Huomenta. En oo ollu täällä ihan hetkeen, just tuossa selailin, että
@Tiukuna n kanssa heinäkuussa jännäilty tärppääkö.
Meillä yritys aloitettu 7/22 ja koko tänä aikana ei ole tullut plussan plussaa. Ainut " merkki " oli toi heinäkuun muutama pisara verta, jota luulin kiinnittymisvuodoksi, no ei ollu...
Tää yritys on ollu neljännen yrittämistä mulle, aiemmat tärpänny yk 4, yk3 ja yk4, eli tosi nopeesti. Nyt on menny jotain yk20-24 varmaan, lopetin laskemisen kauan sitten ja lopetin täälläkin palstalla olemisen, kun alkoi epätoivo hiipimään
Oon elokuusta asti tehnyt luopumistyötä ja valmistautunut, että tää oli nyt tässä.
Kierto mulla on koko tänä aikana ollu 24-29 päivää ja eilen olis viimeistään pitäny menkat alkaa kp30. No ei alkanut ja mua jännitti ihan sikana!!! Olin ihan paineessa koko päivän, kun aloin miettimään "mitä jos?!"
Alkuillasta tein sit testin. Ja se oli ihan selvä plussa parin tunnin pidättämisen jälkeen. Siis voitteko kuvitella?! Illalla tein viikkonäytöllisen parin tunnin pidätyksellä ja selvä homma, kaks-kolme viikkoo näytti.
Aikamoista... Miehelle kerroin illalla ja itkettiin ja naurettiin siinä sitten yhdessä, molemmat varmaan yhtä sekasin. Tää on meidän viimeinen kerta, nyt jos tapahtuisi jotain niin enää ei yritettäis ollenkaan.
Jos joku vielä täällä muistaa minut niin terkkuja, yrittäminen palkitaan näköjään. Mulla sama nimimerkki ollu kaikki nää 8 vuotta esikoisesta lähtien.