Munkin piti sinnitellä, mutta tuota näin kävi. Dpo 9 nega, dpo 10 päivällä plussa. Tänään en oo vielä uskaltanut testata. Pelottaa, että viiva ei vahvistu.
Toivottavasti viivasi vahvistuisiMunkin piti sinnitellä, mutta tuota näin kävi. Dpo 9 nega, dpo 10 päivällä plussa. Tänään en oo vielä uskaltanut testata. Pelottaa, että viiva ei vahvistu.
Ei vahvistunut ei, vaan haalistui. Ei saa viivaa edes kuvaan.Toivottavasti viivasi vahvistuisi
Tääh ihan outo juttu se viivahan oli ihan sika vahva.. testaa huome aamul josko olis sit vahvistunu kunnolla. Jos ei ni onpa kyl mystistä..Piti sitten testata samalla tavalla, kun eilenkin. Päivällä siis noin 3h pissasta.
Ei vahvistunut. Niin haalea, että kännykamera ei tallenna viivaa.
Alkaako taas pc:n kanssa tämä show vai haalistuuko heti pois.
Ei olis pitänyt testata. Olis pitänyt odottaa huomiseen.
Mulla yleensä aamusta näyttää jopa huonommin.Tääh ihan outo juttu se viivahan oli ihan sika vahva.. testaa huome aamul josko olis sit vahvistunu kunnolla. Jos ei ni onpa kyl mystistä..
Haalistui niin paljon, että en edes kuvaa saanut.@Mammakatri siis toi viivahan oli ihan selkee! onkse sitten haalistunu kunnolla vai pysyny samana?
Mulle voi päivittää dpo 0, eiks se ooki ovulaatiopäivä? Epäilen sitä suuresti, huutelen jos pitää muuttaa sitten eriksi tänään ovistesti näyttää pikkasen haaleampaa ja nyt on ihan kunnon limat... enpä malta oottaa mitä loppukierto näyttää
Tsemppiä kaikille joskus sitä pelkäs raskaustestin tekoa jos oliski raskaana ja viivytteli sitä nii pitkään kunnes pakotti ittensä, nyt sitä oottaa innoissaa millon on järkevä tehä ja tekeeki yleensä vähä turhan etuajassa hätähoususesti millä dpo aikasintaa vois näkyä jotain testeissä?
Voi ei, tsemppiä Viivahan oli tosi tumma niin pienillä dpo päivillä. Tosi harmi että taas kävi näinEi vahvistunut ei, vaan haalistui. Ei saa viivaa edes kuvaan.
Tein tosiaan tänään kuitenkin testin samalla tapaa, kun eilenkin noin kolmen tunnin pissasta päivällä.
Ehkä kantsii varoiks jatkaa niitä lugeja jos oliski raskaus ni ei jäis ainaka niistä kiinni ku ei niistä haittaakaan oleMulla yleensä aamusta näyttää jopa huonommin.
Ja nyt kuitenkin testasin suunilleen samaan aikaan ja yhtä pitkään rakossa olleesta pissasta.
En siis usko vahvistumiseen enään.
Mulla noi testit osaa käyttäytyä mystisesti. Se tämän yrityksen ekan kemialisen aikaan välillä vähän vahvempi, haaleampi, tummempi ja lopulta sit haaleni pois.
Mut tämä kyllä haaleni lähes näkymättömäksi tosi nopee.
Mietinkin tässä, et joko lopettas luget tässä kierrossa. Turha kai niitä on
käyttää, ku tää kemialinen taitaa olla. Vai käyttäskö vielä pari päivää ha sunnuntaina vaikka viel tuhlais testin, vaikka olen kyllä varma, et ei tämä ole, kun kemialinen.
Ehkä mä olen vaan jo niin vanha ja kohtu jo niin käytetty, että ei enää onnistu.