Mää olin yli 20v ku multa otettiin edes papaa ekan kerran
Sillonki lääkäri meinas, että ei oteta rutiinisti alle 25vuotiailta. Hetken se mietti ja kysy seksikumppaneiden määrää ja totes, että eiköhän se papa oo ihan aiheellinen.
Ei mitään löytyny siis, mutta ihmettelin sitä jo silloin ettei sitä enää oteta niin helposti kun joskus..
Dpo5 menossa ja migreeni vaivaa. Ei kovin pahaksi oo onneks äitiny, mutta aivan selvästi migreenisärkyä toispuoleisesti. Särkylääkettä en oo ottanu, koska ei pahemmaks oo mennyt. Voi olla, että joudun aamulla ottaan särkylääkettä ennen kuin lähen salille. Diettipäivä 4 menossa ja vielä sujuu hyvin ja ei oo hirveitä mielitekoja. Nälkä vaivaa, mutta kuuluu asiaan näin alussa. Siinäkin on kaks ääripäätä, toiset on koko ajan täynnä alku dietistä ja toisilla koko ajan nälkä. Mää kuulun valitettavasti niihi joilla jatkuva nälkä
Rööki jäi tammikuun alussa ja nikotiini samalla. Ehdottomasti helpoin lopetus ollu! Ja kynnys tupakoida on olematon kun ei käytä nikotiinituotteita. Tietää, että siitä yhdestä tupakasta nikotiiniriippuvuus alkaa alusta ja kun keho on jo päässyt irti nikotiinista ei halua sitä. Varsinki alussa hoin itelle, että oon ollu jo x päivää ilman nikotiinia niin en alota koko paskaa alusta, toimi
Nikotiiniton sähkötupakka mulla oli ekat viikot apuna, mutten muistanu sitä höyrytellä kun 1-3 kertaa päivässä, joten pian jätin senkin pois. Tyytyväisempi en vois olla!
Syksyllä alotin jo elämäntapamuutoksen ja paino putoskin 9,5kg kolmessa kuukaudessa ja sit lopetin tupakoinnin ja itsekurin rippeet katos tuhkatuuleen. Nyt oli sitten hyvä aika ostaa nettivalmennus ja kilojen karistukseen tehokuuri