Ö
öööö
Vieras
Kiitos kaikille ystävällisistä ja kannustavista kommenteista. Ja noista muutamasta tuli oikeesti vähän paha mieli... Eiköhän me jostain ne rahat saada kokoon...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Onko joku saanut häädön vuokra-asunnosta ? Mihin pääsitte muuttamaan? Olen ihan poikkiMies jäi heinäkuussa työttömäksi eikä ole vielä saanut senttiäkään kelasta. Itse aloitin opiskelut elokuussa ja saan opintotukea 220e/kk. Asumistuesta ja toimeentulotuesta ei ole tullut päätöksiä vaikka niitä on haettu jo monta viikkoa sitten. En tiedä enää mitä tehdä
1500 euroo pitäisi vuokraa maksaa tän kuun 16. pvä tai tulee häätö...
Alkuperäinen kirjoittaja öööö:Onko joku saanut häädön vuokra-asunnosta ? Mihin pääsitte muuttamaan? Olen ihan poikkiMies jäi heinäkuussa työttömäksi eikä ole vielä saanut senttiäkään kelasta. Itse aloitin opiskelut elokuussa ja saan opintotukea 220e/kk. Asumistuesta ja toimeentulotuesta ei ole tullut päätöksiä vaikka niitä on haettu jo monta viikkoa sitten. En tiedä enää mitä tehdä
1500 euroo pitäisi vuokraa maksaa tän kuun 16. pvä tai tulee häätö...
Alkuperäinen kirjoittaja Voi...:Onpas ikävä tilanneHeti aamusta menet nyt sossuun ja sanot ettet lähde mihinkään ennenkun teidän asia selviää.
Ja tämä yksi ilkeilijä: Toivottavasti olet joskus samassa tilanteessa kun ap! Uskomattoman törkeää ja empatiakyvytöntä ilkeilyä. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää löysät!:Alkuperäinen kirjoittaja Voi...:Onpas ikävä tilanneHeti aamusta menet nyt sossuun ja sanot ettet lähde mihinkään ennenkun teidän asia selviää.
Ja tämä yksi ilkeilijä: Toivottavasti olet joskus samassa tilanteessa kun ap! Uskomattoman törkeää ja empatiakyvytöntä ilkeilyä. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia!!!!!
Eikö teille ole opetettu työntekoa? Että kattoon sylkemällä saa tiliä? Siihenkö pitäisi vielä myötätuntoa herua? Ja lapsillenne opetatte sanomaan hattu kourassa päivää sossun tädille? Ja omat vanhempanne ovat teistä ylpeitä? Vai onko se vika vanhemmissa kun on niin kamalat lähtökohdat?
Muuttaisivat kaiken sosiaaliavun JOSSAKIN mittakaavassa terveille ihmisille sidonnaiseksi TYÖHÖN.
-kele.
Alkuperäinen kirjoittaja töissä käyvä viisas mies;17201687:MENKÄÄ TÖIHIN LUUSERIT!!!