Mulla on noita samoja testejä. Pärähtikö sulle tuo testiviiva tuohon noin voimakkaaksi samaan aikaan kontrolliviiva kanssa?Huomiselle voi päivittää dpo 0 Eilen en testannut kuin aamulla ja viiva oli aika hailura joten ajattelin et plussa tulee aikaisintaan huomenna mutta tässäpä tämän päivän testit eikä tarvitse miettiä onko plussa vai ei katso liitettä 8455
Onnittelut kaikille plussanneille
Mulla on päinvastainen ongelma mut ymmärrän kyllä tuossakin tapauksessa ne perimmäiset syyt hormonitoiminnassa jne. Auttaisiko jos lisäisit ruokavalioon jotain energiatiheää, mutta ravinteikasta ja koitat liikkua osan aikaa vähän pienemmällä teholla?Huomasin muuten et etusivulla mun kohdalla lukee et ya 3/2019, mut aloitettiin yritys siis huhtikuun lopulla eli ya 4/2019 vaikka eihän sil nyt suurta merkitystä vaik ois väärin.
Onko täällä muuten joku muu joka ois raskaustoiveiden takia vähentänyt liikuntaa tai koittanut saada vähän lisää painoa? Onko ollut apua jollain esim. aiemmin raskautuessa? Mun pitäis nyt koittaa lääkärin mukaan vähentää liikuntaa eikä muutamasta lisäkilostakaan olisi haittaa. Mut ristiriitaiset fiilikset, kun liikuntaharrastukset (lasten lisäks) on juurikin se joka saa mut pysymään järjissäni täs kauhees vauvakuumeessa
Oliko niin, että sulle ei inssissä annettu edes irroituspiikkiä? Irroituspiikki voi näkyä plussana raskaustestissä jopa 10pv oton jälkeen, mutta muistelin ettei teillä ollu mitään käytössä? Toivon niin, että teillä olisi inssistä tärpännyt!Voi ei... ostin testejä.
Saas nähdä selviävätkö melkein viikkoa kaapissa...
Ei. Nää on aika hitaita reagoimaan, jätän aina vaan kuivumaan jonnekkin ja katson myöhemmin. Kerran kuussa kuivuu tasavahvoiksi niin uskon että on ovisplussa vaikka tulkitsen vähän eri tavalla kun ohjeessa En siis ota aikaa, ensin näytti tältä (alempi) ja ehkä 5-10min eteenpäin oli tasavahva.Mulla on noita samoja testejä. Pärähtikö sulle tuo testiviiva tuohon noin voimakkaaksi samaan aikaan kontrolliviiva kanssa?
Ei. Nää on aika hitaita reagoimaan, jätän aina vaan kuivumaan jonnekkin ja katson myöhemmin. Kerran kuussa kuivuu tasavahvoiksi niin uskon että on ovisplussa vaikka tulkitsen vähän eri tavalla kun ohjeessa En siis ota aikaa, ensin näytti tältä (alempi) ja ehkä 5-10min eteenpäin oli tasavahva.
katso liitettä 8457
Mutta kyllä sen myös oppii tunnistamaan millon se sitten tummuu tasavahvaksi, hankala selittää mutta esim eiliseen verrattuna, niin tänään toinen viiva tuli heti mutta tummui hitaasti, kun taas eilen piti odotella muutama minuutti että testiviiva rupesi muodostumaan. Joka kerta ei siis tarvitse säästää testejä ja katsoa sen 10min jälkeen. Mutta koskaan ei ole tainnut tasavahvoja tulla siinä 10min sisällä. Tai joo, aluksi kun väri kulkee testin läpi niin on tasavahvat hennot viivat, kontrolliviiva vahvistuu tummaksi ja sitten rupeaa testiviiva tummenemaan. Ompa pitkä sepustus
Kiitos joo no me ollaan menty kokoajan ilman mitään lääkitystä tai piikkejä kun kummassakaan ei ole mitään vikaa paitsi minulla kohtutulehdus vuonna papu ja nakki kun olin 19, mikä saattanut ilmeisesti heikentää toista johtoa, mutta on sitä moneen kertaan ultrattu ja niillä kerroilla rakkula aina irronut jos siellä puolen on.Oliko niin, että sulle ei inssissä annettu edes irroituspiikkiä? Irroituspiikki voi näkyä plussana raskaustestissä jopa 10pv oton jälkeen, mutta muistelin ettei teillä ollu mitään käytössä? Toivon niin, että teillä olisi inssistä tärpännyt!
No näin muistelin, että kerroit! Ja ens kiertoon (jota toivottavasti ei tule!) letrot? Kun siis mullakaan ei itsellä ole todettu mitään ongelmia, munasarjat aktiiviset, ovuloin jne. mutta varmuuden vuoksi otettiin letrot tosi mietona annoksena tosin ja myös irroituspiikki, jotta ovulaatio varmasti tapahtuu inssin jälkeen. Ja tämä siis julkisella, niin hassua kun ei yksityisellä oteta näitä ”apukeinoja” käyttöön.Kiitos joo no me ollaan menty kokoajan ilman mitään lääkitystä tai piikkejä kun kummassakaan ei ole mitään vikaa paitsi minulla kohtutulehdus vuonna papu ja nakki kun olin 19, mikä saattanut ilmeisesti heikentää toista johtoa, mutta on sitä moneen kertaan ultrattu ja niillä kerroilla rakkula aina irronut jos siellä puolen on.
laadusta ei siis tiedetä.
Kiitos Synnytys meni hyvin ja 2,5 kiloiseksi uskotun sijaan saatiin syliin päälle 4-kiloinen hurmuri masuvaivaa on pienellä ja geenituloksia odotellaan jotta saadaan vahvistusta lapsivedestä todetuille poikkeamille. Muutoin elellään vauvakuplassaPaljon onnea pojasta
En kestä miten aika menee näin äkkiä!
Ja kiitos! Odotetaan nyt et ne hitsin menkat alkais et saan polilta aikataulun.
Muoks. Menikö muuten synnytys hyvin ja miten teillä on mennyt?