haave kolmannesta lapsesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roxette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

roxette

Vieras
Olisi mukava kuulla miten teillä muilla haaveilijoilla on mennyt, kun tilanne meillä on nyt se että minä kuumeilen kolmatta, mies ei tällä hetkellä halua lisää :( ...Toivoa pidän yllä, kun toinen ei ole täysin ns. ovea kiinni laittanut....Onko se nyt tässä vai onko vielä mahdollisuus lapseen ?Miten teillä on asia siis mennyt ?Painostaa en toista aio, mutta koska uskaltaa asiasta taas jutella ? Niin, ikää tässä paljon ajattelen , kun sitä on jo 35 plakkarissa..Surenko turhaan jo etukäteen ( =pelkään )...:(...että toisen lopullinenkin vastaus on ei...

Meille on syntymässä pian kolmas. Mies olisi ollut tyytyväinen kahteen, mutta minulle jostain syystä 3 lasta on ollut suurena haaveena, ja toisaalta mieskin on tosi lapsirakas. vähän tässä kyllä hirvittää, kun meillä nuo lapsukaiset on vielä pieniä, ja pian on sitten 3 alle 4-vuotiasta täällä touhuilemassa... En kyllä oikein osaa sanoa, kuinka miehen saisi kolmanteen suostuteltua. Itse olen jauhanut 3 lapsesta niin kauan kuin jaksan muistaa, joten ehkä mieskin alitajuntaisesti oli asiaan kypsynyt ja ei tarvinnut paljoa suostutella.

Mulla sama juttu. Haaveilen kovasti kolmannesta ja tänäänkin oli tarkoitus ottaa puheeksi mutta pelkään ei-vastausta niin paljon. Meilläkään mies ei ole tyrmännyt, mutta enemmän on sillä kannalla että ei. Ymmärrän hyvin, kun itsekin jos ajattelisi järjellä, ehkä aattelisin toisin (meillä kaksi leikki-ikäistä todella vilkasta ja väsyttävää). Mun mielestä lasten hankintaa ei sais liikaa aatella järjellä. :) En tiiä miten tää päättyy. Joku päätös pitäisi kyllä saada aikaiseks kun mulla ikää 38vee. En mä kovin kauan pidemmälle tätä halua venyttää.

Tsemppiä sulle, tiedän sun tuskan!

Kipinä : minä kirjoitin miehelle, kun en uskaltanut sanoa livenä-joo, tiedän-aika hassua ;)- ajattelin, että kirjoittaessa saisin rauhassa esitettyä tunteeni, pelkäsin vastausta ihan hirveästi ja se olikin mitä aavistelin...jatkoimme juttua mesessä( olen jo lomalla lasten kanssa, mies töissä), jossa auoimme juttua lisää...Meillä oli tosi paha kriisi pari vuotta sitten, lisäksi appivanhemmat erosivat-koen ja tiedän näiden vaikuttaneen osaltaan tähän..Vaikuttaako myös se, että lapset ovat jo vaippaiästä ohi ja mies kokee, että taas pitäsi aloittaa alusta ? No, anyway...mies on järki-ihminen, minä se tunne ...ajattelen ihan samoin kuin sinä Kipinä :) Pitäisi olla niin onnellinen näistä kahdesta, mutta kun sydän sanoo..että vielä olisi tilaa :) Tsemppiä myös sulle !!

Yhteistyössä