Häätö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öööö

Vieras
Onko joku saanut häädön vuokra-asunnosta ? Mihin pääsitte muuttamaan? Olen ihan poikki :( Mies jäi heinäkuussa työttömäksi eikä ole vielä saanut senttiäkään kelasta. Itse aloitin opiskelut elokuussa ja saan opintotukea 220e/kk. Asumistuesta ja toimeentulotuesta ei ole tullut päätöksiä vaikka niitä on haettu jo monta viikkoa sitten. En tiedä enää mitä tehdä :( 1500 euroo pitäisi vuokraa maksaa tän kuun 16. pvä tai tulee häätö...

Alkuperäinen kirjoittaja öööö:
Onko joku saanut häädön vuokra-asunnosta ? Mihin pääsitte muuttamaan? Olen ihan poikki :( Mies jäi heinäkuussa työttömäksi eikä ole vielä saanut senttiäkään kelasta. Itse aloitin opiskelut elokuussa ja saan opintotukea 220e/kk. Asumistuesta ja toimeentulotuesta ei ole tullut päätöksiä vaikka niitä on haettu jo monta viikkoa sitten. En tiedä enää mitä tehdä :( 1500 euroo pitäisi vuokraa maksaa tän kuun 16. pvä tai tulee häätö...

Siis kuinka monen kuun vuokra tuossa on? Hakekaa kirkolta apua!

Alkuperäinen kirjoittaja ei ei:
joku oli jo tehny Turussa sossuista rikosilmotuksen ja hyvä niin, ei ihmisiä voi tuollalailla suorastaan heitteille jättää.

sanos noin sielä jos ei ala päätöksiä matkaan tulemaan !!! johan tulee vipinää kinttuihin. oikeesti niin prkl ihme touhua noissa paikoissa et pistää vihaksi kun ne jotka todella tarvii apua ei ikkää sitä saa.voimia ap!!

Alkuperäinen kirjoittaja töissä käyvä viisas mies:
MENKÄÄ TÖIHIN LUUSERIT!!!

menkää töihin...? MENKÄÄ...??? ihanko noin vaan et hei tulin teille töihin...

niin ja halusin vielä kysyä mistä niitä töitä tosiaan noin vaan löytää, kerro ihmeessä mullekin. ja huomasitko, mies oli kyllä ollut töissä ja toinen aloitti opiskelut eli ootko vähän vajaa vai mikä juttu tuo oli...

Voit saada sossusta apua, kunnes opintotuki ja asumistuki päätös tulee. Siitä sitten saattavat ottaa takautuvasta maksusta takaisin osansa, niin minulla kävi, mutta oli hyvä apu, kun aloitin opiskelut ja opintotukipäätös viipyn marraskuulle. Sain siis ikäänkuin lainaksi rahaa sossusta.

niin ja halusin vielä kysyä mistä niitä töitä tosiaan noin vaan löytää, kerro ihmeessä mullekin. ja huomasitko, mies oli kyllä ollut töissä ja toinen aloitti opiskelut eli ootko vähän vajaa vai mikä juttu tuo oli...

oot ap :D Ei vittu :D

Alkuperäinen kirjoittaja viisas mies:

oot ap :D Ei vittu :D

en ole ap. ai sinä olet viimeksi mainittua vailla vai... anteeksi ap, ei ollut tarkotus tulla riitelemään sun ketjuun, sulle kuitenkin tärkeä juttu eli sori, mä poistun takavasemmalle. kyllä asiat selviää kun jaksat yrittää. tsemppiä.

Ikäviä kommentteja toisen hätään, hävetkää ja miettikää oikeasti omalle kohdallenne!

Nyt ap pikaisesti soskuun, seurakuntaan ja vaikka pelastusarmeijaan apua pyytämään, kelalle painostusta päätösten tekoon, vuokranantajaan pikapikaa yhteys, jollette ole jo niin tehneet!

Vielä tuossakin vaiheessa jollei ole yksit. vuokranantaja yleensä pystyy kattonsa pään päällä pelastamaan..

ja palkka etukäteen kiitos.
on täällä kommentit.

kyllä sossun luulisi auttavan tai seurakunnan.otappa niihin yhteyttä pikimmiten

Onpas ikävä tilanne:( Heti aamusta menet nyt sossuun ja sanot ettet lähde mihinkään ennenkun teidän asia selviää.

Ja tämä yksi ilkeilijä: Toivottavasti olet joskus samassa tilanteessa kun ap! Uskomattoman törkeää ja empatiakyvytöntä ilkeilyä. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia!!!!!

Ei se häätö heti tule. Ensin annetaan mahdollisuus lyhentää erissä rästejä ellei sekään auta menee häätöön aikaan.
Sosku ei anna asuntoa mutta diakoni voi auttaa. Me päästiin hänen avulla turvakotiin kun ei paikkaa, tavarat olivat säilytyksessä. Heidän avullaan myös lopulta onnistuttiin saamaan asunto ja joku uskomaan vuokranmaksuun.

Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:

Ei se häätö heti tule. Ensin annetaan mahdollisuus lyhentää erissä rästejä ellei sekään auta menee häätöön aikaan.
Sosku ei anna asuntoa mutta diakoni voi auttaa. Me päästiin hänen avulla turvakotiin kun ei paikkaa, tavarat olivat säilytyksessä. Heidän avullaan myös lopulta onnistuttiin saamaan asunto ja joku uskomaan vuokranmaksuun.

ikävä kyllä kahden kuukauden vuokrarästit on vuokran irtisanomisperuste

Yhteistyössä