Täällä dpo8 ja lähes oireetonta ollut kunnes tänään tuntenut erilaisia kipuja oikealla kohdussa. Voi kun olisi nyt sitä itseään. Meinaan että testaan vasta loppuviikosta, koska ikinä ei oo ennen dpo 13 mitään näkynyt.
Mäkin yritän aatella nyt että ois menkkaoireita. Tänään on kyllä sen verran juilinut kohdun kohdilta ja tuntunut oudolle että kummastuttaa semmonen paineen tunne että kohta poksahtaa. tuleeko jotkut tulva menkat... ja millon.Mä tein kans testin äsken One Stepin puikolla ja todella haileaa viivanpaikkaa näytti, eli puhdas nega. En millään malttanut odottaa ensi viikkoon jolloin menkkojen alkamisen ajankohta ois lähempänä oireita ei oo ollu muutaku alavatsan jomottelu. Sitä yrittää vain alitajuntaisesti ajatella että ovat menkkaoireita niin pettymys ei ole niin kova kun menkat alkaa
Tää päivä alko sillä että tuntu ku ois krapulaan herännyt. Enkä siis juonut eilen mitään. Mahassa ei tällä hetkellä tunnu kuitenkaan. Vielä ei oo vuoto alkanut... mulla alko viimeksi menkat n. 7-9 päivää jo oletetun oviksen jälkeen. Mutta kun ne oli ekat pillerien jälkeen niinen tiedä tuliko siksi niin nopeaa. Nyt siis dpo 7(-9), ja vois alkaa taas menkat jos käy samalla lailla kun viimeks. Toivon kyllä että jos alkaa niin ei vielä kun muuten mulla on liian lyhyt luteaalivaihe ja raskaus ei pääse alkamaan ehkä se johtu vaa siitä ku olin tosiaa ne pillerit lopettanu...
Kyllä näkyy selkeä viiva! Kyllä ainakin itselle herättäisi jo kovat toiveet, itse en siis oo ikinä saanut turhia haamuja mutta ehkä toisten hormonitasot korkeempia ja voi näkyä esim oviksen aikaan haamu...Mulla on ollut taas aivan varma olo että menkat sieltä tulee. Laitoin jo eilen illalla siteenkin varmuuden vuoksi kun oli ihan sellainen olo. Mitään ei kuitenkaan näy, joten päätin tehdä kaapissa lojuvan rfsu:n testin. Tänään siis pitäisi flon mukaan kk alkaa, itse jostain syystä oon koko ajan aatellut että se on väärässä ja kuuluis tulla vasta huomenna.
MUTTA! Kertokaa nyt asiantuntijat onko tämä se rfsu:n kuuluisa viivanpaikka? Sain silloin torstaina myös clearbluen early detectioniin niin haalean viivan, etten saanut sitä edes kuvaan. Ja kun molemmat testit on kuuluisia turhista viivoistaan niin en nyt oikein luota tähän vaan odottelen edelleen niitä menkkoja
Kyllä näkyy selkeä viiva! Kyllä ainakin itselle herättäisi jo kovat toiveet, itse en siis oo ikinä saanut turhia haamuja mutta ehkä toisten hormonitasot korkeempia ja voi näkyä esim oviksen aikaan haamu...
No terveydenhuollon asiantuntijat sanoo, että ei ole mitään kikkoja millä tullaan raskaaksi. Mutta hedelmällisyyttä ja raskaaksi tuloon auttaa perus terveellinen ruokavalio ja elintavat. Ei suositella liian raskasta liikuntaa kun voi sekottaa hormonitasapainoa.Nyt ihan muuta asiaa tunkaisen tähän väliin.
Mihin ihmeeseen käytätte tuota maca-jauhetta?! Ostin semmoisen pussin, kun oli tarjouksessa. Kotona avasin sen ja otin nuuhkaisun... Apua, ehkä top 5 kamalimpia hajuja ikinä  Nyt en oikein uskalla ees lähteä kokeilemaan sitä
Mielellään kuulisin myös muista tällaisista EHKÄ asiaa edistävistä, harmittomista lisistä. Foolihappo ja sinkki käytössä. Mikä olisi hyvä monivitamiinivalmiste vai onko siinä mitään merkitystä millään?
Mulla tulee myös tiputtelua aina pari päivää ennen menkkoja ja lasken kp1 sillon ku tulee ekan kerran runsaammin vuotoa.Mietin muuten sitä, että mistä te laskette kuukautisten alun eli kp1? Mulla tulee aika 2-4 pv sellasta pientä tiputteluvuotoa ja sitten alkaa vasta kunnon vuoto joka kestää 4-6 pv. Oon silti aina laskenut kp1 sen päivän kun ekan kerran tulee minkäänlaista vuotoa, vaikka vaan tiputtelua. Mietin pitäiskö se laskee siitä vai vasta kun alkaa kunnolla vuotaa...