Haaveena vauva 2025

Sain tänään haamun normi rfsu testiin ja nyt cb raskaana 1-2
Onnea jo tässä vaiheessa😍 haluatko jo plussanneiden listalle?

ON: jossain vaiheessa mennyt omat kiertopäivät ja piinat sekaisin, tänään siis kp 19 ja dpo 7. Oireeton olo, päähän on ottanut pari päivää ihan huolella mut ehkä se on ihan normaalia ketutusta. Mietin millon testais, lauantaina ois dpo 10, jospa silloin 🙈

Mites @Jennnuli mitä sinne kuuluu? 😊
Heippa tänne taas "pitkästä aikaa", kun tuntuu että ei olis kirjoitellut ikuisuuksiin! Kiva että tänne on tullut mukaan uusia vauvahaaveilijoita! 😍

Me pidettiin nyt viime kierto taukoa yrittämisestä ja tuli juhlittua samalla omat kolmekymppiset. Nyt mulle vois merkata kp 9/27-28. 😊

Näillä näkymin mun seuraava ovisplussa vois sattua ensviikon alkuun, ja mulla on varattu aika papakokeeseen just maanantaille! Mitenköhän tässä käy, jääkö tääkin kierto välistä vai uskaltaako sen kokeen jälkeen ryhtyä petipuuhiin ihan normaalisti? 😅

• Tykkää
Reactions: marik91
Harmi, et ei tullut tärppiä @Macademia mut positiivisin mielin kohti uutta kiertoa 🩷 Oon muuten yhden kierron vedelly verigreippejä (ei löytynyt greippejä) ja nyt verigreippimehua, ni selkeästi lisännyt kosteutta ja erityisesti ovislimat oli runsaammat ja kesti useamman päivän! Jatkossa siis pysyy tää konsti mukana 💪 geleet loppu ennen ovista, tarttis tilata lisää. Ja vehnänalkioöljyäkin menny jo eka pikkuputeli, huomenna varmaan loppuu. Sitäkin tilaukseen.

Meen tarvis varmaan perustaa uus ketju Haaveena vauva 2026? Eikös vois suoraan kopsata meen listan sit sinne yrittäjistä?

@Jennnuli kiva kuulla kuulumisia pitkästä aikaa! 😊

@desirett tsemppiä piinapäiviin 🩷

Mä testasin tänään dpo 10 negan. Vähän sellasta juilimista et menkat kai alkaa pian, yleensä alkaa kirkkaanpunaisena tiputteluna, nyt kun kävin päivällä vessassa, tuli pyyhiessä vaaleanpunaista limaista vuotoa, saas kattoo mitä tää on et aukeeko ne hanat sieltä kunnolla. Jotain positiivista sentään, et luteaali ollut synnytyksen jälkeen vaan sen 8 päivää niin nyt ois 9 jos tänään alkaa menkat tai jos vasta huomenna ni luteaali jo 10 pv 😊 kyllä se siitä pitenee.

28.4 ensikäynti lapsettomuuspolille, tänään tuli viesti et kesäsulku 16.6-18.8, katotaan miten meen hommat sit ehtii lähteä etenemään ennen sitä 😊

• Tykkää
Reactions: Macademia
Nyt olis itellä käsillä kierron 31. päivä ja menkkoja ei vielä näy eikä kuulu. Pari viime kertoo nimittäin on ollu tasan 31 päivää. Aamulla vähän jo mietin, että pitäisköhän tehä raskaustestiä, mut yritän malttaa. Sunnuntaina jos ei oo menkat alkanu, nii sillon vois uskaltaa tehä testin😬

Mulla oli maanantaina ravitsemusterapeutille toinen aika ja jäi nyt vähän ikävä fiilis siitä. Aiemmalla kerralla oli oikeen mukava ihminen kyseessä, mutta nyt joku toinen ja tuntu, et se vähän syyllisti kaikesta. No ainaki kehu sitä, ku paino on pudonnu se noin 6 kiloa.

Tsempiä ja voimia kaikille tasapuolisesti. On kyllä niin ihanaa, ku aurinko paistaa ja on lämmintä☀

• Tykkää
Onnea plussasta @Aurinkokivi ! 😍

Täällä syöty myös verigreippiä ihan alkukierrossa. Mietin johtuisiko tää rintojen herumisen tunne siitä? Useampana päivänä tullut sellainen olo kuin aikaisi herua. Tosi ärsyttävää. Imetyksen lopusta on siis jo yli 2,5v 😅 kp8 menossa, eli mikään raskausoire ei kyllä voi olla. Erikoista joka tapauksessa

AMR
Tulispa meille tänne plussa-aalto. ❤

Mulla on tänään kp 10 menossa ja odottelen ovisplussaa la-su välille. Jostain syystä motivaatio yritykselle on vähän kateissa. Melkein tekis mieli pitää taukoa tämä kierto. Kisaväsymystä ilmassa. 😓 Saapa nähdä, tuskin tulee pidettyä taukoa. Ehkäisyä ei ainakaan käytetä vaan saapa nähdä jaksaako ovistakaan tikutella. Tai miettiä yhdyntöjen ajankohtaa…. Tai edes olla yhdynnässä. 😂 Aika näyttää ja ehkä se, miten mies jaksaa. Se on välillä vähän protestoinut kun hänestä tuntuu vähän ”käytetyltä” kun mulle kelpaa seksi lähinnä vaan oviksen aikaan. Mutta minkäs teet, näinhän se luontokin vähän asiaa sanelee. Näin 12v suhteen jälkeen ei oikeesti itse jaksa enää _jatkuvasti_ peittoa heilutella. Tottakai kuitenkin aina välillä muulloinkin kuin pelkästään oviksen aikaan. 😊 Meillä on 3v lapsi joka nukkuu meidän kanssa, molemmat käy vuorotöissä ja mies vielä opiskeleekin lisäksi. Vähän meinaa välillä olla halut kaiken tän arjen pyörityksen keskellä hukassa. Lisänä mulla endometrioosi mikä vaikuttaa haluihin kun on yhdyntäkipuja yms. Oon syönyt pitkään pillereitä, mitkä on vienyt mun halut ihan kokonaan. Itsestä on tuntunut nyt tosi ihanalta, kun edes tuossa oviksen aikaan on niitä haluja. Ja tottakai mieskin on siitä iloinen.

Varasinpa tuossa vielä itselleni ajan sinne kilpirauhaskokeisiin. Ihan kaiken varalta. Olis se hyvä tarkistaa, että arvot on ok kun pienikin vajaatoiminta lisää keskenmenon riskiä ja vaikeuttaa raskautumista. Ja kun lääkitystä pitää heti plussan jälkeen nostaa niin ompahan taas vähän edes kartalla jos plussa tässä lähiaikoina testiin piirtyy.

Tsemppiä kaikille. ❤

Harmi, et ei tullut tärppiä @Macademia mut positiivisin mielin kohti uutta kiertoa 🩷 Oon muuten yhden kierron vedelly verigreippejä (ei löytynyt greippejä) ja nyt verigreippimehua, ni selkeästi lisännyt kosteutta ja erityisesti ovislimat oli runsaammat ja kesti useamman päivän! Jatkossa siis pysyy tää konsti mukana geleet loppu ennen ovista, tarttis tilata lisää. Ja vehnänalkioöljyäkin menny jo eka pikkuputeli, huomenna varmaan loppuu. Sitäkin tilaukseen.

Meen tarvis varmaan perustaa uus ketju Haaveena vauva 2026? Eikös vois suoraan kopsata meen listan sit sinne yrittäjistä?

@Jennnuli kiva kuulla kuulumisia pitkästä aikaa!

@desirett tsemppiä piinapäiviin 🩷

Mä testasin tänään dpo 10 negan. Vähän sellasta juilimista et menkat kai alkaa pian, yleensä alkaa kirkkaanpunaisena tiputteluna, nyt kun kävin päivällä vessassa, tuli pyyhiessä vaaleanpunaista limaista vuotoa, saas kattoo mitä tää on et aukeeko ne hanat sieltä kunnolla. Jotain positiivista sentään, et luteaali ollut synnytyksen jälkeen vaan sen 8 päivää niin nyt ois 9 jos tänään alkaa menkat tai jos vasta huomenna ni luteaali jo 10 pv kyllä se siitä pitenee.

28.4 ensikäynti lapsettomuuspolille, tänään tuli viesti et kesäsulku 16.6-18.8, katotaan miten meen hommat sit ehtii lähteä etenemään ennen sitä
Ei hitto, ei mul kyl tänää oo vielä kp 1 😳 Aamul tuli vähä vaaleenpunasta verta, mut siihen se jäi. Tein herkän testin varuilta kun Saipan peliä piti päästä jännää sihijuoman kaa, jos en oo raskaana. Ja nega.
Joten joudun nyt oottelee et millon hanat aukee. 🤷‍♀️
Ehottomasti @marik91 yhessä kohti uutta kiertoa 💪

Mä oon koko ajan juonut verigreippimehua. Puristan ite ja juon sen 2 dl-0,5 l päivässä.

Mulki vähis geleet, niin tilasin 1000 mg, eli vähä vahvempia. Luontaistukusta saa samaan hintaan puolet vahvempia. 👍
Vitutti ja masensi hetken, mut nyt taas eteenpäin. 😀

• Rakkaus
Onnea paljon @Aurinkokivi ! Toivotaan että viivat vahvistuu ! 🤩

Harmi, jos @Macademia ei tärpännyt tällä kertaa, mutta hyvä että et lannistunut liikaa vaan uutta kehiin ja hyvä toki tilailla tässä vaiheessa lisäravinteita.

@marik91 Joo ehdottomasti uutta ketjua, suurin osa sinne kuitenkin varmaan joutunee siirtymään.. mä mietin kuitenkin ettei ehkä koko listaa kannata kopsata suoraan, kun moni listalla olevista ei taida olla ainakaan enää aktiivisia, et olisko parempi lisätä sitä mukaan listalle ku tulee kirjottaa ketjuun🤔

ON: meillä on vielä tauko kuukausi meneillään, ovis pian käsillä. Ei varsinaista ehkäisyä kyllä oo mutta vähän noita hedelmällisimpiä päiviä vältellään. Tyhmältä tuntuu mutta pian taas jo yritys jatkuukin 🥳

Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24)
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2.
@Aurinkokivi ★ 03/25 ★ 1.
@Bebekakkonen ★ 4/25 ★ 2.
@Yhteistäykköstä ★ 2/25 ★ 2. (1. yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

1.4.2025 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Yhteistäykköstä kp 35/28-35
@marik91 kp 30/28-33
@Aurinkokivi kp 27/25-26
@desirett kp 20/27
@Bebekakkonen kp 10/33-46
@Kolmattakehiin kp 9/30-33
@Jennnuli kp 9/27-28
@gaoxiaojie kp 7/28-31
@Macademia kp 2/27-28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0

@marik91 DPO 11
@desirett DPO 8

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. & 6. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 01/25
Tikkunekku ★ 10/24 ★ 2. ★ 01/25
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2. ★ 02/25
@Heidihuu ★ 01/25 ★ 3. (2.yhteinen) ★ 02/25
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1. ★ 02/25

Onnea paljon @Aurinkokivi ! Toivotaan että viivat vahvistuu ! 🤩

Harmi, jos @Macademia ei tärpännyt tällä kertaa, mutta hyvä että et lannistunut liikaa vaan uutta kehiin ja hyvä toki tilailla tässä vaiheessa lisäravinteita.

@marik91 Joo ehdottomasti uutta ketjua, suurin osa sinne kuitenkin varmaan joutunee siirtymään.. mä mietin kuitenkin ettei ehkä koko listaa kannata kopsata suoraan, kun moni listalla olevista ei taida olla ainakaan enää aktiivisia, et olisko parempi lisätä sitä mukaan listalle ku tulee kirjottaa ketjuun🤔

ON: meillä on vielä tauko kuukausi meneillään, ovis pian käsillä. Ei varsinaista ehkäisyä kyllä oo mutta vähän noita hedelmällisimpiä päiviä vältellään. Tyhmältä tuntuu mutta pian taas jo yritys jatkuukin 🥳

Totta, ehkä ennemmin noin 😊

Täällä dpo 11, tänään aamulla tuli hiukan rusehtavaa vuotoa pyyhiessä, ei pyttyyn/siteeseen asti mitään. Vatsa ja alaselkä vähän juilivat, mut koitan pysyä realistisena et saattaa olla et menkat vaan tekee tuloaan nyt jotenkin poikkeuksellisesti näin, yleensä kyllä alkaa kunnon verinen vuoto heti.

Mites @Macademia alkoiko kunnon vuoto ja kuinkas @desirett piinailut sujuu onko oireita?

Mä oon tässä nyt vähän väliä kattellut että joko näkyy uusi ryhmä😁 Josko sitä uskaltaisi listoille🙈 Pakkohan se on uskoa ettei minusta tämän vuoden aikana äitiä tule
( jos tästä ekasta terokierrosta tärppäisi niin flow antaisi lasketuksi 24.12. yritän asennoitua siihen niin, että ehkä ihan hyvä jos ei tästä tärppää. Vaikkakin olishan se silti mahtavaa saada eka plussa ikinä ja jos jotain siunaantuisi niin ajankohtaa en varmasti murehtisi)

• Tykkää
Reactions: marik91 ja desirett
Totta, ehkä ennemmin noin 😊

Täällä dpo 11, tänään aamulla tuli hiukan rusehtavaa vuotoa pyyhiessä, ei pyttyyn/siteeseen asti mitään. Vatsa ja alaselkä vähän juilivat, mut koitan pysyä realistisena et saattaa olla et menkat vaan tekee tuloaan nyt jotenkin poikkeuksellisesti näin, yleensä kyllä alkaa kunnon verinen vuoto heti.

Mites @Macademia alkoiko kunnon vuoto ja kuinkas @desirett piinailut sujuu onko oireita?
Kiitos kysymästä, tässähän tää. En tiedä mitä oireita on mutta eilen ja tänään ollut ihan kauhea nälkä, voisin vaan syödä koko ajan. Samoin on ovismaisia limoja. En tiedä, toisaalta ei oo sellainen olo et ois raskaana. Taidan testata jo huomenna vaikka meinasin vasta aikaisintaan lauantaina 🙈

Toivotaan ettei siellä menkat ala 🤞

• Tykkää
Totta, ehkä ennemmin noin

Ai sielläkin tuommoista tuhrua, jota ei riitä pönttöön tai siteeseen asti. 🙂‍ Toivon sun osalta, että olisi jotain kiinnittymiseen liittyvää. 👍

Mul johtuu vaan siitä, et terot ei oo saanu menkkoja alkamaan vielä. 🤔 Normisti onkin ainakin 30 kp pituus, joten voipi olla et alkaa silloin kun alkaisi muutenkin.
No viime kierto oli sen 40 päivää ja jotain ihme yksittäisiä vuotopäiviä välillä. Enkä saanu ovista sillon tikutettua.

Oon nyt vähän ulalla, että mistä alkaa laskemaan kiertopäivät. Eilen ja tänään tullu ihan minimaalisesti pyyhkiessä jotain. Kai se on vaan ootettava. Turhauttaa 😬

• Tykkää
@desirett, @marik91 ja @Macademia teilläki siis piinailut menossa. Ilmottaudun samaan veneeseen mukaan😅 Voimia!

Mulla nyt siis menossa kierron 32. päivä, pari viime kiertoo ollu tasan 31. päivää. Vieläkään ei kuulu mitään menkkoihin liittyvää. En siis oo tikuttanu ovista ja en ees oo varma ovuloinko ollenkaan. Riesana mulla on PCOS. Flo pitää kirjaa kiertopäivistä ja mahdollisen oviksen ajankohdasta. Meillä aika tasasesti peitto heiluu koko kierron läpi. Et ehkä joku kerta osuu oviksen kannalta otolliseen aikaan😅

En vieläkään oo mitää testiä tehny ja huomasinki, et eihän mulla oo kotona ees mitää testejä. Sunnuntaina ehkä vois testiä tehä, jos tätiä ei sillon vielä kuulu. Jänskättää vähän😬

• Tykkää
ON;

Täällä tosiaan oli toissapäivänä pari kertaa pyyhiessä vaaleanpunaista vuotoa ja eilen rusehtavaa, mut iltaa kohti muuttui punaiseksi ja vaikkei siteeseen asti mitään oo tullut, uskon menkkojen nyt alkaneen. Ne on elänyt niin omaa elämäänsä synnytyksen jälkeen 😁🙈 paljon niukemmat ja lopussa monta päivää tiputtelua. Aiemmissa kierroissa kyl alkanut heti kunnolla, verisellä reilulla tiputtelulla, et tarvinnut kuukupin heti, siks vähän elättelin toiveita vielä toissapäivänä et olisko kiinnittymiseen liittyvää vuotoa, mut tänään oli lämmötkin laskenut. Eli uuteen kiertoon, vika ennen lapsettomuuspolia, ovis ehtii just olla ennen sitä 😊 ja meidän vika mahku saada vauva tälle vuodelle, LA menis tammikuulle mut käynnistettäisi tämän vuoden puolella vielä 😊

• Tykkää
Reactions: Macademia
Mullakin kai tänään virallinen kp 1, jos lasken kunnon vuodon alkamisesta, kun eilen ja toissapäivänä vaan pyyhiessä tiputtelua. 😊

Ostin hetken mielijohteesta tänään Puhdas+ Myo-inositolia, lukenut sen hyvistä vaikutuksista munasoluihin ja siittiöihin ym. Oli sopivasti tarjouksessa 😊

Oon ihan täpinöissäni täällä, meen ensikäynti piti lapsettomuuspolille olla vasta 28.4, mut tuli tänään viesti, et vapautuu pidempi aika tiistailta, et päästäänkö. Ja se sopi meille hyvin 😍 jee!

Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

4.4.2025 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Yhteistäykköstä kp 36/28-35
@Aurinkokivi kp 28/25-26
@desirett kp 21/27
@Bebekakkonen kp 11/33-46
@Kolmattakehiin kp 10/30-33
@Jennnuli kp 10/27-28
@gaoxiaojie kp 8/28-31
@Macademia kp 1/29
@marik91 kp 1/29-32

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0

@desirett DPO 9

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. & 6. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 01/25
Tikkunekku ★ 10/24 ★ 2. ★ 01/25
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2. ★ 02/25
@Heidihuu ★ 01/25 ★ 3. (2.yhteinen) ★ 02/25
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1. ★ 02/25

Mullakin kai tänään virallinen kp 1, jos lasken kunnon vuodon alkamisesta, kun eilen ja toissapäivänä vaan pyyhiessä tiputtelua.

Ostin hetken mielijohteesta tänään Puhdas+ Myo-inositolia, lukenut sen hyvistä vaikutuksista munasoluihin ja siittiöihin ym. Oli sopivasti tarjouksessa

Oon ihan täpinöissäni täällä, meen ensikäynti piti lapsettomuuspolille olla vasta 28.4, mut tuli tänään viesti, et vapautuu pidempi aika tiistailta, et päästäänkö. Ja se sopi meille hyvin jee!
Onpa kiva, et pääset heti käynnille kierron alkuun ja toihan tulee sun kiertoo ajatellen huippukohtaan! Sulta varmaan ultrataan munikset, afc tehään muutoinkin just 2-4 kp, eli se pikkufollikkeleiden laskeminen. Eli jes 👍

Hassuu, et mainitsit ton inositolin, mietin iteki jos koklais. Mul vähä pcos-tyyliset munikset ja sellasiinkin vois olla avuksi.

• Rakkaus
AMR
Tänään kp 13 ja ovisplussa tuli äsken testiin. Varmaan vähän vielä vahvistuu iltaan kohden, mutta laskin jo kyllä selkeeksi plussaksi. 😊 Eilen yöllä saatiin peitto heilumaan, muuten ollut aika hiljaista tuolla rintamalla. 😄 Tavoitteena olis vielä huomenna aamulla kun mies tulee yövuorosta kotiin, nyt päivällä ennen töitä ei oo tsäänssejä. Toivotaan, että ne riittäisi. 😊

Vauva 2025

★★★★★★★★★★★★★★★

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

5.4.2025 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Yhteistäykköstä kp 37/28-35
@Aurinkokivi kp 29/25-26
@desirett kp 22/27
@Bebekakkonen kp 12/33-46
@Kolmattakehiin kp 11/30-33
@Jennnuli kp 11/27-28
@gaoxiaojie kp 9/28-31
@Macademia kp 2/29
@marik91 kp 2/29-32