Juu. Terveystalo gyne+ultratWhat, on kyllä hurjan hintainen gyne ollut. Ymmärrän kyllä turhautumisen, jos maksaa noin paljon ja ei saa apua..
Juu. Terveystalo gyne+ultratWhat, on kyllä hurjan hintainen gyne ollut. Ymmärrän kyllä turhautumisen, jos maksaa noin paljon ja ei saa apua..
Jatkan vielä, huomenna dpo12Joskohan huomenna uskaltaisi testata. Se eilinen taisi olla kiinnittymisvuoto. Sen parin tipan jälkeen siteeseen ei ole tullut tipan tippaa ja pyyhkiessä ei tule mitään.
Mulla oli lokakuussa tuollainen tilanne, että viiva ei vahvistunut, heikkeni pikemminkin. Yhtenä päivänä tuli jotain aivan pientä vuotoa (muistaakseni), joka olisi voinut olla normaalia, jos olisi ollut vahvat viivat, mutta se vahvisti, ettei kaikki ole kunnossa. Siitä muistaakseni kolmen vuorokauden jälkeen alkoi kunnon vuoto, ja oli ihmeen kivulias kemialliseksi raskaudeksi. Heinäkuussa oli edellinen keskenmeno, josta oli tullut vahvempi tulos ja viikkojakin suunnilleen yksi enemmän, eikä siinä ollut juuri mitään kipuja.Pieni katsaus mistä kaikki lähti. Sain esikoisen vuonna -22. Nyt joulukuussa -24 jätin ehkäisyn pois ja nyt oli yk 3 ja sain plussan testiin. Joka nyt ei millään vahvistu, eli kaippa tää on kemiallinen tms? Yks kemiallinen raskaus oli myös esikoista yrittäessä vaan se oli paljon selkeämpi. Sairastan mm endometrioosia ja on kyllä helpottavaa saada plussa näin luomuna. Vaikka meniskin kesken niin pieni toivo edes siitä, että plussa ylipäätänsä voi onnistua.
Vielä ei ole vuotoa näkynyt. Tänään en ole enää testiä tehnyt kun ei se siitä enää vahvistu. Maanantaina pitää ehkä soitella neuvolaan (jos vuoto ei ole ennen sitä alkanut), että mitäs tässä tehdään kun mulla on lääkityskin mikä kaipaa muutosta jos olen raskaana. Mutta tää ei tunnu oikeelta ja mun raskausoikeetkin on rintojen kipua lukuunottamatta loppunut. En vain tiedä, että pitääkö mun elää niin kuin raskaana oleva vai mitä tässä pitäisi tehdä. 🫠 Tänään kp 31/26-30. Haluaisin jo suunnata katseen tulevaisuuteen jos uusi kierto on tässä alkaakseen… ja voi kyllä olla, että ensi kierrossa yritän olla testaamatta liian aikasin. Jestas mikä stressi tässä on ollutkaan. 🥲
Tsemppiä kaikille.
Kiitos tsempeistä! Kuinka pitkälle sun raskaus tuolloin kesti? Kyllä tässä on henkisesti jo varautunut keskenmenoon. Enemmän ahdistaa tää epätietoisuus.Mulla oli lokakuussa tuollainen tilanne, että viiva ei vahvistunut, heikkeni pikemminkin. Yhtenä päivänä tuli jotain aivan pientä vuotoa (muistaakseni), joka olisi voinut olla normaalia, jos olisi ollut vahvat viivat, mutta se vahvisti, ettei kaikki ole kunnossa. Siitä muistaakseni kolmen vuorokauden jälkeen alkoi kunnon vuoto, ja oli ihmeen kivulias kemialliseksi raskaudeksi. Heinäkuussa oli edellinen keskenmeno, josta oli tullut vahvempi tulos ja viikkojakin suunnilleen yksi enemmän, eikä siinä ollut juuri mitään kipuja.
Tsemppiä kovasti!!!
Ei edennyt pitkälle. Itse asiassa en muista ihan tarkkaan, miten päivät meni, mutta tein ekan testin varmaan sinä päivänä kuin menkat olisivat voineet alkaa. Siitä viikon päästä alkoi vuoto. Koska mulla on usein varhainen ovis, niin neuvolan tavalla laskea (28 päivän kierrolla) oli varmaan vielä alle 5 raskausviikkoa tuolloin.Kiitos tsempeistä! Kuinka pitkälle sun raskaus tuolloin kesti? Kyllä tässä on henkisesti jo varautunut keskenmenoon. Enemmän ahdistaa tää epätietoisuus.
Todella toivon! Nytkin on sellasia mahakramppeja, että sopis kumpaan vaan, km tai raskaus.Ei edennyt pitkälle. Itse asiassa en muista ihan tarkkaan, miten päivät meni, mutta tein ekan testin varmaan sinä päivänä kuin menkat olisivat voineet alkaa. Siitä viikon päästä alkoi vuoto. Koska mulla on usein varhainen ovis, niin neuvolan tavalla laskea (28 päivän kierrolla) oli varmaan vielä alle 5 raskausviikkoa tuolloin.
Mutta toivottavasti sulla on kuitenkin kaikki hyvin ja ilmiölle on joku muu selitys!
Kiitos listan päivityksestä!!Päivitin listan, ei ollu varmaan eilen päivitetty, toivottavasti kaikki tuli oikein
Mites @Jennnuli siellä? Ootko testannut uudestaan?
Mulla on sylkitestiin tullut tasan kolme kertaa sanainen eli ei toimi mulla. Ollut n. vuodennkäytössä. Dual testit on ollut muutaman kerran käytössä, toimii okJes, kyllähän se sieltä vahvistu vielä! Koitin ladata kuvaa aijaa.comiin mut se sivusto ei jostain syystä toimi nyt mulla ainakaan ei aukee nyt tuli tasavahvat viivat, eilen myöhään illalla talleteltiin ja tänään jatkuu Onneks tosiaan tuli jatkettua tikuttelua vaikka mielsin oviksen tapahtuneeksi, koska lämmöt nous vähän, oli vatsakipuja ja testit suht vahvoja jo silloin aiemmin! Ei silti näin vahvoja.
Tilasin ny sen sylkitestin joku päivä, ei oo vielä tullu, käyttääkö joku sitä täältä? Ja sit niitä Clearbluen kahden hormonin testejä, onko niistä kokemusta?
Kiitos.@AMR onpa harmi että ei onnistunut tällä kertaa :/ tsemppiä
Onko kellään kokemuksia antibioottien tai tulehduksen vaikutuksista kuukautiskiertoon? Mulla on ollut paha tulehdus jalassa ja nyt iv- antibiootit päällä ja aloin tietty stressaan vaikutuksesta kiertoon
Voi, tsemppiä sulle! Mutta kyllä itsekin olen aina ajatellut, että pettymyksestä huolimatta saa olla kiitollinen, kun tyhjenee ilman lääkkeitä ja kaavintoja.No nythän se vuoto sitten alkoi, vaikka tämänaamuinen testi olikin aavistuksen vahvempi. Mutta hyvä että tää tuli päätökseen, vaikka ei tää mieluisa lopputulos ollutkaan. Nyt kohti uutta kiertoa ja katse tulevaisuuteen. Tsemppiä kaikille!
Oletko raskaustestiä tehnyt? Vai onko vielä niin pitkällä, että näyttäisi mitään?Mä en ymmärrä. Pyyhkiessä tulee edelleenkin ruskeaa, mutta siteeseen ei tule tipantippaa. Mitä tämä nyt on :O kiinnittymisvuotoa? Netin mukaan se kestää vaan päivän tai kaks, ei kolme päivää. "Vuodon" määrä kyllä natsaisi siihen kiinnittymiseen.
Ovis oli ilmeisesti 12. päivä aamuyöllä kivun perusteella. Eli onko nyt dpo 11 vai 12. Menkkojen pitäisi alkaa ti tai ke. Testiä en ole vielä tehnyt. Jos huomenna tekisi.Oletko raskaustestiä tehnyt? Vai onko vielä niin pitkällä, että näyttäisi mitään?
Mä oon syönnyt koko kierronOnko täällä kokemusta/tietoa, että kannattaako Royal Geleetä syödä vain ovikseen asti vai koko kierron ajan? Luin muualta, et toiset lopettaa syötyään ovikseen asti, et joillakin pitkittänyt kiertoa.. Mietin vaan jos sattuiskin raskautumaan oviksesta ni kannattaako syödä vielä