First response on herkin (6,5), mutta niitä ei vissin saa apteekista..Onnea @mincha
Suositelkaa kaikista herkintä raskaustestiä, millä ootte saaneet plussia/haamuja dpo 9-10? En kyllä ite tykkää niin ajoissa testata, mutta nyt olis pakko.. Vaikee kyllä uskoo että olis tärpännyt, nyt dpo7 eikä niin mitään tuntemuksia mahassa, vaikka ei kai se oo edes välttämättä kiinnittyny vielä Jotenkin vaan tuntuu ettei tästä kierrosta vauvaa tuu.
Mä sanoin, mutta ei tullut plussaa Tosin ei ole kissakaan nukkunut päällä sen jälkeen.Huomenta ja mukavaa viikkoa! Onnea @mincha ja @sannahanille vahvistumisia kuka se oli joka muutama sivu sitten sanoi että kissa on poikkeuksellisesti nukkunut mahan päällä? Tuliko siitä plussa?
Ensikäynti varmaan ensin... en tiedä kun tuolla kunnallisella en yleensä ikinä käy@W.we pian teilläkin se aika on! Toivottavasti aika menee nopeasti! Oliko teillä siis ensikäynti vai hoidon suunnitteluaika? Toivottavasti pääsette pian tositoimiin
Muillekin Tsemppiä
Meillä oli ohje, että pitää ennen ensikäyntiä olla labrat hoidettu. Miehen näytettä ne ei enää halunneet kun saivat felicitaksesta meidän tiedotJoo siis ensikäynti on ensin ja siellä sit ultrataan, jutellaan ja meillä käytiin läpi pitkä ja lyhyt kaava ivf. Sit lähete verikokeisiin missä otettiin vielä amh. Sen tuloksen lääkäri sit soitti ja varattiin se hoidon suunnitteluaika. Tsemppiä vielä odotteluun.
Oliko sulla koska se aika sen rinnan patin kanssa?
Ai vitsit, taaperon imettämisessä on kyllä ona hupinsa. Kaikki ne kommentit ja lausunnot maidon laadusta ja tisseistä! Toivottavasti teidän pieni aavistais nyt pikkusisaruksenAi hitsi kun kutkuttaisi testata jo huomenna dpo10. Imetän taaperoa edelleen ja äsken maitoa ottaessaan lopetti toisesta rinnasta lyhyeen, katsoi mua epäuskoisena ja sanoi "täällä pipi" osoittaen rintaa. Ei oo ikinä ennen tehnyt noin, joten tottakai haluaisin nähdä tässä jotain hormonaalisia muutoksia. Äh. Sanokaa nyt, ettei dpo10 kannata vielä testata, olisi parempi vain malttaa vielä hetki.
kerro kerro minkälaisia oireita?Onnea @mincha ja kiitos listan päivittämisestä @Lilmi89
@W.we tsemppiä ensikäyntiin! Harmittavaa julkisella tosiaan kun ajat tulee aika annettuna, ota tai jätä. Mutta mun kokemus tähän asti on, että sitten kun sinne asti pääsee niin tapahtuu kyllä ihan vauhdikkaasti! Toki tuntuu silti hitaalta kun pitää kiertoa odotella kun jotain voi tehdä vaan alku-/loppukierrossa, mut niin pitäis odotella yksityiselläkin.
Vaikka kuinka päätin että enää yhdessäkään kierrossa en oo varma raskaudesta ennen ku plussa on tikussa, niin taas mennään... "Ihan selvät" oireet niinku oli kaikissa negakierroissakin
mie teen ekan dpo10 kyyyylllä sitä voi jo siinä kohtaa tehdäAi hitsi kun kutkuttaisi testata jo huomenna dpo10. Imetän taaperoa edelleen ja äsken maitoa ottaessaan lopetti toisesta rinnasta lyhyeen, katsoi mua epäuskoisena ja sanoi "täällä pipi" osoittaen rintaa. Ei oo ikinä ennen tehnyt noin, joten tottakai haluaisin nähdä tässä jotain hormonaalisia muutoksia. Äh. Sanokaa nyt, ettei dpo10 kannata vielä testata, olisi parempi vain malttaa vielä hetki.