Mä tein eilen samasta pissasta pc liuskan ja rfsun herkän. Herkkään ei tullut viivaa ollenkaan ja pc selkeä haamu. En siis tuohon herkkään luota ollenkaan enää
Näin minäkin olen ymmärtänyt.Eikö vadelmalehtiteen pitäny nimenomaan olla yritysaikana hyvä, kun käyttää ovikseen asti ja sen jälkeen lopettaa?
Raskauduin heti mirenan poiston jälkeen, kun aloimme yrittämään esikoista. Tuli vain tyhjennysvuoto ja sitten ei kuukautisia enää kuulunutkaan.Hei,uusi vauvakuumeilija täällä yritys alkaa vasta hiljalleen parin viikon päästä,nyt vielä hormonikierukka,mutta se otetaan pois vajaan kahden viikon päästä, sinne sain ekan ajan vasta.. ja mies toivoisi että yritys alkaisi vasta huhtikuusta jotta laskettuaika olisi aikaisintaan tammikuusta 2021 eikä osuisi joulukuuhun. Mutta en ole ennenkään raskautunut ekalla kerralla,joten yritän vielä ylipuhua miestä tässä asiassa meillä kolme lasta ennestään,12v,10v ja 6,5v. Iso ikäero tulisi tähän iltatähteen eikä lapsia pitänyt enempää tullakaan mutta niin vain vauvakuume iski ikää on 33v itsellä.
Takana siis kolme onnistunutta raskautta,yksi varhainen keksenmeno ja yksi tuulimuna,joka piti tableteilla hoitaa ulos. Joka raskaudessa olen pahoinvoinut n.viikosta 6 alkaen. Työn puolesta olisi parempi voida hyvin,muuten työnteko olisi hyvin vaikeaa.. raskaustestejä ja ovistestejä ostettu valmiiksi jo ennen en ole ovitikkuja käyttänytkään. Verigreippimehu,mammavitskut,d-vitamiini ja kalkki aloitettu jo. olen kova stressaamaan raskautumisesta aiemmilla kerroilla ainakin,joten pyrin siihen,että nyt olisin iisimmin enkä sitten joka välissä kuulostele oloa nyt vielä kun on kierukka niin on ollut hyvä huomata että välillä rinnat on kipeät, alavatsaan sattuu yms oireita on ilman että on raskaana.
Kenellekään ei olla kerrottu tästä tulevasta vauvatoiveesta,se on todennäköisesti iso yllätys suvulle. Joten tänne mukava kirjoitella kun voi kertoa näistä jutuista. Tulipa heti ekana kunnon romaani.. mutta,onko täällä monella ollut mirena-kierukka käytössä? Miten raskautuminen poiston jälkeen?
Mulla ei näkynyt dpo 11 vielä testissä mitään, vasta dpo 13 näkyi kovin haaleasti. Ja vahvistui niin hitaasti, että meinasi usko loppua. Tuntui, että ei ollut vahvistunut ollenkaan vielä dpo 16. Oli kuitenkin ihan todellinen raskaus, nyt kasassa viikkoja 20+2Näin mä olen ajatellut, mut toki kun täällä ihmiset tekee haamuja ja plussia jo dpo8 ja 9 ni itelle tulee sellanen olo heti dpo11 et pakkohan mullakin on näkyä Tein tänään sillä 25 herkkyydellä ja kaapissa ois 10 herkkyynen, mut taidan ehkä odottaa kuitenkin sinne asti, että menkat pitäis alkaa Kiitos vastauksesta
Eo se huijaa, mut ei välttis viel dpo11 näy plussakaan! Mulla on aiemmissan näkyny haamuja vasta ku menkat myöhässäKyl se on vaan uskottava , eikai testit huijaa, ei ainakaan dpo11
Selvästi punertaa@Keltasirkku- Mikä sun la olis, jos nyt tärppäis? Mulla näyttäis 4.11. ja hyvin lähellä omaa syntymäpäivääni. En suuremmin usko horoskooppeihin, mutta välttämättä skorpparilasta en olisi ensimmäisenä halunnut, itseni tuntien.
Sormet syyhys niin paljon päiväisen pettymystestin jälkeen, että pakko oli vielä testata ja nyt näytti paremmalta.
https://aijaa.com/4f6QdZ
Mä tein lokakuussa ja sain plussan jo viikkoa ennen menkkojen alkua.Onko kukaan tehnyt clearbluen early detection-testiä? Voiko tehdä jo dpo 9?
Millon sulla alko tollanen vv? Mulla tuli tänään pyyhkiessä vajaa puolikas t lusikka sellasta maitomaista, sameaa vuotoa. Aiemmin kun on ollut lähes rutikuivaa. Tässä epätoivoisesti mietin et voisko tarkottaa jotainVoidemaista mullakin
Heti oviskipujen jälkeen alko eli dpo2 ja tähän päivään saakka tuli, kunnes nyt illal alko ruskee tuhru vuotoMillon sulla alko tollanen vv? Mulla tuli tänään pyyhkiessä vajaa puolikas t lusikka sellasta maitomaista, sameaa vuotoa. Aiemmin kun on ollut lähes rutikuivaa. Tässä epätoivoisesti mietin et voisko tarkottaa jotain
Löysin kans kerran semmosen jutun, jossa oli että matalahormonisella henkilöllä saattaa näkyä tavallisella testillä raskaus vasta jopa 3 viikon päästä hedelmöittymisestä.. Siellä oli taulukko siitä, mulla ei oo sitä nettisivua tallessa mutta kuvan otin taulukosta, en vaan osaa sitä kuvaa liittää tähänOnko peli siinä vaiheessa menetetty, jos tekee 10 herkkyydellä negan? Eikös sen pitäis näyttää jo esim. dpo12 jotain?
Mul ei viime plussas ollu yhtää tissit kipeet vasta sit rv6 eteepäi oliJa on taas. Mut kyl huomaa heti, kun ovis mennyt, koska nännit on heti kipeenä. Tulis ny kunnon tissikipu ja plussa!!