Haaveena vauva 2024

Hello!
Olipas tänne tullut monta sivuu tekstii.😅

Kiirusta on arjessa ollut. Ei ole kerennyt lukee/kirjottelee tänne.😁

Tuota listaa kun selailin, niin yllätyin kuinka moni haaveilee vasta ensimmäisestä.🥲 Ja itselle tulee haikee mieli, jos ensimmäisen yritys on kestänyt pitkään..😌 Niin kovasti tsemppii ja voimia teille!💗 En ymmärrä millaisii tunteita käytte läpi.

On: Kovasti odotellaan koko perheen syyslomareissuu, pitää vaan toivoo, että jos menkat alkaa, niin vasta reissun jälkeen.🤞

Joka kierrossa toiveet korkealla tai matalalla, en oikein tiiä, vähän ehkä 50/50, koska joka kuukausi harrastetaan pitkin kiertoa, että ei ainakaan yrityksestä ole kiinni.🥰 Mutta ikä, ikä ja ikä..🤔
Ja muutama päivä sitten lopetin imetyksen, jospa kierto vähän tasottuis ja mahikset lisääntyisi.😇

Pikkujoulu kausi alkamaisillaan🥂, että jos ei tärppiä käy, niin sit relax ja baila baila.💃💅
Ja joulunaika, ihan parasta.❤

BYE BYE!👋
 
Hei kaikille taas.. nyt kp 29 ja tätiä ei näy.

Tulin kertomaan että mun tissit on niin isot et ne ei mahdu enää liiveihin, eikä paitoihin, naurattaa. Siis niin isot kuin ne oli silloin kun imetin ja ne oli täynnä maitoo just ennen kuin tuli tyhjennystä. Anteeksi ällöä ehkä joillekin?

Toinen asia mä en ole yhtään kiukkunen niin kuin ennen menkkoja. Saatan olla viikon ihan perseeseen ammuttu ja räjähtelen kaikesta enkä saa millään hillittyä tunteitani. Nyt ei mitään.

Katselin kuitenkin päiväkirja merkintöjä niin viime keväånä on ollut 29,30,29 kierrot peräkkäin. Tosin ennen sitä ja jälkeen sen on paljon 27 päiväsiä mut myös merkittä jätettyjä kuukausia niin en ole varma. Sama juttu 7vuotta sitten olen odottanut menkkoja kp 27,28,29.30, 31 ja vasta kp 32--muuttui kp 1. Mutta sillon sentään tein parit negat tässä kohti. En tiiä, mut nää tissit vois jo lopettaa tän homman, oon varma et menkat alkaa pian, ei tänään koska ei ole aamun jälkeen ollut mitään menkkaoloja.

Jos oon tullut raskaaks niin kiitän siitä satisfyer pro 2, sellanen hankittiin ja oviksen aikoihin tuli käytettyä sitä ekan kerran ja miehen lähettyä ulkomaille käytin sitä kp 8 jälkeen viel yksin :D nyt on tosin taukoa ollut siitä ehkä 3 viikkoo kun halut nolla ja alkoholi ei maistu, ei ees sauna siideri.
 
uip
Hei kaikille taas.. nyt kp 29 ja tätiä ei näy.

Tulin kertomaan että mun tissit on niin isot et ne ei mahdu enää liiveihin, eikä paitoihin, naurattaa. Siis niin isot kuin ne oli silloin kun imetin ja ne oli täynnä maitoo just ennen kuin tuli tyhjennystä. Anteeksi ällöä ehkä joillekin?

Toinen asia mä en ole yhtään kiukkunen niin kuin ennen menkkoja. Saatan olla viikon ihan perseeseen ammuttu ja räjähtelen kaikesta enkä saa millään hillittyä tunteitani. Nyt ei mitään.

Katselin kuitenkin päiväkirja merkintöjä niin viime keväånä on ollut 29,30,29 kierrot peräkkäin. Tosin ennen sitä ja jälkeen sen on paljon 27 päiväsiä mut myös merkittä jätettyjä kuukausia niin en ole varma. Sama juttu 7vuotta sitten olen odottanut menkkoja kp 27,28,29.30, 31 ja vasta kp 32--muuttui kp 1. Mutta sillon sentään tein parit negat tässä kohti. En tiiä, mut nää tissit vois jo lopettaa tän homman, oon varma et menkat alkaa pian, ei tänään koska ei ole aamun jälkeen ollut mitään menkkaoloja.

Jos oon tullut raskaaks niin kiitän siitä satisfyer pro 2, sellanen hankittiin ja oviksen aikoihin tuli käytettyä sitä ekan kerran ja miehen lähettyä ulkomaille käytin sitä kp 8 jälkeen viel yksin :D nyt on tosin taukoa ollut siitä ehkä 3 viikkoo kun halut nolla ja alkoholi ei maistu, ei ees sauna siideri.
Kuullostaa kyllä lupaavalta 👍🏻Vaikka iselläkin joskus ennen menkkoja tissit aristaa ym niin kyllä ne aina liiveihin hyvin mahtuu 😂
Milloin aijot testata vai jäätkö vielä odottelemaan? 👀
 
Kuullostaa kyllä lupaavalta 👍🏻Vaikka iselläkin joskus ennen menkkoja tissit aristaa ym niin kyllä ne aina liiveihin hyvin mahtuu 😂
Milloin aijot testata vai jäätkö vielä odottelemaan? 👀
Tajusin tänään kun tissit oli sietämättömän kipeet, että otan alle laitetun kireän hihattoman pois niin johan helpotti. Tarkottaa siis sitä et ne on niin arat ettei ne kestä täl hetkellä muut kuin löysän neuleen, oisimpa tajunnut ton aiemmin. Erityisesti nännit ja sivut yms. Olin äsken kaupassa ja jäin harkitsemaan raskaustestejä. Päätin et en ole raskaana ja odotan sunnuntaihin. Olis typerää tuhlata rahaa testiin kun en mä oikeesti voi olla. tunnen itteni ääliöks.
 
uip
Tajusin tänään kun tissit oli sietämättömän kipeet, että otan alle laitetun kireän hihattoman pois niin johan helpotti. Tarkottaa siis sitä et ne on niin arat ettei ne kestä täl hetkellä muut kuin löysän neuleen, oisimpa tajunnut ton aiemmin. Erityisesti nännit ja sivut yms. Olin äsken kaupassa ja jäin harkitsemaan raskaustestejä. Päätin et en ole raskaana ja odotan sunnuntaihin. Olis typerää tuhlata rahaa testiin kun en mä oikeesti voi olla. tunnen itteni ääliöks.
Tiedätkö yhtään milloin sinulla oli ovulaatio? Kerkesittekö tallettaa ennen kuin miehesi lähti ulkomaille?
 
Täällä eletään jännittäviä ja outo-oireisia aikoja, dpo7. Kohdun seudulla on ollut aiemmin tällä viikolla nippailuja ja vihlomisia - näitä on toki muissakin kierrossa ollut eli kuuluu normaaliin naisena olemiseen ainakin minulla.

Uutena outona oireena paineen tunne ja menkkamainen polte. Tässä vaiheessa kiertoa tuota poltetta ei vielä pitäisi olla. Eilen vihlaisi myös oikeaa rintaa todella omituisesti 😮 Tuntemukset tulevat ja menevät. Jännittää...

Kuvitteluahan tämä luultavasti on, vaikkakin hyvin eläväistä sellaista 😁 En mitenkään voi uskoa, että tämän ikäinen täti "kerrasta" paukahtaisi paksuksi.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. (yhteinen)
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. ★ (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.


★★★★★★★★★★★★★★★

20.10.2023 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Leonida kp 28/28-29
@hermoilija_ kp 28/25-27
@esparsetti kp 27/32
@syksynsävel_ kp 27/28
@marik91 kp 26/28-31
@tamuli kp 23/27
@pikkuhaave kp 23/?
@Frija kp 23/28-30
@heltsuli kp 20/28
@Päivänsäde84 kp 20/25-31
@haaveillen kp 16/25-28
@meinaas kp 13/28-34
@Heinis2017 kp 10/27-29
@Jonna_83 kp 10/26-28
@rimpsukka84 kp 10/?
@Cara-mel kp 7/24-27
@heidisofia kp 6/28-32
@aida91 kp 5/25-28
@Cherrymint kp 5/26
@Dinaas kp 1/27-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Mamiks DPO 21
@hermoilija_ DPO 16
@pikkuhaave DPO 7
@haaveillen DPO -1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
 
Viimeksi muokattu:
@Browneye2023 ootko aiemmissa kierroissa tikuttanut ovulaatiota, onko aiemmin ollu noin aikaisin ovisplussia?

Täällä dpo 9-10, ovisplussa oli kp 15. Oireita ei ole, yhä pikemminkin sellainen olo että tuskin on tärpännyt. Jännä, kun aiemmissa kierroissa on vähintään kuvitellut oireita tai luullut pms-oireita raskausoireiksi. Ainoa oire, että muutaman päivän on oikea rinta ollut kosketusarka, jännä kun ei molemmat.

Sen yhden kerran kun raskauduin v. 2020, mulla alkoi oireet rv 6 ja sit kyllä väsytti ja teki pahaa kunnolla. Siihen kkm asti rv 10. Tein testinkin ihan muista syistä rv 4+jtn, en ees aatellu olevani raskaana, ei tullut mieleenkään 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Plussatuulia MariK91. Toivomme vauvaa sinullekin tästä kierrosta, toivoa on niin kauan kuin ei tätiä..

Oon mä tehnyt noita testejä vuosia.. Nyt tänä syksynä kaikissa kierroissa, ennen sitä oli taukoa.. Nyt lähi aikoina en ole saanut mitää järkevää tulosta oviksesta jos siis ei lasketa tota viimesintä kuvaa, se kp 8 ovistesti oli tummin tänä syksynä. Aiempien lasten kohdalla olen saanut ekas raskaudessa ovisplussan kp 14-16 ja toisessa raskaudessa en saanut ovista tikkuun. Eli vastaan että vaihdellen noitten halpis tikkujen kanssa, kalliimpiin en ole panostanut.
 
  • Tykkää
Reactions: marik91
vierailija
Plussatuulia MariK91. Toivomme vauvaa sinullekin tästä kierrosta, toivoa on niin kauan kuin ei tätiä..

Oon mä tehnyt noita testejä vuosia.. Nyt tänä syksynä kaikissa kierroissa, ennen sitä oli taukoa.. Nyt lähi aikoina en ole saanut mitää järkevää tulosta oviksesta jos siis ei lasketa tota viimesintä kuvaa, se kp 8 ovistesti oli tummin tänä syksynä. Aiempien lasten kohdalla olen saanut ekas raskaudessa ovisplussan kp 14-16 ja toisessa raskaudessa en saanut ovista tikkuun. Eli vastaan että vaihdellen noitten halpis tikkujen kanssa, kalliimpiin en ole panostanut.
Kp 8 on aika huonohko aika ovulaatiolle, kun vasta on kuukautiset olleet eikä limakalvo ole vielä kasvanut tarpeeksi.

Alkukierroissa varsinkin noi herkät ovulaatiotestit voi näyttää nousevaa lh:ta olematta vielä plussaa.

Mutta jos ovulaatio olisi tuolloin kp 8-9 niin sulla olisi nyt Dpo ~20, noin pitkä luteaalivaihe on aika harvinainen (normaali 12-16) joten sulla olisi todennäköisesti jo menkat alkaneet jos et raskaana ole. Vaihtoehdot on siis, että olisit raskaana ja se näkyy kyllä jo testissä kuin testissä tai sitten ovulaatio oli myöhemmin tai ovuloimaton kierto.. Mun ovuloimattomat kierrot on olleet kaikista oireisimmat kun kroppa yrittää irrotella sitä munasolua useampaan kertaan ja tulee monta kertaa Kierron aikana lähes plussaa tai plussaa ovistesteihin.
 
Täällä eletään jännittäviä ja outo-oireisia aikoja, dpo7. Kohdun seudulla on ollut aiemmin tällä viikolla nippailuja ja vihlomisia - näitä on toki muissakin kierrossa ollut eli kuuluu normaaliin naisena olemiseen ainakin minulla.

Uutena outona oireena paineen tunne ja menkkamainen polte. Tässä vaiheessa kiertoa tuota poltetta ei vielä pitäisi olla. Eilen vihlaisi myös oikeaa rintaa todella omituisesti 😮 Tuntemukset tulevat ja menevät. Jännittää...

Kuvitteluahan tämä luultavasti on, vaikkakin hyvin eläväistä sellaista 😁 En mitenkään voi uskoa, että tämän ikäinen täti "kerrasta" paukahtaisi paksuksi.
Minkäikäinen täti olet?😁
 
vierailija
Kp 8 huono ovulaatiolle?!
En sitä tiiä tarkemmin..Mutta itse olen kerran tullut raskaaksi, kun harrastettiin seksii heti menkkojen loputtua pari kertaa ja sen jälkeen käytettiin muulloin ehkäsyy. Ja itse ajattelin tuon ajan olevan just "turvallista" ilman ehkäsyy, että ei siitä voi tulla raskaaksi..😅
Pääasiassa kyllä. Siittiöt säilyvät viikonkin, joten sinulla on voinut olla myöhemmin ovulaatio.

Mutta kyllä, kun limakalvot vuotavat pois (jos vaikkapa vuoto kestää 5-6 päivää), ei limakalvo ole ehtinyt paksuuntuma tarpeeksi, jotta hedelmöittynyt munasolu kiinnittyisi limakalvolle.
Tämän olen saanut vastaukseksi lapsettomuuspoliklinikalta kun minulla on ollut aikaisia ovulaatiota.
 
vierailija
Kp 8 huono ovulaatiolle?!
En sitä tiiä tarkemmin..Mutta itse olen kerran tullut raskaaksi, kun harrastettiin seksii heti menkkojen loputtua pari kertaa ja sen jälkeen käytettiin muulloin ehkäsyy. Ja itse ajattelin tuon ajan olevan just "turvallista" ilman ehkäsyy, että ei siitä voi tulla raskaaksi..
Ja lisätäkseni, ei ole kierrossa käytännössä mitään turvallista aikaa sekasin harrastamiselle ehköisyttä, ellei ole ovulaatio todettu ultralla jo olleen.
 
Ja lisätäkseni, ei ole kierrossa käytännössä mitään turvallista aikaa sekasin harrastamiselle ehköisyttä, ellei ole ovulaatio todettu ultralla jo olleen.
Ei tietty.😄 Suojaamaton seksi=mahdollisuus raskautuu milloin vaan. Ite sillon ajattelin, että mini pieni mahdollisuus, niin tottakai sit heti tärppäs..😆

Jotain tiedän, mut oon välillä ihan pallo hukassa näitten juttujen kanssa, termit, miten keho tarkalleen toimii..😵💫

Oon vasta 5 lapsen äiti ja 39v😉, eihän sitä kaikkee voi tietää vielä.🤣

Mut kiva, kun on viisaampia ja selittää nää asiat.😊

Ja huh, tuo ovis testaus kuulostaa niin vaikeelta ja pikkutarkalta😅
Miten jaksatte?😇🫢
 
Täällä eletään jännittäviä ja outo-oireisia aikoja, dpo7. Kohdun seudulla on ollut aiemmin tällä viikolla nippailuja ja vihlomisia - näitä on toki muissakin kierrossa ollut eli kuuluu normaaliin naisena olemiseen ainakin minulla.

Uutena outona oireena paineen tunne ja menkkamainen polte. Tässä vaiheessa kiertoa tuota poltetta ei vielä pitäisi olla. Eilen vihlaisi myös oikeaa rintaa todella omituisesti Tuntemukset tulevat ja menevät. Jännittää...

Kuvitteluahan tämä luultavasti on, vaikkakin hyvin eläväistä sellaista En mitenkään voi uskoa, että tämän ikäinen täti "kerrasta" paukahtaisi paksuksi.
Oireesi on lupaavat, toivon paljon plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: rvaRistikko
@Browneye2023 ootko aiemmissa kierroissa tikuttanut ovulaatiota, onko aiemmin ollu noin aikaisin ovisplussia?

Täällä dpo 9-10, ovisplussa oli kp 15. Oireita ei ole, yhä pikemminkin sellainen olo että tuskin on tärpännyt. Jännä, kun aiemmissa kierroissa on vähintään kuvitellut oireita tai luullut pms-oireita raskausoireiksi. Ainoa oire, että muutaman päivän on oikea rinta ollut kosketusarka, jännä kun ei molemmat.

Sen yhden kerran kun raskauduin v. 2020, mulla alkoi oireet rv 6 ja sit kyllä väsytti ja teki pahaa kunnolla. Siihen kkm asti rv 10. Tein testinkin ihan muista syistä rv 4+jtn, en ees aatellu olevani raskaana, ei tullut mieleenkään
Mulla on vanhassa puhelimessa kuvia ovisplussista ennen edellistä raskautta 7 vuotta sitten, en pääse tarkistelemaan mutta womenlog ilmoittaa et ovistetit on aina olleet mun mielestä sellasia puol tummia sofi one steppejä eli oletan et en ole varmuudella tiennyt silloinkaan oviksesta.. Kierrot sen sijaan vaihdelleet 27-30. Saattanut olla 3 peräkkäin 27 päivää ja sit yllättäen 29, 31, 30 yms.
 
Kp 8 on aika huonohko aika ovulaatiolle, kun vasta on kuukautiset olleet eikä limakalvo ole vielä kasvanut tarpeeksi.

Alkukierroissa varsinkin noi herkät ovulaatiotestit voi näyttää nousevaa lh:ta olematta vielä plussaa.

Mutta jos ovulaatio olisi tuolloin kp 8-9 niin sulla olisi nyt Dpo ~20, noin pitkä luteaalivaihe on aika harvinainen (normaali 12-16) joten sulla olisi todennäköisesti jo menkat alkaneet jos et raskaana ole. Vaihtoehdot on siis, että olisit raskaana ja se näkyy kyllä jo testissä kuin testissä tai sitten ovulaatio oli myöhemmin tai ovuloimaton kierto.. Mun ovuloimattomat kierrot on olleet kaikista oireisimmat kun kroppa yrittää irrotella sitä munasolua useampaan kertaan ja tulee monta kertaa Kierron aikana lähes plussaa tai plussaa ovistesteihin.

Mun toinen lapsi sai alkunsa kierrosta jossa en tosiaan tikuttamalla ovulaatiota löytänyt ja oltiin petipuuhissa kp 11 ja kp 18 vain.

Jo rv 3+3 sain haaleen plussan joka siitä sitten vahvistui hitaasti. Ultrassa vauvasta lasketut viikot ei alkuun täsmänneet oikeen kumpaankaan ajankohtaan, mutta saatiin viikolla aikaistettua ekaa LA ja hän on saanut alkunsa siis siitä kp 11. KP8 tällä kertaa toki ihmetyttää edelleen..Testi pitäsi tehdä mutta mun uskomukset raskauteen on edelleen todella alhaiset. Tissit on sairaan kipeet, menkat ei ole alkaneet mutta ei ne ole vielä ihan myöhässäkään. Tänään kp 30. Ja tosiaan viitaten edelliseen raskauteen niin sain haaleen plussan jo kp 25 laskujeni mukaan.. elleikp 24 joten se viime viikon testi kp 23 olisi pitänyt näyttää jotain!
 
Pääasiassa kyllä. Siittiöt säilyvät viikonkin, joten sinulla on voinut olla myöhemmin ovulaatio.

Mutta kyllä, kun limakalvot vuotavat pois (jos vaikkapa vuoto kestää 5-6 päivää), ei limakalvo ole ehtinyt paksuuntuma tarpeeksi, jotta hedelmöittynyt munasolu kiinnittyisi limakalvolle.
Tämän olen saanut vastaukseksi lapsettomuuspoliklinikalta kun minulla on ollut aikaisia ovulaatiota.
Niin ja mulla vuotoa oli vielä kp 7, mulla menkat oli vielä pari vuotta sitten tasan 5 päivää kovaa vuotoa ja loppui seinään. Nykyään tiputtelee ennen vuotoa ja sen jälkeen monta päivää.. joten limakalvo on varmasti ollut ohut silloin alussa.

Mä mietin sitä että tuhru alkoi jo kaks päivää aiemmin mut en tuhrua koskaan laske, muutenhan toi kp 8 testi olisi ollut kp 10 mut ei se niinkään voi olla. Koska sitten se vasta outoa olisi et olisin mukamas nyt kp 32.

Mutta kuten sanottu, siittiöt säilyvät.
 

Yhteistyössä