No mä en kertois oviksesta ja kinuisin läheisyyttä vaikka ei kiinnosta just oviksen takia.Tsemppiä taas kaikille
Täällä menossa kp 11. Tallettelut pitäisi kai kohta aloittaa, mutta fiilis on vähän huono. Mies ei siis ole tehnyt yhtään aloitetta pitkään aikaan, ja minun pitäisi alkaa sitten häntä lämmittelemään. Ei oikein suoraan sanottuna kiinnosta, mutta toisaalta en haluaisi hukata yhtäkään kiertoa. En haluaisi sanoa ovulaation ajankohdasta miehelle, ettei hän ajattele että kinuan läheisyyttä vain vauvahaaveet mielessäni.
Meil menee ehk tää viikko sittenkin vähän niin ja näin. Tai riippuu kuinka monta päivää meil on viel ennen kuin ovis on täällä.. Ja siis vaik oon tulossa varmaan kipeeks niin pakko se on yrittää juurikin siksi että en halua yhtäkään kiertoa heittää hukkaan, menee niin kauan sit ennen kuin seuraavan kerran pääsisi jännän äärelle.. eli kuukausi että olisi ovis ja joku 1.5kk ennen kuin voisi edes raskaustestiä tehdä. Mielummin yritän nyt.. voi olla ettei onnistu mut katotaan.