Haaveena vauva 2026

Ihanaa kuinka monella piinailijalla on lupaavia oireita!

Itsellä myös jotenkin varma olo siitä että tässä kuussa onnistuttiin. Saattaa olla sulaa hulluutta, mutta mulla on ollut nyt tiistaina ja keskiviikkona samanlaisia kiinnittymiskipuja kuin helmi ja maaliskuun kierroissa, rintojen turpoamista, pientä pahoinvointia, jatkuvaa pissahätää (myös keskellä yötä) ja nyt yöllä taas mulla on ollu todella kuuma.

Saa nähdä. Edellisissä kahdessa kierrossa näitä oireita seurasi tosi kevyt kiinnittymisvuoto, koventunut pahoinvointi, ja sitten elämäni hirveimmät krampit joista 12 tunnin päästä alkoi vuoto. Toivon että tän kuun yksilö olisi nyt sellainen jonka oma kohtu kelpuuttaisi.
Plussatuulia ja peukkuja pystyssä sinne 🩷 ja @Kolmattakehiin myös! 🩷

On talleteltu eilen ja toissapäivänäkin, mutta mietin et jos nuo ”ovulaatiolimat” on otollisimmat raskautta ajatellen, niin miksi ne tulee niin viime tingassa? Kun tässä on ollut useempi hedelmällinen päivä niin vasta ovulaatiopäivänä nuo limat. Outoa.
Joo hyvähän on et siittiöitä on valmiiks oottelemassa irtoavaa munista, mut mitä paremmat/runsaammat limat niin paremmin/pidempään se pitää siittiöt hengissä! Viime tärppikierrossa meillä oli seksiä -dpo 3, dpo 0 ja dpo 1. Tyttösiittiöthän tutkimusten mukaan selviää poikasiittiöitä kauemmin elossa, kun taas poikasiittiöt nopeampia uimareita, ja sikiö oli aina pari päivää isompi ultrissa kuin raskausviikot, joten oon aina ajatellu et varmaan sai alkunsa tosta - dpo 3 kerrasta🙈🤣

@Niksunaksuu kyl mä suosittelen, varsinkin jos ei oo tarkka kierto ja tietoa omasta ovulaatiosta/muista merkeissä voi päätellä tms, samalla saa seurattua onko luteaali tarpeeks pitkä jne. Kunhan ei ota liikaa ressiä testeistä. Nimimerkillä saatan oviksen lähestyessä testata kolme neljä testiä päivässä ihan vaan vertailun vuoksi.. 🤣🤣 Oon joskus miettiny et mitähän mullakin on tän yli 2,5v aikana menny rahaa jo pelkkiin vitskuihin ja ovis- ja raskaustesteihin 🤣

Asiasta toiseen, kaivelin vauvan tavaroista erillisen muistolaatikon esiin, jossa ultrakuvia, valokuvia hänestä ja hautajaisista, mun kutomia vaatteita, mun babyshowersälää ja vauvakirja jota täytin joka viikko raskauden alusta asti.. ja ovis ja raskaustestit jotka säilytin 🩷 tuli kyllä kunnolla itku silmään taas. Ajatus siitä, et meillä vois hyvin olla täällä pian 5kk ikäinen vauva, jos ei olis käynyt mitä kävi 💔💔

Viimeksi muokattu:
On talleteltu eilen ja toissapäivänäkin, mutta mietin et jos nuo ”ovulaatiolimat” on otollisimmat raskautta ajatellen, niin miksi ne tulee niin viime tingassa? Kun tässä on ollut useempi hedelmällinen päivä niin vasta ovulaatiopäivänä nuo limat. Outoa.
Piti vielä lisätä et mulla saattaa ne limat nykyään jatkua pari päivää oviksen jälkeenkin, hassua sekin 🤔

Onpa mielenkiintoista, en mäkään tienny et dualissa on molemmat viivat noin! Harmi ku ei oo täs kierrossa nyt niitä enkä löytäny lähikaupasta. Ajattelisin et sulla voi hyvin ovis tulla myöhemmin tänään/yöllä tai vasta huomenna aikaisin aamulla..? Mielenkiintoista miten sun huomisen aamulämpö, kerro sitten. Mä mittaan kans ihan perusmittarilla ja ennen ku nousen sängystä, joskus saatan vessassa käydä ensin. Mut kyl niist silti hyvin osviittaa saa.

Mulla ollu nyt kun greippejä syöny ni kunnon eggislimoja jopa pari kolme päivää ennen ovista huima vaikutus niillä!! ja huomannu et ensin alkaa runsastua, ja voi olla venyvää, mutta valkoista, sit muuttuu kirkkaaksi ja vielä venyvämmäksi.. ja eilen illalla huomasin kohdunsuun alkaneen vähän pehmentyä ja aueta ja tänään varsinkin on aukinaisempi ja kääntynyt otollisempaan asentoon, tää tapahtu viime kierrossa noin 4 pv ennen ovisplussaa. Ja ovispäivänä alkoi napakoitua takaisin ja seuraavana oli jo kiinni ja hyvin napakka ja ylhäällä ja takaisin kääntynyt "taaksepäin". Seuraileeko joku muu kohdunsuun merkkejä?

Meille annettiin muuten lapsettomuuspolin ensikäynnillä miehelle jotain vitskuja, joita kuulemma saa netistä tilattua. Piti niistä tänne vinkata. Valmisteen nimi on Sermatrop Alfa ja perus vitskujen lisäks niissä näky olevan foolihappoa, lykopeeniä, valkosipulia, l-glutationia, Q10, N-asetyyli-L-kysteiiniä, ja L-karnitiinia.
Täs tuliki paljon hyvää tietoa! 🤗 Kohdunsuu on tänään pehmeempi kuin eilen ja jotekin siihen ulottuu paremmin. Ja lima tosiaan sitkeempää. Oon kyl tyytyväinen, et kerettiin yrittää vielä tänään. 👍

Hyvä tietää tuosta Sermatrop Alfa- lisästä! Mähän laitan miehelle aina kasan vitskuja illalla valmiiksi, niin aamulla nappaa. Selviääkö siis pelkällä yhdellä pillerillä?

@haaveillen , tulit muuten mun uniin viime yönä jotenkin niin ihanaa et teitä onnisti, muistan ku pitkään ollaan yhdessä haaveiltu näissä ketjuissa. Kyllä oli jo teidän vuoronne onneen 🩷🩷
Eikä 🤣❤ olinko oikea ihminen vai nimimerkilläkö seikkailin sun unessa?

Kiitos ihanasta viestistä. Oon niin onnellinen myös tästä, mutta samalla todella huolissani. Tää menetyksen pelko on jotain aivan kauheaa, kun on vuosia toivonut onnistumista 🥹

Vielä pari päivää viralliseen testipäivään, jos silloin näyttää digitesti sitä mitä pitää niin ehkä uskaltaudun plussanneisiin. ❤

AMR
Tämä päivä onkin mennyt vähän menetyksen pelossa. Raskaustestin viiva ei tänään juurikaan ollut vahvistunut ja taas manaan itselleni sitä kemiallista ja torun itteeni miks oon testannut näin aikaisin. Tää viivojen kyttäys on tosi stressaavaa. 🙁 Muka rinnatkaan ei oo enää yhtä arat yms vaikka voi olla vaan ylitulkintaa.

Itseni tuntien testaan kuitenkin taas huomenna ja toivotaan, että viiva vahvistuisi ja tää raskaus olis ihan todellinen ja pysyvä juttu. Kemialliset alkais riittämään…

Huomenia!
Toivottavasti päivä tuo hyviä uutisia tullessaan esimerkiksi @AMR ille ja @haaveillen tsemppiä viimoisiin piinapäiviin 💪

Omaa napaa:
Aamulämpö ei oo ainakaan noussut, 36,18. Limat on loppunu ja aika peruskamaa tulee, kohdunsuun asennossa en huomaa muutosta.
Energinen ja hyvä olo, salitreenit sujui hienosti. 💪

Tiputtaako muuten munasolun irtoaminen lh ja estrogeenin pitoisuudet? Jos ei irtoa, niin huippu jää ikäänkuin päälle? (Tää on varmaan harvinaista).

Mulla viime kierrossa viivat haalistu jo puolessa vrk:ssa ja nyt näytti kahtena aamuna vahvaa. Tosin ti aamuisessa ekassa plussassa oli lh vahvempi. Eilen aamulla tasavahva lh ja estrogeeni.

Oon varmaan vähä autistinen, kun kiinnostaa diagrammit ja todennäköisyydet todella paljon. Mutta on täällä meitä onneksi muitakin syynääjiä. 😉 En ite ainakaan koe, että stressaisin, kiinnostaa vaan nää.

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: AMR
AMR
Huomenia!
Toivottavasti päivä tuo hyviä uutisia tullessaan esimerkiksi @AMR ille ja @haaveillen tsemppiä viimoisiin piinapäiviin

Omaa napaa:
Aamulämpö ei oo ainakaan noussut, 36,18. Limat on loppunu ja aika peruskamaa tulee, kohdunsuun asennossa en huomaa muutosta.
Energinen ja hyvä olo, salitreenit sujui hienosti.
Kiitos tsempeistä! Ehkä olisin vähän iloisempi, jos viiva olis vahvistunut enemmän, vaan ei se ainakaan ole haalistunut. Jännittäminen jatkuu siis!

Joko testasit, @haaveillen ?😊

Kiitos tsempeistä! Ehkä olisin vähän iloisempi, jos viiva olis vahvistunut enemmän, vaan ei se ainakaan ole haalistunut. Jännittäminen jatkuu siis!

Joko testasit, @haaveillen ?

Olen mä täällä päivittäin testannut, ja tässä on nyt kolmelta päivältä samanlaiset viivat, ei ole vahvistunut. Luulisi että pitäisi näkyä vahvistumista. Tiedän että virtsan vahvuus vaikuttaa jne. mutta siltikin. Olokin on ihan normaali, ei mitään oireita enää. Vähän huolettaa. Tai toi vähän on aika lievä ilmaus 😅 No, saa nyt nähdä. Teen huomenna digitestin ja kyllä se tod näk raskaana ilmoittaa mun olevan, ilmoitan tuloksen klinikalle ja jään odottaan mitä tapahtuu. Odotukset ei nyt ole mitkään isot enää.

Täs tuliki paljon hyvää tietoa! Kohdunsuu on tänään pehmeempi kuin eilen ja jotekin siihen ulottuu paremmin. Ja lima tosiaan sitkeempää. Oon kyl tyytyväinen, et kerettiin yrittää vielä tänään.

Hyvä tietää tuosta Sermatrop Alfa- lisästä! Mähän laitan miehelle aina kasan vitskuja illalla valmiiksi, niin aamulla nappaa. Selviääkö siis pelkällä yhdellä pillerillä?

Joo yks pilleri! 😊 Mä kans aina laitan valmiiks läjän pillereitä miehelle valmiiksi 🤣 mies söi niitä geleitäkin, sillon ku viel tilasin.

Eikä 🤣 olinko oikea ihminen vai nimimerkilläkö seikkailin sun unessa?

Kiitos ihanasta viestistä. Oon niin onnellinen myös tästä, mutta samalla todella huolissani. Tää menetyksen pelko on jotain aivan kauheaa, kun on vuosia toivonut onnistumista 🥹

Vielä pari päivää viralliseen testipäivään, jos silloin näyttää digitesti sitä mitä pitää niin ehkä uskaltaudun plussanneisiin.
Olit nimimerkillä ja työnsit lastenvaunuja ja sulla oli vaaleat hiukset mun unessa🤣🤣🩷 Ymmärrän huolen, mut koita nauttia silti joka hetkestä, nyt oot vihdoin raskaana. 🩷 Tiedän et itellä seuraava raskaus tulee olemaan tosi pelottavaa niin kauan et saan pienen elävänä syliin, mut oon päättänyt et yritän silti nauttia ja uskaltaa yhtä lailla kiintyä pieneen jo heti alusta kuten tytönkin kohdalla. Menetys sattuu yhtä paljon, jos niin käy, oli sitä murehtinut etukäteen tai ei.

@Macademia Oon siinä käsityksessä et lh kyllä putoaa, mut estrogeeni laskee lievemmin ja sit tekee tosiaan sen toisen "nousun" luteaalissa, joka usein näkyy lämmöissä, ja se ja keltarauhashormoni romahtavat vasta jos menkat alkaa eikä tapahdu raskautumista. Mä oon samanlainen, en koe stressaavani tikutuksia tms kuten jotkut, vaan kiinnostaa vaan kaikki miten keho toimii ym 😁

@AMR hyvin ne siellä vahvistuu 🩷🥰 Mä sain viimeks vasta dpo 17 tasavahvat viivat.

ON;
Täällä vihdoin hiukan vahvempi ovistesti aamulla. Josko parin päivän sisällä tulis ovisplussa ni olis taas pikkuisen aikaisemmassa ovis ku viime kierrossa 😊 Cyclogestit sit 2 päivää ovisplussan jälkeen aloitetaan.

Viimeksi muokattu:
AMR
Olen mä täällä päivittäin testannut, ja tässä on nyt kolmelta päivältä samanlaiset viivat, ei ole vahvistunut. Luulisi että pitäisi näkyä vahvistumista. Tiedän että virtsan vahvuus vaikuttaa jne. mutta siltikin. Olokin on ihan normaali, ei mitään oireita enää. Vähän huolettaa. Tai toi vähän on aika lievä ilmaus No, saa nyt nähdä. Teen huomenna digitestin ja kyllä se tod näk raskaana ilmoittaa mun olevan, ilmoitan tuloksen klinikalle ja jään odottaan mitä tapahtuu. Odotukset ei nyt ole mitkään isot enää.
Voi että, toivon niin että tää päättyis hyvin. ❤

Tsemppiä ja onnea plussanneille 💕! Mitä teitte tässä kierrossa toisin? Niin paljon onnea!! Täällä piinapäivät myös taas meneillään, dpo 4 tänään. Yritän malttaa viikon mieleni ja ensi pe dpo 10/11 testailla. Sitä aina toiveet nousee vaikka 2.5v ei oo tullutkaan plussan plussaa

Mitä ovistestejä käytätte ? Mulla ollut noita CB:n vaaleanpunaisia jotka näyttää hymynaaman kun on Ovispäivä. Olenko ymmärtänyt oikein että vasta sit kun hymynaaman tulee, on otollisin aika raskautua ja sitä seuraavana 2 päivänä?

Olen mä täällä päivittäin testannut, ja tässä on nyt kolmelta päivältä samanlaiset viivat, ei ole vahvistunut. Luulisi että pitäisi näkyä vahvistumista. Tiedän että virtsan vahvuus vaikuttaa jne. mutta siltikin. Olokin on ihan normaali, ei mitään oireita enää. Vähän huolettaa. Tai toi vähän on aika lievä ilmaus No, saa nyt nähdä. Teen huomenna digitestin ja kyllä se tod näk raskaana ilmoittaa mun olevan, ilmoitan tuloksen klinikalle ja jään odottaan mitä tapahtuu. Odotukset ei nyt ole mitkään isot enää.
Mulla alkoi esikoisesta ekat oireet vasta rv 6+jotain ja ne olivat todella lieviä. Siis lähinnä jäätävä väsymys ja hengästyminen. Olin todella huolissani kun ei ollut lainkaan pahoinvointia tms mutta helppo alkuraskaus olikin vain merkki äärimmäisen helposta raskaudesta. ☺ Tiedän myös parikin kaveria jotka eivät missään vaiheessa ovat saaneet leffaviivoja vaan enemmän haamuluokkaa vielä monta viikkoa ekasta haamusta ja molemmilla terveitä lapsia. Kaikki voi olla paremmin kuin hyvin! 🤗 kunhan menkat ei ala tai viiva muuttuu yhä haaleammaksi ei kannata huolestua (helpompi sanottu kuin tehty tietenkin).

AMR
Tsemppiä ja onnea plussanneille 💕! Mitä teitte tässä kierrossa toisin? Niin paljon onnea!! Täällä piinapäivät myös taas meneillään, dpo 4 tänään. Yritän malttaa viikon mieleni ja ensi pe dpo 10/11 testailla. Sitä aina toiveet nousee vaikka 2.5v ei oo tullutkaan plussan plussaa

Mitä ovistestejä käytätte ? Mulla ollut noita CB:n vaaleanpunaisia jotka näyttää hymynaaman kun on Ovispäivä. Olenko ymmärtänyt oikein että vasta sit kun hymynaaman tulee, on otollisin aika raskautua ja sitä seuraavana 2 päivänä?
Tähän kiertoon en tehnyt eri tavalla mitään muuta kuin nostin kilpirauhasen vajaatoimintaan tyroksiiniannosta. Mää oon plussannut myös helmi- ja maaliskuussa vaan ne on olleet kemiallisia, eli ne on päättyneet ennenkuin on kerennyt edes kunnolla alkaa. Nyt toivon, että tuo korotettu tyroksiiniannos jaksais auttaa raskautta kestämään. ❤ Toki eihän sitä tiedä, että mikä niissä aiemmissa on ollut vialla. 😊

Muoks. Ja itse oon käyttäny pregchekin ovistestejä. Saan niillä lh-piikin tosi hyvin kiinni. Säännöllinen kierto auttaa kans kyllä tosi paljon. En oo ikinä käyttänyt nuita digitestejä. 😊

Viimeksi muokattu:
Tsemppiä ja onnea plussanneille ! Mitä teitte tässä kierrossa toisin? Niin paljon onnea!! Täällä piinapäivät myös taas meneillään, dpo 4 tänään. Yritän malttaa viikon mieleni ja ensi pe dpo 10/11 testailla. Sitä aina toiveet nousee vaikka 2.5v ei oo tullutkaan plussan plussaa

Mä oon käyttänyt CB:n kahden hormonin testiä. Se näyttää vilkkumalla hedelmälliset päivät, koska seuraa myös estrogeenitasoja.
Lh huippu/hymynaama on ovulaatiota edeltävä päivä.
24-36 h kuluttua hymystä irtoaa munasolu CB:n ohjeiden mukaan.

Tiesittekö, että ovistestien herkkyyksissä on eroa? Jotkut liuskat ovat herkkyyttä 20, jolloin ovisplussan saa joitain tunteja aiemmin.
Clarblue on 40, joten kun sillä tulee hymy, niin pomminvarmasti on ovisprosessi päällä.
Tosiherkät testit on hyviä sellaisille, joilla ei lh taso kohoa ikinä tasolle 40, jolloin digillä ei voi saada hymyä. (Naisen lh huipulla hormonitaso vaihtelee 15-80 välillä.

Viimeksi muokattu:
Mä oon käyttänyt CB:n kahden hormonin testiä. Se näyttää vilkkumalla hedelmälliset päivät, koska seuraa myös estrogeenitasoja.
Lh huippu/hymynaama on ovulaatiota edeltävä päivä.
24-36 h kuluttua hymystä irtoaa munasolu CB:n ohjeiden mukaan.

Tiesittekö, että ovistestien herkkyyksissä on eroa? Jotkut liuskat ovat herkkyyttä 20, jolloin ovisplussan saa joitain tunteja aiemmin.
Clarblue on 40, joten kun sillä tulee hymy, niin pomminvarmasti on ovisprosessi päällä.
Tosiherkät testit on hyviä sellaisille, joilla ei lh taso kohoa ikinä tasolle 40, jolloin digillä ei voi saada hymyä. (Naisen lh huipulla hormonitaso vaihtelee 15-80 välillä.

Kiitos paljon vastauksestasi 💛👍. Eli parhaita päiviä raskautumiselle olis hymynaama päivä ja 2 seuraavaa päivää siitä, eikös? Vai ymmärsinkö jtn väärin?

Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1.
@Eloja94 08/241.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@AMR ★ 12/24 ★ 2.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@nnzzi ★ 01/25 ★ 2.
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen)
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2.
@Aurinkokivi ★ 03/25 ★ 1.
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

18.4.2025 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@AMR kp 26/30
@Bebekakkonen kp 25/33-46
@Kolmattakehiin kp 24/30-33
@Jennnuli kp 24/27-28
@gaoxiaojie kp 22/28-31
@efi kp 18/24-28
@Macademia kp 15/28
@marik91 kp 15/29-32
@nnzzi kp 15/30-33
@desirett kp 7/27
@Minimilli kp 7/24

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@haaveillen DPO 15
@AMR DPO 12
@Jennnuli DPO 11
@Kolmattakehiin DPO 5
@efi DPO 5
@Macademia DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

Täällähän on taas oltu aktiivisia❤

ON
Kp 7 ja jäätävät ovislimat. Mitähän ihmettä. Pientä oviskipuilua on myös. Pikkusen on nyt vielä aikaista🤣 viime kierrossa ovis oli kp 14. Katsotaan paljonko limat tuosta vielä ehtii lisääntyä. Miehellä on tiistaina se simppatesti joten täytyy nyt hommailut ajoittaa kun siinähän olikin aika tarkat ne säännöt. Noh huomenna kun vielä hommailee niin menee sääntöjen mukaan🤣 sitten pitääkin keskiviikkona aloittaa määrätietoiset tallettelut. Toivotaan että herran pikkusoturit on kunnossa🤞

Kiitos paljon vastauksestasi . Eli parhaita päiviä raskautumiselle olis hymynaama päivä ja 2 seuraavaa päivää siitä, eikös? Vai ymmärsinkö jtn väärin?
Ennemminkin edeltävä ja ovisplussapäivä ja vielä ovulaatiopäivä. 😊 Mutta huippupäivät on ovisplussa ja ovispäivä.

Onpa erikoista, et noin aikasin ovisoireet @Minimilli 🙂
Mun mies kun vasta kävi Felicitaksessa simppatestissä, niin 1 pidättäytymispäivä oli minimi. Sen mukaan meni. Sperman määrä on isompi, jos on enemmän väliä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: marik91
Ennemminkin edeltävä ja ovisplussapäivä ja vielä ovulaatiopäivä. Mutta huippupäivät on ovisplussa ja ovispäivä.

Onpa erikoista, et noin aikasin ovisoireet @Minimilli
Mun mies kun vasta kävi Felicitaksessa simppatestissä, niin 1 pidättäytymispäivä oli minimi. Sen mukaan meni. Sperman määrä on isompi, jos on enemmän väliä.
Juu. Tuolla ohjeena oli 2-5 päivää 🤔 käy siis tuossa pihlajalinnassa. Tai noin se mies mulle ainakin sanoi😁

Tosiaan jos ovis aikaistuisi vähän niin sinänsähän se olisi ihan hyvä juttu. Kierto kuitenkin jäi viimeksikin vain 24 päivään teroluteista huolimatta. Katsotaan nyt.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Ovis oli ilmeisesti limojen perusteella viime ke tai to. Mitään kirkuvaa plussaa en saanut, johtui varmaan flunssasta. Tallettelut oli ti. Nännejä alkoi särkeä nelisen päivää sitten ja eilisestä asti koko tissit on ollut hellänä. Eilen oli kunnon itkukohtaus episodi jäätelöstä. Kellertävää valkovuotoa on tullut jo monta päivää. Toissayönä oli jäätävää "outoa" kipua oikeassa alamahassa, kohdun suunnilla, ei muniksessa, kipua kesti parisen tuntia. Tuollaista kipua ei ole koskaan ollut ovikseksessa eikä menkoissa eli olisikohan ollut mahdollinen kiinnittyminen? Nälkä on koko ajan ja pissallakin on saanut käydä yölläkin kerran tai pari.
Vaisto kirkuu, että voisi olla matkailija kyydissä. Koska tuo tissikipukaan ei kuulu pms-oireisiin ikinä. Meinasin jos maanantaina testaisi, vaikka kaapissa on useampikin testi ja vähän houkuttaisi testata jo huomenna, kun mahdollisesta kiinnittymisestä olisi kolmisen päivää. Ehkä jo saattaisi näkyä haamulainen.

Yhteistyössä