Heippa pitkästä aikaa kaikki! Tsemppiä
@Memmuli95 vaikeaan tilanteeseen.
Olen seurannut keskustelua täällä taustalla. On tehnyt hyvää pitää taukoa aktiivisesta yrittämisestä. Sen sijaan olen yrittänyt pitää itsestäni parempaa huolta.
Joku pohti, miten hormonitoimintaa voi tasapainottaa. En ole mikään alan ekspertti, mutta tässä kokemukseni nyt parin viime kuun ajalta! Ihana
@viivaviivi mainitsi toisessa ketjussa Seed cycling-menetelmän. Googlasin lisätietoa, ja kun muutenkin siemeniä tykkään popsia, aloin syömään aina kierron puoliväliin asti pellavansiemeniä ja loppukierron enemmän auringonkukansiemeniä. En tiedä, onko tästä ollut hormoneihin vaikutusta, mutta haittaa ei ainakaan, mahakin tykkää.
Lisäksi lainasin kirjastosta Glukoosikumous-kirjan, ja se on mullistanut omaa syömistäni. En tosiaankaan ole halunnut aloittaa mitään dieettiä tai noudattaa tiukkoja rajoituksia, ja glukoosin säätelyllä siihen ei ole tarvettakaan. Olen voinut tositosi paljon paremmin ihan vain syömällä asioita oikeaan aikaan ja oikeassa järjestyksessä. Mistään herkuista ei ole tarvinnut luopua. Suosittelen lukemaan kirjan.
Nyt on menossa kp 28, eikä kiertoni ole ollut vuoteen näin pitkä. Vielä talvella siis kierto ollut 24-26 päivää ja luteaali lyhyt. Nyt vaikuttaa siis tosi hyvältä! Toivottavasti jo seuraavan oviksen aikaan olisi mahdollisuus yrittää