali tarpeeks pitkä jne. Kunhan ei ota liikaa ressiä testeistä. Nimimerkillä saatan oviksen lähestyessä testata kolme neljä testiä päivässä ihan vaan vertailun vuoksi..

Asiasta toiseen, kaivelin vauvan tavaroista erillisen muistolaatikon esiin, jossa ultrakuvia, valokuvia hänestä ja hautajaisista, mun kutomia vaatteita, mun babyshowersälää ja vauvakirja jota täytin joka viikko raskauden alusta asti.. ja ovis ja raskaustestit jotka säilytin 🩷 tuli kyllä kunnolla itku silmään taas. Ajatus siitä, et meillä vois hyvin olla täällä pian 5kk ikäinen vauva, jos ei olis käynyt mitä kävi

Viimeksi muokattu: