Haaveena vauva 2020

Meillä siirrettiin julkisella toisessa ICSIssä kaksi alkiota, vaikka mulla jo yhdet kaksoset oli jo ennestään. :cool: totesin vaan että taas mennään.
Nythän mulle olisi tiedossa jo 4. sektio joten riski raskaus tulossa. Lääkäri "pelotteli" kaksosriskillä, kun yli 35veet saa niitä useammin. :eek: en suostu nyt sitä enää uskomaan..
 
@Wintersun mulla uusi mies,, jonka kanssa myös nuorin lapsemme sai alkunsa luomusti 2016.
Mulla oli aikanaan Pco ja kierrot 35+ Miehissä oli enemmän vikaa, siksi nuo järeämmät aseet..
 
Voiko greippimehun juonnilla olla todellakin näin iso vaikutus? :eek: Oon juonut sitä reilun viikon 2-2,5dl päivässä, ja ihan jäätävät limat äsken huomasin, mulla on vasta kp 10 menossa ja oviskin on tulossa vasta kp 20 tienoilla niin ei mulla koskaan aiemmin oo limoja ollut näin aikaisin, eikä noin runsaita limoja ylipäätään edes oviksen aikaan. Päin vastoin usein kuivuus vaivaa pitkin kiertoa ja nyt ei todellakaan oo enää sitä ongelmaa ollut moneen päivään! :ROFLMAO: Jos tää vaikutus on pysyvä, niin aion kyllä juoda tuota mehua jatkossakin. :whistle:
 
@Apustaja kyllä vaan. Mulla tosin viime kierrossa oli isommat limat, vaikka aloitin viikon myöhässä mehut. Nyt aloitin heti kp1 ja ovispäivään jatkoin. Nyt oli vain yhtenä päivänä limoja eikä niitäkään paljoa. Outoa. Nyt kyllä ovis oireet oli voimakkaammat, mutta aloitin myös inositolin tässä kierrossa..
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Joo mulla alkaa limailut nyt jo kp11-> vaikka ovis on yleensä vasta kp16 Ja se on ollu kyl puhtaasti sen greippimehun vaikutusta. Ei ollu aiemmin.

Tänään ollu enemmän veristä vuotoa. Mitä hittoa nyt? Eilen bongattu kunnon venyvät ja kuten aiemmin sanoin alkoi tulla vaaleanpunaista. Nyt tulee jo ihan verta paperiin. Mitä tää on?! :eek:
Ei mitään muuta oiretta, tikku näytti tänään tältä(kuva) eli ei vielä ovisplussakaan...(n)
 

Attachments

@Minic jospa ovis meni jo? Tikutitko aiemmin? Ovikseen tosiaan voi liittyä verensekainen lima, mut ei sitä paljoa tule.
 
@Minic jospa ovis meni jo? Tikutitko aiemmin? Ovikseen tosiaan voi liittyä verensekainen lima, mut ei sitä paljoa tule.
Tikutin ekan kp 11, ei näkynyt vielä ja on kyl vahvistunut sen jälkeen. Kyllä mä yleensä tunnen missä kohtaa kiertoa mennään. En muista et olis ollut yhtäkään kuukautta etten olis bongannut oviskipuja. Et eiköhän se oo vasta tulossa. Toi verinen vuoto kyl hämmentää. Mulla ei oo ikinä mitään välivuotoja. Ja tää on nyt sen näköistä et olis huomenna kp1. :confused:
Saas nähä. Toivottavasti loppuu pian.:unsure:
 
Tsemppiä vaikeuksien kanssa kamppaileville. Ihmissuhteet on niin monimutkaisia yhtälöitä ja vaikeudet ei aina suhdetta vahvista. Monesti pitkittynyt raskautumisen yritys on kriisi molemmille osapuolille ja asian käsittely voi olla hyvinkin erilaista.

Ihanaa @Maikki2019 :love: Onnea!

Omia oireita tarkkailemalla en ole kyllä hullua hurskaammaksi tullut. Limoja tuli joskus kp 14 tietämillä ja uudestaan alkoi joitakin päiviä sitten eli kp 21-22. (n) kp 14 tietämillä tuli säännöllisesti lakanoita pöllyteltyä, mutta olosuhteiden pakosta tuli vajaa viikon tauko kp 17-23. Puhelimen sovellus sanoo ovulaatiopäiväksi kp 23 mutta en sen luotettavuuteen perusta. Synnytyksen jälkeen kuitenkin vasta kahdet menkat tullut niin käytännössä kierto voi olla mitä vaan.
 
Heipparallaa !
Paljon onnea plussanneille ja peukkuja piinailijoille:love:

Olen lueskellut ketjua, mutten ole saanut aikaiseksi itse kirjoitella vähään aikaan kun en oikein tiedä missä menen tai menenkö ollenkaan, oman kiertoni kanssa siis..(n) Kierukan jälkeiset tyhjennysvuodot oli ja meni, kesti kolme päivää. Sen jälkeen onkin ollut jos jonkinmoista "oiretta" tai "vaivaa" miksi sitä nyt voisi kutsua. Taitaa olla kroppa ihan sekaisin..
Ensin alkoi kamala närästys, vatsan lorinat ja kurinat, menkkajuilinnat ja alaselkä/nivus särky varsinkin iltaisin,lämpöä,ruokahaluttomuus.. Nyt vatsa on kuin rantapallon olisin nielaissut..
Hankalaa tästä tekee se, ettei menkkoja ollut kierukan kanssa, joten empä oikein tiedä missä mennään...menkkoja odottelen, saapa nähdä milloin oikein alkaa, oireista päätellen olisi kyllä jo pitänyt alkaa (n)
 
Täällä ihan järkystä vatsataudista toivuttu. Kyllä muistaa taas hetken arvostaa terveyttä kun on vuorokauden istunut pöntöllä kuumehorkassa. Huhhui oli ihan kauheaa, kukaan muu perheenjäsen ei kyllä ole sairastunut että ruokamyrkytystä veikkaan, söin nimittäin sairastumista edeltävänä iltana pakasteesta pizzan jota muut ei syöneet.

Tsemppiä piinailijoille! :geek:
 
Moi! Uusi kuumeilija hyppää mukaan. Meillä alkoi juuri yk1, neljäs lapsi toiveissa. Jännittää ja samalla mietin että apua, ollaanko tässä nyt tosissaan aloittamassa alusta, kun nuorinkin täyttää ihan kohta 5 vuotta. Neljännestä on puhuttu pari vuotta, ensin leikillään ja sitten tosissaan. Ikää minulla on sen verran jo että ”nyt tai ei enää koskaan”. Ihana seurata muiden kuumeilijoiden ajatuksia ja jännittää muiden kanssa❤
 
Pikaisesti omanapailua...
Mulla ilmeisesti ovis tänään oireiden perusteella. Talletuksia hoidettu toissa päivänä ja tänään. Tosin turha varmasti piinailla, kun näyttäis siltä että mun luteaalivaihe on edelleen aivan onneton 8 päivää.
Voikohan se tuosta vielä muuttua, kun oon pillerit lopettanut joulukuussa? Ennen ekaa raskautta mulla oli 14 päivää (n) Taidan nyt kyllä varata sen gynen jos saisin jotain jeesiä tuohon.

Tsempit piinailijoille ja onnea @Maikki2019 :love:
 
@Maikki2019 Tosi hieno plussa, onnittelut :love: Joko teit digiä tai muuta testiä?

@Apustaja Mullakin greippimehu on välillä toiminut vähän liikaakin :D Oon todennut et 1 lasi päivässä on hyvä, muuten on liian liukkaat kelit..

@Haavejuttu Sun tilannetta jännään, toivottavasti oireet enteilee plussaa :love:

Tervetuloa uusille ja plussatuulia ketjuun! <3

Mähän tosiaan testasin plussan eilen ja tänään. Mulla on monta plussaa takana jotka on päättyneet huonosti, eli pitää nyt rauhassa malttaa katsoa miten tilanne tästä kehittyy. Pelottaa hirveesti että huonostihan tässäkin käy :( Tässä vielä kuva aamun testistä dpo14-15: https://aijaa.com/UlcyCE
 
@peanut_butter tsemppiä!
Ootko hakenut selvyyttä noihin syihin, miksi on epäonnistunut raskaudet? Sori jos en vaan muista mitä oot kertonut.(n)
Mietin nimittäin kun tunnen pari hlöä joille on tehty geenitutkimusta juurikin näistä syistä. Epäonnistuneita raskauksia ja muistaakseni ainakin toisen suvussa myös vaikeita kehitysvammoja ollut sikiöillä. Vois helpottaa (tai sitten ei) jos sitä kautta löytyisi syitä. Onko kukaan edes ehdottanut että asiaa voisi tutkia?
Ymmärrän toki että eihän sille mitään voi jos menee kesken. Mut jos löytyy joku oikea syy ja mahdollisesti apu siihen.
Pidetään nyt peukkuja että vihdoin teilläkin saataisiin maaliin asti tämä yritys! :love:
 
Täällä taitaa tilanne rauhoittua, nyt on taas vaan selvästi vaaleanpunainen vv. Ehkä se tästä. Katotaan mihin ovis osuu, ennuste huomiselle mutta eneoo vielä tikuttanut tänään. Voihan se heittää kun oli se flunssakin. Tänään on onneks yhteiset vapaat niin jatkuu tallettelut :whistle:
 
@Minic Meillä on parin viikon kuluttua ensikäynti lapsettomuustutkimuksiin, onneksi. Mulle tehtiin hiljattain yksityisellä myös kohdun ultraus, jossa todettiin "hyvin matala septum" eli ohutta väliseinää, on mahdollista että alkiot tarraa siihen ja verenkierto on siinä heikkoa, joten raskaudet ei jatku. Onneksi siis alkaa tutkimukset ja toivottavasti sitä myöten saadaan selvyyttä asiaan. :)
 
Pakko avautua vielä... Mieskin on saanut nyt osansa mun kärsimyksestä kun eilen iltapäivällä heti kun hän tuli töistä, oma stressi räjähti käsiin ja itkin ja raivosin miehelle tästä tilanteesta kuin perseeseen pistetty karhu enkä osannut ollenkaan lopettaa. Ai että kun hävettää oma käytös.. Tuo mies ei vaan ymmärrä miksi stressaan niin paljon tästä kun kuitenkaan en tilanteelle itse mitään nyt voi. Eipä hirveästi auta neuvo "yritä olla ajattelematta liikaa"

Nyt siis dpo 16 kp 37/32, ei todellakaan ole mulle normaalia että menkat ovat näin myöhässä. Pelkään että oon vaan toivonu raskautta liikaa ja siksi menkkoja ei kuulu..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä