Jes!! Mulla sama dpo!! Piinaillaan yhdessä mä oon ainakin ihan pähkinöinä joOmaa napaa: oon aika varma, että ovulaatio oli eilen. Kipuilua vasemmalla alavatsalla vaikkakin kalenteri ennustaa ovulaatiota täksi päiväksi. Ennen en oo ovulaatiota tuntenut, mutta nyt tuli vahvat oireet. Sänkypuuhia oli torstaina. Olisin itse eilenkin halunnut, mutta mies oli liian väsynyt.. piinailu ja oireiden kyttäily alkakoon tänään siis dpo 1.
Kyllä! Ja joskus myös loppukierrosta.Onko muilla sitä, että työntyminen syvälle oviksen aikaa hieman aristaa?
Se on kyllä inhottavaa! Mutta hyvä etten ole ainut!Kyllä! Ja joskus myös loppukierrosta.
Mistäköhän se mahtaa johtua? Jotenkin hassua biologian kannalta ajateltuna@Mirkkuli26 voi kyllä on ja sit pitääkin keksiä asentoja missä ei työntyis ihan niin syvälle Koska halut ja pakko saada, ni ei voi jättää keskenkään, vaikka kuinka sattuis
Ei kyllä mitään hajua, mut ainakin tietää millon ovis on tai on tuloillaanMistäköhän se mahtaa johtua? Jotenkin hassua biologian kannalta ajateltuna
Buranaa ei tosiaan suositella raskaana ollessa, mutta pitäisi elää normaalisti kunnes plussa tulee testiin, sitten vasta se täytyy jättää pois noista röntgenissä käynneistä en tiedä raskausepäilyjen yhteydessä.. tai oletan että viisauden hampaasta otetaan röntgen ennen repimistä..@W.we toivotaan nyt vielä plussaa!
Hei mites kun mulla mahdollisesti torstaina poistettais viisaudenhammas? Sillon ei varmaan vielä mahdollinen raskaus testissa näy. Voinko syödä kipuihin buranaa vai mitäs kieltoja siihen olikaan raskausaikana? Ihan niinku raskaana nyt välttämättä edes olisin
ihanaa!! OnneaMoikka kaikki!
En tiedä kuinka hyvin muistatte minua, mutta pari viikkoa sitten tulin tänne keskusteluun mukaan ja olen se, joka on käynyt läpi rankat syöpähoidot. Lisäksi naistentautien pkl gyne sanoi, että spontaanin raskauden mahdollisuus on hyvin, hyvin pieni...
Noh, tässä sitä nyt ollaan. Lauantai aamu, menkat päivän myöhässä (eli tänään kp29/28). Tein ensin raskauskeijulta tilatun onestepin, ja muodostui siihen haalea viiva. En luottanut tulokseen, joten kaivoin kaapista rfsu:n ja siihen piirtyi heti myös toinen viiva, joka vielä vahvistui sen testiajan sisällä. Täällä minä itken, tärisen ja mietin, että oikeastiko tämä nyt jo tärppäsi? (kyseessä siis yk3...)
Pikaisesti laskin laskurilla laskettua aikaa, ja näyttäisi sen aivan lokakuun loppuun. Luulen, että haen tänään vielä digitestin vakuutellakseni itseäni tästä. Pelkään niin paljon tämän olevan vain unta... Mihinkään en kuitenkaan uskalla vielä täältä keskustelusta poistua.
Toivottavasti tää lähettää myös plussatuulia teille muille!
katso liitettä 9616
Joo@Alinna86 teitkö sä testiä tänään ?