En tässä kierrossa. En jaksanut tikuttaa ja en sitä oloistakaan suoranaisesti bongannut. Kalenteri ennusti jouluaatolle ja luulen sen olleen silloin. Yleensä kovia kipuja siinä hujakoilla, mutta jouduin niinä päivinä syömään paljon särkylääkkeitä, koska oli kauhee migreeni päällä. Jälkeenpäin kuulin, ettei nekään ole hyvästä oviksen aikaan. Saa nähdä.@marsssipaani hyvä meininki sulla kuitenkin, punkkua ostin minäkin kaappiin Meillä vähän sama ongelma että mies ei ole "Nyt hommiin!" tyyppiä oikein ja sit ketuttaa kun pettyy. Bongasitko kuitenki oviksen?
Kyselen taustalta että mistä saitte tuon viestin vastaanottoaikojen vähentymisestä? HUSin omapolustako?Nyt mekin saatiin viesti että Apotin takia vähennetään vastaanottoaikoja tammi- helmikuussa (julkisella lisääntymislääketieteen vastaanotolla). Ja mitä nyt on paikallista puskaradiota seurannut, niin tuo Apotti ja sen puutteet ovat luoneet kaikenlaista tulppaa terveyskeskuksiin käyttöönoton jälkeenkin. Ei vala uskoa varsinaisesti, mutta kaikestahan selvitään.
Oi vitsi, oon niin onnellinen sun puolesta Wintersun!! Viime vuonna tähän aikaan tsemppasit mua mun viivojen vahvistumisen seurailussa, ja nyt mulla on 4kk vanha poika. Oon aina miettinyt, että toivottavasti sinullekin tämä onni koittaa, ja kyllä nämä ihanat viivakuvat saa näin tuntemattomankin tosi onnelliseksi! Paljon tarrasukkia matkaan!!Joko kyllästytte mun kuviin?
katso liitettä 9163
Vertailuna Eilisen ja tän Aamun
katso liitettä 9164
Hyvin mun mielestä vahvistunut vaikkei vielä leffaviivat olekaan.
Eli kuinkas monta päivää oli hommien ja plussan välillä?@Babyfever1 mäkin olin varma etten raskautuis täs kierrossa. Oltiin seksiä harrastettu kp 14,ja sain ovis tikkuun positiivisen la päivällä. Ja jos niihin uskomist ni oviksen pitäs tulla n 1-2pvä ovis plussasta... Ni olin varma ettei riitä niin pitkälle siittiöt mut täs ollaan
Joo just sieltä.Kyselen taustalta että mistä saitte tuon viestin vastaanottoaikojen vähentymisestä? HUSin omapolustako?
Myös sillä saattaa olla osuutta asiaan että kp 8-11 MINÄ käyn vähän turhankin kuumana ja 'saatan vaikuttaa' yli-innokkaalta/painostavalta@W.we Mukava kuulla että muitakin tämmösiä sulhoja on Viimeksi kun alettiin yrittään niin mies juoksi minua suorastaan karkuun, tällä kertaa oli aika monta olutta alla vaikuttaakohan siittiöihin kuinka ja muutenki nää epäterveelliset elämäntavat pyhien aikana...
Oivoi mikähän siinä on. Ja itelläki tulee taas mietittyä liikaa