Sehän on luonnollista, vaikka ikävää. Alkukierrosta on estrogeenitasot koholla ja loppukierrosta progesteroni. Muistan ihan vasta lukeneeni että liittyy näihin.Kuinka monella täällä on haluttomuutta ovulaation jälkeen? Mua ahdistaa, kun kaikki halut katoaa oviksen jälkeen ja toki mies luulee, että mä haluan seksiä vain vauvan takia Yritin hänelle selittää, että jos mä haluaisin seksiä vain vauvan takia, niin ajoittaisin seksin pari pvä ennen ovista, mutta jopa 10pvä ennen ovista on haluja ja seksiä, niin ei se kyl ajoitu hedelmällisille päiville. Ja sit kun yrittää selittää, että en ymmärrä miksi ne halut katoaa oviksen jälkeen ja limakalvot ihan kuivat, ni ei siitä touhuilusta edes mitään tuu. Tarttee varmaan lähteä liukuvoide kaupoille Tokihan se varmasti miehestä tuntuu pitkältä ajalta olla ilman, kun 2vko oviksen jälkeen ja sit vielä menkat. Ja itteänikin harmittaa, koska selkeästi parempi mieli, kun on läheisyyttä, ni miksi kroppa hannaa vastaan Ja mikä ihme siinä on, että sillon kun tekee mieli, ni lapset on kotona tai sit se ajoittuu keskelle päivää ja eipä pupuilut silloinkaan onnistu Vessatouhuilut voi unohtaa, koska lapset jo isoja, ni saattaa alkaa kyselytulva tulee sen jälkeen
Noniin, tarviikin alkaa miehelle höpöttää tieteellisiä selityksiä Mulla halut alkaa kanssa ihan kierron alussa, mutta sillon ei voi ees kuvitella touhuta, kun vuotaa niin paljon Aika usein kp3 voi jo alotella, kun vuoto niukempaa Mut senkin oon huomannut, että menkkojen vikoina päivinä ja pari pvä sen jälkeen on kans ihan kuivaa, vaikka halut on kovatSehän on luonnollista, vaikka ikävää. Alkukierrosta on estrogeenitasot koholla ja loppukierrosta progesteroni. Muistan ihan vasta lukeneeni että liittyy näihin.
Jos siis mies kaipaa tieteellistä selitystä, niin sellainen on olemassa
Allekirjoitan itse nuo fiilikset myös. Tosin mulla halut herää yleensä kierron viimeisenä päivänä ja loppuu ovikseen.
Olisko siitä liukkarista sitten apua? Raskautumisen kannalta ei ainakaan haittaa enää luteaalivaiheessa
Uskoisin olevan plussa, eli äkkiä ne vissiin lähti tummumaan, kun eilen pohdit ettei kp12 vielä näkynyt. minulla on myös sen lääkärikäynnin jälkeen ollut olo, että nyt kun todennäköisyydet todettu hyyyvin pieniksi, niin luomuyritys tuntuu semmoselta kokeiltulta tai tutkimukselta oman kehon toiminnasta. En myöskään osaa selittää oikein tätä ajatusta tai tunnetta mutta tavallaan, että voin olla tosi innoissani ovisplussasta tai lämpöjen nousemisesta, vaikka onnistuminen ei mahdolliselta tunnukkaan. Mutta toisaalta aina on joku, joka luomuna onnistuu, vaikka hoitoihin juuri menossa. Se kai luo toivoa vaikka yritystä vasta vuosi takana, niin jotenkin on jo tottunut tähän ajatukseen, että onnistumiseen menee aikaa.katso liitettä 9480
Kyllä se sieltä alkaa tummua.. olisikohan illalla jo plussa
Jos huomenna ehtisi miehen kaatoon
Oon huomannut kyllä että luomuyrityksestä on tullut tässä viimeisen puolen vuoden aikana enemmänkin harrastus
En osaa fiksusti kuvailla, mutta enää ei edes usko tärppiin vaan nauttii siitä pienestä kipinästä no mitä jos olisikin ihmeen kaupalla käynyt näin
Tai sitten luen liikaa näitä tarinoita kun joku raskautuu monen vuoden yrityksen jälkeen juuri ennen hoitoja
Täällä myös huomattu haluttomuus loppu kierrosta ja jos oviksen ajankohtaa on miettinyt, nii viimestään siitä on huomannu että nyt se on ainaki jo ohi ku halut on nollassa nyt juurikin sanoin miehelle eilen että varmaan "pitäis" vielä yhet peiton heiluttelut tehä sunnuntaina kun lähen huomenna työreissulle ja palaan vasta torstaina, mutta kyllä nyt on tuntunut jo pari päivää siltä että kyllä ne heiluttelut on tässä kierrossa nyt tehty, haluja ei enää löydy ei sitten millään ja kuivaa onKuinka monella täällä on haluttomuutta ovulaation jälkeen? Mua ahdistaa, kun kaikki halut katoaa oviksen jälkeen ja toki mies luulee, että mä haluan seksiä vain vauvan takia Yritin hänelle selittää, että jos mä haluaisin seksiä vain vauvan takia, niin ajoittaisin seksin pari pvä ennen ovista, mutta jopa 10pvä ennen ovista on haluja ja seksiä, niin ei se kyl ajoitu hedelmällisille päiville. Ja sit kun yrittää selittää, että en ymmärrä miksi ne halut katoaa oviksen jälkeen ja limakalvot ihan kuivat, ni ei siitä touhuilusta edes mitään tuu. Tarttee varmaan lähteä liukuvoide kaupoille Tokihan se varmasti miehestä tuntuu pitkältä ajalta olla ilman, kun 2vko oviksen jälkeen ja sit vielä menkat. Ja itteänikin harmittaa, koska selkeästi parempi mieli, kun on läheisyyttä, ni miksi kroppa hannaa vastaan Ja mikä ihme siinä on, että sillon kun tekee mieli, ni lapset on kotona tai sit se ajoittuu keskelle päivää ja eipä pupuilut silloinkaan onnistu Vessatouhuilut voi unohtaa, koska lapset jo isoja, ni saattaa alkaa kyselytulva tulee sen jälkeen