Liityn kans mukaan haaveiluun toinen lapsi haaveissa, esikoinen aloittaa syksyllä koulun. Viime syksystä asti aloitettu "varovainen" yritys/haaveilu.
Nyt menossa kp3/28, sain viime kierrossa dpo9 ja 10 selvän haamuviivan herkkään testiin, mutta tais olla kemiallinen, tai jotain, kun menkat alkoi ihan ajallaan, mutta ihan hirveillä kivuilla, viime kuukautiset taas oli harvinaisen kivuttomat, joten en tiedä mitä mun kroppa yrittää kertoa.
Viime helmikuussa plussasin, mutta se meni kesken rv 6. Ja siitä asti oon kärsinyt kunnon vauvakuumeesta, ensimmäistä kertaa elämässä, esikoinenkin kun tuli aikoinaan ehkäisyn läpi
Meillä lähipiirissä syntyy kokoajan vauvoja tai joku ilmoittaa raskaudesta, ja sit on näitä kyselijöitä, että koskas te teette toisen lapsen.
Onko kukaan testaillut maca-jauhetta tai vehnänalkioöljyä? Otin viime kierrossa molemmat käyttöön, tai macaa käytän kierron ekat 3viikkoa 1 tl päivässä ja sit suositeltu viikon tauko. Greippimehua oon juonut maaliskuusta asti aina alkukierrossa, mutta nyt jätän sen pois tälle kierrolle.