Onko muuten jollakin epävirallista tai virallista tietoa et millä dpo:lla alkaa ns. Oikeat raskausoireet? (Itsellä taisi kuvitellusti alkaa dpo5)
toki riippuu henkilöstäkin paljon, mutta kuitenkin
Mulla itsellä ensimmäinen oire oli rasvottuvat hiukset. Vaikka olin pessyt illalla hiukset ni aamulla jouduin käyttää kuivashampoota että kehtasi töihin lähteä
En sillon kyllä ajatellut oireena, mut ihmettelin kovasti. Ja se mikä oli ero negakiertoihiin, niin en tuntenut niitä nippailuja, mitä yleensä ennen menkkoja. Nyt oli erilaisia tuntemuksia.
Tässä listaa mitä oon noilta piinapäiviltä flowhun merkinnyt:
dpo1 finnejä
dpo2 rasvottuvat hiukset
dpo3 rasvottuvat hiukset, varpaiden palelu
dpo4 rasvoittuvat hiukset, varpaiden palelu, vilunväreitä ja rinnoissa aavistuksen kiristävä olo
dpo5 rasvoittuvat hiukset, muutamia finnejä naamassa, olkapäissä ja niskassa, ei normaalisti
dpo6 rasvoittuvat hiukset, nännit arat, finnejä
dpo7 Aamulenkillä etova olo + yökötys, jatkui koko päivän, kahvi maistui pahalta, nännit arat, rintaranka kipee, Illalla lämpö 37,0, finnejä
dpo8 lämpöä, rasvoittuvat hiukset, finnejä, nännit arat, huono olo kipua alavatsan juilintaa
dpo9 Nännit arat, välillä kohdun kohdalla hetkellisiä outoja tuntemuksia
dpo10 haalea plussa, rintojen arkuus ja alavatsa tuntemuksia
dpo11 haalea plussa ei ole vahvistunut, nännien arkuus, etova olo, tiputteluvuotoa
dpo12 haalea plussa ei vahvistunut, rintojen arkuus, etova olo
dpo13 yöllä aivan jäätävä n 10 min kestävä vatsakramppikipu, kurkkukipua
dpo 14 plussa vähän vahvistunut
dpo 15 alavatsakipee, menkkojen alkamiskipua, rintojen arkuus, turvotusta, plussa saman vahvuinen kuin eilen
dpo 16 pahoinvointia, eka oksennus, väsymystä, illalla vahva plussa
dpo17 rintalasta kipee, pahoinvointia ja oksennus
dpo18 testiin leffaviivat! tiputteluvuotoa