Haaveena vauva 2025

Tsemppiä ja jaksamista sinne. Eihän sitä kuitenkaan ihan varmuudella kannata heittää kirvestä kaivoon ennen kuin tulee joko negatiivinen testitulos tai menkat oikeasti alkavat. Miehet eivät välttämättä ole parhaita tukijoita näissä raskausasioissa; kuulostaa siltä, että hän yritti tsempata omalla tavallaan, vaikka ei nyt oikein kohdilleen osunutkaan.
Kiitos.. oon 5 vuotta seurannut lämpöjä niin luotan niihin tosi vahvasti. Ja vuoto alkoi vihdoin, mutta jotenkin tosi hitaasti. Saapa surtua sitten sen kierron ja suunnattua katseen eteenpäin. Eli mulle voi päivittää KP1.
 
  • Surullinen
Reactions: RLiisukka
Onnea plussanneille!

Täällä mieli maassa. Jos oot hirveän eriteherkkä, älä lue eteenpäin..

Lauantai-iltana tuli menkkoja ennusteleva pieni veriklöntti ja siitä yleensä vuorokaudessa menkat alkaa. Itku tuli ja mies kysyi, onko kaikilla, jotka yrittää näin vaikeaa, kun oon koko ajan niin surkeana.. Ja hän kokee jotenkin, etten iloitse esikoisesta, koska haluan toista ja suren sitä, ettei onnistunut taaskaan.. eikä se tietenkään ole totta. Mutta paskempi olo tulee, kun toinen ei ymmärrä.

Lämmöt olleet aiempaa korkeammat kierron lopussa ja tissit reilun viikon tosi kipeät. Treeneistä on ollut nyt kolme viikkoa taukoa, mietin voiko se vaikuttaa, että tuntuu enemmän nää oireet, vai olisko siellä joku yrittänyt tarttua matkaan.

Mut miksi tässä pitää olla niin monta vaihetta. Monta pettymystä ja niin tuskaista toivoa. Ja tosiaan lämmöt romahtaneet, eli kp 1 ihan varmasti tänään.
Niin tiedän tuon tunteen kun ei saa ymmärrystä kumppanilta 💔 Ne kerrat kun olen yrittänyt puhua vaikeista tunteista liittyen jatkuviin epäonnistumisiin, oon kokenut saavani vain syyllistämistä liiasta stressaamisesta… ”ei ihme että ei tärppää kun stressaat niin paljon, yritä olla ajattelematta koko asiaa” tms. yhtä ihanaa, mitä ei todellakaan kaipaisi ja mikä ei helpota oloa yhtään. Sitä kaipaisi vain kuuntelevat korvat ja ehkä sanoja jotka hyväksyisivät nää vaikeat tunteet. Ihan vaan vaikka että ”onhan tää kurjaa kun ei ala tapahtua, muakin harmittaa”. Mutta samalla ymmärtäähän sen, että miehillä ei ole käsitystä mitä nainen käy läpi, kun lasta ei kuulu. Oma keho muistuttaa siitä jatkuvasti kierron eri vaiheissa. Olepas siinä sitten positiivinen ja ajattelematta koko asiaa 😅 Monille miehille saatta ehkä olla luonnollisempaa yrittää ratkaista tai poistaa kumppanin vaikeat tunteet, kuin validoida ne ja olla niiden kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Hei kaikille!
Olen seurannut keskustelujanne jo jonkin aikaa ja haluaisin nyt itse avautua tilanteestani. Haaveilemme kolmannesta lapsesta. Meillä on nyt lapset 6v ja 4v. Tarkoitus olisi aloittaa yrittäminen lokakuussa. Olen jo elokuussa ja syyskuussa seurannut ovulaatiota testeillä vähän kuin harjoitukseksi ja syyskuun 12 päivä ovulaatiotesti näytti positiivista. Puuhailimme mieheni kanssa 14 päivä.

Ovulaation ja puuhailupäivän ajankohdan perusteella raskaus ei pitäisi olla mahdollinen. Minulla on aina ollut säännöllinen kierto, mutta nyt menkat ovat 6 päivää myöhässä. Tämä on aivan uutta minulle. Mietin, onkohan kiertoni yhtäkkiä mennyt sekaisin ajatuksen voimasta, kun olen odottanut menkkoja kovasti alkavaksi ja tieto siitä, että lokakuussa aloitamme vauvan yrittämisen, on ehkä aiheuttanut stressiä tai jännitystä, mikä on vaikuttanut kiertoon.

Niin hämmentävää 🙄
 
vierailija
Hei kaikille!
Olen seurannut keskustelujanne jo jonkin aikaa ja haluaisin nyt itse avautua tilanteestani. Haaveilemme kolmannesta lapsesta. Meillä on nyt lapset 6v ja 4v. Tarkoitus olisi aloittaa yrittäminen lokakuussa. Olen jo elokuussa ja syyskuussa seurannut ovulaatiota testeillä vähän kuin harjoitukseksi ja syyskuun 12 päivä ovulaatiotesti näytti positiivista. Puuhailimme mieheni kanssa 14 päivä.

Ovulaation ja puuhailupäivän ajankohdan perusteella raskaus ei pitäisi olla mahdollinen. Minulla on aina ollut säännöllinen kierto, mutta nyt menkat ovat 6 päivää myöhässä. Tämä on aivan uutta minulle. Mietin, onkohan kiertoni yhtäkkiä mennyt sekaisin ajatuksen voimasta, kun olen odottanut menkkoja kovasti alkavaksi ja tieto siitä, että lokakuussa aloitamme vauvan yrittämisen, on ehkä aiheuttanut stressiä tai jännitystä, mikä on vaikuttanut kiertoon.

Niin hämmentävää
Tehän ootte ihan hedelmällisenä päivänä puuhailleet, ovulaatio on testin perusteella ollut 13. tai 14. pvä ja munasolu elelee sen 24h. Raskaustestiostoksille siis :D
 
Hei kaikille!
Olen seurannut keskustelujanne jo jonkin aikaa ja haluaisin nyt itse avautua tilanteestani. Haaveilemme kolmannesta lapsesta. Meillä on nyt lapset 6v ja 4v. Tarkoitus olisi aloittaa yrittäminen lokakuussa. Olen jo elokuussa ja syyskuussa seurannut ovulaatiota testeillä vähän kuin harjoitukseksi ja syyskuun 12 päivä ovulaatiotesti näytti positiivista. Puuhailimme mieheni kanssa 14 päivä.

Ovulaation ja puuhailupäivän ajankohdan perusteella raskaus ei pitäisi olla mahdollinen. Minulla on aina ollut säännöllinen kierto, mutta nyt menkat ovat 6 päivää myöhässä. Tämä on aivan uutta minulle. Mietin, onkohan kiertoni yhtäkkiä mennyt sekaisin ajatuksen voimasta, kun olen odottanut menkkoja kovasti alkavaksi ja tieto siitä, että lokakuussa aloitamme vauvan yrittämisen, on ehkä aiheuttanut stressiä tai jännitystä, mikä on vaikuttanut kiertoon.

Niin hämmentävää
Tekisin raskaustestin ? Ovulaatio on plussatestistä 2 päivän sisään ja munasolu pysyy elossa parhaimmillaan 24h joten aivan hyvin on mahdollista että olet raskaana 😊
 
vierailija
Tunnen itseni tällä hetkellä tyhmäksi. Luulin että ovis on tapahtunut 12 tai 13 päivä. Käsitykseni on aina ollut se että ovistestin plussapäivä ja sitä seuraava päivä ovat ainoat mahdollisuudet hedelmöittyä.
(Jep kahden lapsen äiti täällä joka heidänkin kohdalla käyttänyt ovis testejä)
Sanoin miehellekin silloin la 14 päivä että ovis meni jo enkä voi enää tulla tässä kuussa raskaaksi 😅
Ja toisaalta ei väliä tapahtuuko se syyskuussa vai lokakuussa. Olimme lähinnä vain sopineet että lokakuussa aloitamme yrittämisen.
Huomenna menen sitten ostamaan raskaustestin.

Kiitos teille avusta!
 
Vahva veikkaus että vierailija on raskaana, voiko jo onnitella? 😄

Kp 7/26 ja sen kunniaksi pieni kysely, milloin aloitatte oviksen testaaminen jos testaatte?

T. Hän, joka sai kuulla vielä yhden raskausuutisen eilen 🙈😅❤ maalis-toukokuussa tulossa neljälle oikeasti läheiselle kaverille vauva. Eli parhaista ystävistä puolet raskaana. 🤯
 
  • Vau!
Reactions: Min204 ja merin
Tunnen itseni tällä hetkellä tyhmäksi. Luulin että ovis on tapahtunut 12 tai 13 päivä. Käsitykseni on aina ollut se että ovistestin plussapäivä ja sitä seuraava päivä ovat ainoat mahdollisuudet hedelmöittyä.
(Jep kahden lapsen äiti täällä joka heidänkin kohdalla käyttänyt ovis testejä)
Sanoin miehellekin silloin la 14 päivä että ovis meni jo enkä voi enää tulla tässä kuussa raskaaksi
Ja toisaalta ei väliä tapahtuuko se syyskuussa vai lokakuussa. Olimme lähinnä vain sopineet että lokakuussa aloitamme yrittämisen.
Huomenna menen sitten ostamaan raskaustestin.

Kiitos teille avusta!
Voi että, kerro sitten, mitä testi näytti! Itse olen kahdesti tullut raskaaksi (ja raskaus mennyt hyvin) sellaisista kierroista, joissa ei ovista vaikuttanut tulevan ollenkaan. Testejä en ole koskaan käyttänyt, mutta muuten olin seurannut kiertoa niin kauan, että merkit olivat hyvin hallussa. Molemmilla kerroilla ovis on ilmeisesti ollut hyvin pian menkkojen jälkeen ja erittäin huomaamaton.

Onko sulla mitään raskausoireita?
 
  • Tykkää
Reactions: kolmattakertaa
Vahva veikkaus että vierailija on raskaana, voiko jo onnitella?

Kp 7/26 ja sen kunniaksi pieni kysely, milloin aloitatte oviksen testaaminen jos testaatte?

T. Hän, joka sai kuulla vielä yhden raskausuutisen eilen maalis-toukokuussa tulossa neljälle oikeasti läheiselle kaverille vauva. Eli parhaista ystävistä puolet raskaana.
Ei apua, onpa sulla siellä kestämistä! Mutta ihanaa , että vauvoja on tulossa! Masennun joka kerta, kun kuulen uutisia Suomen heikosta syntyvyydestä. Toivotaan, että pian pääset itsekin raskausuutisia kertomaan!

Mulla vain yksi tuttava raskaana. Alkaa omissa piireissä olla jo ihmisillä lapsiluvut täynnä tai ikä tullut vastaan. Yksille ystäville odotamme ja toivomme kovasti plussaa, heillä ollut tosi kivinen taival, nyt ivf-hoidoissa, eivätkä nekään ole toistaiseksi tuottaneet tulosta.
 
Täällä menossa kp 4 ja VITSIT, että on ollut ikävä näitä omia niukkoja menkkoja 😭 kuparikierukan kanssa vuoto kesti helposti yli viikon, nyt pärjää jo pikkuhousunsuojalla.
Mut voisi muuten lisätä kiertolistalle!
eli kolmattakertaa/kp 4/27-32.

Tuntuu kyllä hassulta, että seuraavan kerran jännitetään raskautta vasta lokakuun lopussa. Sittenhän ollaan jo ihan lähellä jouluakin😅
 
On tämä kyllä vuoristorataa. Eilen oli ihan pää pilvissä ja nyt taas ihan maassa. Illalla ja aamulla on ollut kipua alavatsalla (yön sain onneksi nukuttua hyvin). Pelottaa niin alkaako sieltä vuoto kuitenkin pian. Vaikka yritän rauhoitella itseä ja joka paikasta lukenut, että vatsakipu on normaalia alkuraskaudessa. Miten tässä pysyy pää kasassa. 🙄

Jos yhtään lohduttaa, niin viiva oli ainakin hyvin tummunut toissapäiväisestä.
 
Hei vaan kaikki!
Täällä taustalla lueskellut elokuun alusta asti, jolloin kierukka (Mirena) poistettu. Taustaa hieman, ikää minulla 34, 3 lapset -11,-13 ja -15. Uusioperhe, puolisollani ei omia, haaveissa nyt yhteinen❤
Kierto ollut sekalainen, ja ei mitään muistikuvaa mitä se oli ennen kierukkaa, joka oli siis paikoillaan 7v.
Nyt ois kr16 ja dpo4. Ovis oli siis viime pe, ja miehen kanssa kyllä ennen sitä oltiin tiiviissä tunnelmissa kolmisen kertaa ja oviksen jälkeen 2 krt. Nyt sitten siihen askarruttavaan asiaan. Tänään aivan järkyttävän etova olo,palelua ja vatsa sekaisin. Voisko liittyä tukeviin pms vai oisko jotain kiinnittymisjuttuja? Kun jotenki tuntuu hullulta, et vois tärpatä näin nopeasti kierukan poiston jälkeen, varsinkin kun se oli niin pitkään paikoillaan .
 
Ei apua, onpa sulla siellä kestämistä! Mutta ihanaa , että vauvoja on tulossa! Masennun joka kerta, kun kuulen uutisia Suomen heikosta syntyvyydestä. Toivotaan, että pian pääset itsekin raskausuutisia kertomaan!

Mulla vain yksi tuttava raskaana. Alkaa omissa piireissä olla jo ihmisillä lapsiluvut täynnä tai ikä tullut vastaan. Yksille ystäville odotamme ja toivomme kovasti plussaa, heillä ollut tosi kivinen taival, nyt ivf-hoidoissa, eivätkä nekään ole toistaiseksi tuottaneet tulosta.
No onneksi olen vielä siinä tilassa, että 95% ilahdun aidosti ja vain pienen pieni pistos mustasukkaisuutta taustalla. Voi kyllä olla, että jossain kohtaa alkaa tuntua pahalta mutta meillä tosiaan vasta yk4 joten vielä olen melko luottavaisin mielin ☺ ja tuohon syntyvyysasiaan voin samaistua!! Ihanaa kun mukavat, fiksut ihmiset lisääntyvät 😅💪
 
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3.


★★★★★★★★★★★★★★★

1.10.2024 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä


@Liilja kp 30/30-34
@Päivänsäde84 kp 28/25-29
@haaveillen kp 26/26-29
@jauhopeukalo kp 25/28
@toivonkipina1 kp 18/28-29
@kolmattakertaa kp 4/27-32
@Min204 kp 2/23-30


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Liilja DPO 12
@jauhopeukalo DPO 8
@haaveillen DPO 7
@toivonkipina1 DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
On tämä kyllä vuoristorataa. Eilen oli ihan pää pilvissä ja nyt taas ihan maassa. Illalla ja aamulla on ollut kipua alavatsalla (yön sain onneksi nukuttua hyvin). Pelottaa niin alkaako sieltä vuoto kuitenkin pian. Vaikka yritän rauhoitella itseä ja joka paikasta lukenut, että vatsakipu on normaalia alkuraskaudessa. Miten tässä pysyy pää kasassa.

Jos yhtään lohduttaa, niin viiva oli ainakin hyvin tummunut toissapäiväisestä.
Toivotaan, että kipu on vain merkki siitä, että siellä tapahtuu paljon hyviä asioita. ❤ Tsemppiä!

/merin
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
Vahva veikkaus että vierailija on raskaana, voiko jo onnitella?

Kp 7/26 ja sen kunniaksi pieni kysely, milloin aloitatte oviksen testaaminen jos testaatte?

T. Hän, joka sai kuulla vielä yhden raskausuutisen eilen maalis-toukokuussa tulossa neljälle oikeasti läheiselle kaverille vauva. Eli parhaista ystävistä puolet raskaana.
kp 10 aloitan mutta ei tarvis niin aikasin. Tässä kierrossa oli melkein plus kp 10 mutta kp 11ja 12 hailurat 🤔 tämäkös ärsyttää.. tänään kp 13 en oo vielä testannut mutta ehkä se vielä lähtee tummenemaan! Kyllä voi ovistestin viivan vahvuus vaikuttaa paljon mielialaan 🙈😆
 
  • Tykkää
Reactions: Keltainenkukka92
On tämä kyllä vuoristorataa. Eilen oli ihan pää pilvissä ja nyt taas ihan maassa. Illalla ja aamulla on ollut kipua alavatsalla (yön sain onneksi nukuttua hyvin). Pelottaa niin alkaako sieltä vuoto kuitenkin pian. Vaikka yritän rauhoitella itseä ja joka paikasta lukenut, että vatsakipu on normaalia alkuraskaudessa. Miten tässä pysyy pää kasassa.

Jos yhtään lohduttaa, niin viiva oli ainakin hyvin tummunut toissapäiväisestä.
Mulla ainakin tuntui ihan alkuraskaus tosi menkkajomolta, et jos ei mitään muuta oo ja viivatkin kivasti vahvistuu niin ei huolta. 😊👍
 
  • Rakkaus
Reactions: RLiisukka
vierailija
Moikka!



Uusi kuumeilija täällä. Kolmannesta lapsesta haaveillaan. Ennestään löytyy kaksi lasta. Esikoinen ovulaatioinduktiolla, ongelmana pco:sta johtuva ovuloimattomuus

Toinen lapsi saanut alkunsa luomuna esikoisen ollessa puoli vuotias.



Meillä yritys alkanut 4/24 ja hieman alkaa turhauttamaan, että onko pco alkanut taas oireilemaan.. kierrot vaihdelleet 28-37 päivän välillä. Ovulaatiota tikuteltu 6/24 alkaen.
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Täällä muuten mennään jo DPO4 eli mut voi siirtää piinailijoihin!

En kylläkään oikein edes piinaile, kun oon jo varma ettei taaskaan tärppää. Tässä kierrossa iski jotenkin tosi vahvasti sellanen olo, et meidän tie vie lapsettomuushoitoihin. Vaikka ei pitäisi olla syytä tällasia miettiä, kun gyneltäkin tuli oikein positiiviset kommentit raskautumismahdollisuuksiin, mut jotenkin ehkä se just sai ajattelemaan et miksei sit oo jo tärpännyt? Kuitenkin nyt jo 9. kierto yritystä menossa.

Huoh kylläpä voi oma pää välillä ärsyttää ja paljon 😂
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Kylläpä nyt voi ihmismieltä jännittää. Ja aika matelee. Yritystä takana jo reilu vuosi ja ei oo ennen missään kierrossa tällästä jännitystä ollut.😅
Mieli jo pientä toivetta elättelee.
Tänne kun avaudun ja menkkoja odottelen, tai en ehkä odottele vaan pelkään, että kohta alkaa..Niin varmasti ne viimeistään huomenna alkaa.😔

Ja @RLiisukka ole huoletta, kaikki on varmasti hyvin, mulla alkuraskaus on ollut aiemmin sillee kans, että maha ollu kipee (just samanlailla, kun menkkakivutkin) ja monta päivää pelkäsin, että menkat alkaa ja kaikki meni loppuun asti hyvin.🥰
Ota iisisti, tiedän..helppo sanoo. Se on jännittävää ja pelottavaakin aikaa. Nyt koitat nauttii.❤🥰
Olen niin iloinen puolestasi!🤗
 
vierailija
Moikka!



Uusi kuumeilija täällä. Kolmannesta lapsesta haaveillaan. Ennestään löytyy kaksi lasta. Esikoinen ovulaatioinduktiolla, ongelmana pco:sta johtuva ovuloimattomuus

Toinen lapsi saanut alkunsa luomuna esikoisen ollessa puoli vuotias.



Meillä yritys alkanut 4/24 ja hieman alkaa turhauttamaan, että onko pco alkanut taas oireilemaan.. kierrot vaihdelleet 28-37 päivän välillä. Ovulaatiota tikuteltu 6/24 alkaen.

Katosi johonkin nyt osa tekstistä.. kiva päästä lukemaan muidenkin kokemuksia. Täällä ilmeisesti ihan aktiivista keskustelua? :)
 
Kylläpä nyt voi ihmismieltä jännittää. Ja aika matelee. Yritystä takana jo reilu vuosi ja ei oo ennen missään kierrossa tällästä jännitystä ollut.
Mieli jo pientä toivetta elättelee.
Tänne kun avaudun ja menkkoja odottelen, tai en ehkä odottele vaan pelkään, että kohta alkaa..Niin varmasti ne viimeistään huomenna alkaa.

Ja @RLiisukka ole huoletta, kaikki on varmasti hyvin, mulla alkuraskaus on ollut aiemmin sillee kans, että maha ollu kipee (just samanlailla, kun menkkakivutkin) ja monta päivää pelkäsin, että menkat alkaa ja kaikki meni loppuun asti hyvin.
Ota iisisti, tiedän..helppo sanoo. Se on jännittävää ja pelottavaakin aikaa. Nyt koitat nauttii.
Olen niin iloinen puolestasi!
Kiitos tsempeistä! ❤ Kyllä se vähän helpottaa omaa pelkoa, kun kuulee, että muillakin ollut samanlaista. Eikä siihen loppujen lopuksi voi itse mitään vaikuttaa meneekö kesken vai hyvin. Tuli kyllä alusta asti jotenkin luottavainen fiilis, että eiköhän tässä olisi viimein meidän aika saada pikkuinen. Toki yritän varautua, että mitä vaan voi vielä tapahtua. Nauttimisesta nyt en vielä tiedä, mutta jospa senkin aika koittaisi. 🥰

Toivottavasti teillekin pieni vielä suodaan! ❤
 

Yhteistyössä