Häätö leikkipuistosta, kun äidillä bikinit päällä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No periaateessa ymmärrän tuon.

Mielestäni bikinit eivät eroa alusvaatteista juuri millään lailla, mikäli ne päällä ollaan josakin muualla, kuin omalla pihalla/mökillä tai uimarannalla.

Mielestäni bikinit eivät kuulu lasten leikkipuistoon, kauppakseskukseen tai muuallekkaan julkiselle paikalle, jossa ei kuulu tietyllä tapaa olla vähissä vaatteissa.

Asiaa hieman saattaisi muuttaa, mikäli yläosa olisi bikinit (onhan pienen pieniä tuubitoppejakin) ja alaosa vaikkapa shortsit tai mekko. Tällöin se olisi mielestäni jo "sallitumpaa".

Mutta en minä nyt ketään lähtisi mistään häätämään siksi, että kulkee bikineissä, sillä eipä se nyt niin minua häiritse. Mutta mikäli säännöt sanovat bikinien olevan liian pieni vaatetus, niin minkäs tämä häätäjänainen sille mahtoi. Työtänsä hän vain teki.

Hyvä pointti. Jos mies olisi ollut uimahousuissa tai alushousuissa leikkipuistossa, olisi varmasti useampikin täällä tuomitsemassa. Tosiaan, miten bikinit eroaa alusasusta? Eipä juuri mitenkään.

Miehethän monesti on kesäisin pelkissä shortseissa julkisilla paikoilla, eikä kukaan sano mitään.

Shortist on mun mielestä eri asia, kuin bikinien alaosa. Johan tuossa ylhäällä sanoin, että shortsit jalassa ois tuo tilanne ollut ok, mutta pelkillä bikiialaosilla ei.

Kyllä varmaan joku mies ui shortit jalassa, mutta nyt puhuttiin uikkareista...vaikkapa sellasista miesten 80-luvun speedoista :laugh: Kyllä tulis kiirus pois, jos joku äijä tulis semmoset jalassa lasten leikkipuistoon
:o

Niinpä. :D

Uikkareissa vehkeetkin näkyy suht hyvin kankaan läpi, ei tosiaan ole sama asia kuin shortsit. :laugh:

No harvempi mies enää niitä pikkupikku uikkareita käyttää, vaan useimmiten uimashortseja. Myydäänkö niitä speedoja enää edes muualla kuin urheiluliikkeissä :whistle: :D

En tiedä, kun me käytiin nimenomaan urheiluliikkeessä juuri ostamassa isännälle uikkarit...speedoja siellä oli, mutta ne kierrettiin kaukaa
:laugh:

no minusta aika käsittämätöntä... Kyllä mä aina tossa meidän pihan leikkipaikassa oon bikinien yläosassa ja shortseissa tai hameessa aina helteellä ja jos joku jotain motkottais ni sanattomaksi menisin.... Vähä pukeisempia kävelee kaupungilla vastaan ja paidattomia miehiä

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
no minusta aika käsittämätöntä... Kyllä mä aina tossa meidän pihan leikkipaikassa oon bikinien yläosassa ja shortseissa tai hameessa aina helteellä ja jos joku jotain motkottais ni sanattomaksi menisin.... Vähä pukeisempia kävelee kaupungilla vastaan ja paidattomia miehiä

Mun mielestä kyllä tuokin on eriasia olla bikiniyläosalla ja hameella/shortseissa. Siinä ei vikaa olekaan.

Mielestäni bikinit eivät eroa alusvaatteista juuri millään lailla, mikäli ne päällä ollaan josakin muualla, kuin omalla pihalla/mökillä tai uimarannalla.

Mielestäni bikinit eivät kuulu lasten leikkipuistoon, kauppakseskukseen tai muuallekkaan julkiselle paikalle, jossa ei kuulu tietyllä tapaa olla vähissä vaatteissa.

Asiaa hieman saattaisi muuttaa, mikäli yläosa olisi bikinit (onhan pienen pieniä tuubitoppejakin) ja alaosa vaikkapa shortsit tai mekko. Tällöin se olisi mielestäni jo "sallitumpaa".

Mutta en minä nyt ketään lähtisi mistään häätämään siksi, että kulkee bikineissä, sillä eipä se nyt niin minua häiritse. Mutta mikäli säännöt sanovat bikinien olevan liian pieni vaatetus, niin minkäs tämä häätäjänainen sille mahtoi. Työtänsä hän vain teki.

Hyvä pointti. Jos mies olisi ollut uimahousuissa tai alushousuissa leikkipuistossa, olisi varmasti useampikin täällä tuomitsemassa. Tosiaan, miten bikinit eroaa alusasusta? Eipä juuri mitenkään.

Miehethän monesti on kesäisin pelkissä shortseissa julkisilla paikoilla, eikä kukaan sano mitään.

Shortist on mun mielestä eri asia, kuin bikinien alaosa. Johan tuossa ylhäällä sanoin, että shortsit jalassa ois tuo tilanne ollut ok, mutta pelkillä bikiialaosilla ei.

Kyllä varmaan joku mies ui shortit jalassa, mutta nyt puhuttiin uikkareista...vaikkapa sellasista miesten 80-luvun speedoista :laugh: Kyllä tulis kiirus pois, jos joku äijä tulis semmoset jalassa lasten leikkipuistoon
:o

Niinpä. :D

Uikkareissa vehkeetkin näkyy suht hyvin kankaan läpi, ei tosiaan ole sama asia kuin shortsit. :laugh:

No harvempi mies enää niitä pikkupikku uikkareita käyttää, vaan useimmiten uimashortseja. Myydäänkö niitä speedoja enää edes muualla kuin urheiluliikkeissä :whistle: :D

En tiedä, kun me käytiin nimenomaan urheiluliikkeessä juuri ostamassa isännälle uikkarit...speedoja siellä oli, mutta ne kierrettiin kaukaa
:laugh:

Mä ostin miehelle kanssa ihan perusuikkarit hm.stä, nimittäin kylpylöihin. Ainakin Katinkullan kylpylässä kiellettiin uimashortsheilla uiminen miehiltä, jonka takia ekalla kerralla piti sit vuokrata ihgu uikkari sieltä. Ja onpa noita tullut sitten muissakin kylpylöissä pidettyä. Rannalla pitää tosiaan mielummin uimashortseja.

No, miehet ja naiset eivät ole tasavertaisia yläosattomuudessa.

Naisten rinnat nyt vain sattuvat olemaan seksuaalinen juttu, miesten rintalihaksiakin naiset varmasti katsovat, jos ovat herkullisen näköiset. :D Mutta niin: jos 50v nainen kulkee rinnat paljaana kaupungilla, sitä katsotaan, vaikkei enää ehkä niin hehkeät olisikaan, mutta 50v mies saa kaljamahoineen olla rauhassa. Niin se vain jostain syystä yhä on. Jos teidän mielestä tässä on jotain vikaa, niin menkää ihmeessä rinnat paljaana kylillä, uskon, että siitä opitte paljon. :D

|O |O tuota uutispulalehden juttua ei sit ihan kannata uskoa,ei sitä mihinkään ole häädetty.vaan pyydetty laittaa vaatetta päälle tai siirtymään kauemmaksi leikkipaikoilta.siellä on etempänä hyvää nurmikkoa jossa saa ottaa bikineissä aurinkoa.. ja kyllä se kielto koskee myös uimapukuja-aikuisilla..kyse ei ole nyt bikineistä,muuta kun "häädetyn" äidin mielestä

No ei ole taas edes totta!! :laugh: :laugh: Siellä on puistossa taas jotkut läskitantta äidit katsoneet naama vihreänä tätä hyvävartaloista bikini-äitiä ja äkkiä menneet ilmoituksen tekemään "säädyttömästä pukeutumisesta" ennenkuin ukkonsa tulevat paikalla ja huomaavat että kappas,onhan noita naisia jotka huolehtii itsestään vielä senkin jälkeen kun on lapsia saanet!

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
turhasta tuli,näkeehän noi lapset rannoillakin naisia bikineissä..
Sitä ketä käski pukemaan päälle tais olla kade vaan mamman kropasta joka otti aurinkoa :whistle:

Höpö höpö. (Kaikki hyvännäköiset - tietämättä miltä kirjoittaja näyttää - kuvittelee kaikille muillekin timmin kropan olevan maailman tärkein asia.) Rannalla bikinit on sopiva vaatetus, kaupungilla ym. julkisilla paikoilla taas ei. Eli ihan OK juttu minusta.

Tuo uutisen nainen ei varmastikaan ollut matkassa pelkät bikinit päällä, joten korrektia olisi ollut huomautuksen jälkeen lisätä vaatetusta.
Vaan eipä se tietenkään käynyt päinsä, koska muiden ihmisten huomioiminen on (liian monelle) mahdotonta.

Saman huomannut että mahdotonta ajatella muita kuin vain itseään(valitettava usea omaa min-minä ajattelun)

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
No ei ole taas edes totta!! :laugh: :laugh: Siellä on puistossa taas jotkut läskitantta äidit katsoneet naama vihreänä tätä hyvävartaloista bikini-äitiä ja äkkiä menneet ilmoituksen tekemään "säädyttömästä pukeutumisesta" ennenkuin ukkonsa tulevat paikalla ja huomaavat että kappas,onhan noita naisia jotka huolehtii itsestään vielä senkin jälkeen kun on lapsia saanet!

:whistle:

kyllä meidän leksun työntekijät ihan itse huomaa jos on auringon ottajia

;)

Peesailen tätä. Samaan kategoriaan luokittelen myös miehet ilman paitaa. Kaikki eivät välttämättä halua katsella puolialastomia ihmisiä. Joissain kulttuureissa se on jopa loukkaavaa toisia ihmisiä kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
siis miks joku ois bikineissä puistossa :headwall: uimarannat on sitä varten :whistle:

En tiedä missä asut, mutta osassa Helsingin leikkipuistoissa on kahluualtaita missä lapset saavat "uida". Tässä tapauksessahan lapset olivat siellä kahluualtaassa ja äiti päätti ottaa vieressä aurinkoa bikinit päällä. Eli mielestäni varsin loogista. :D

Mutta eihän se äiti siellä altaassa kahlaile saati ui? :whistle:

Itse en suostu edes hametta kesällä pitämään saati että olisin jossain bikineissä!
Verhoudun nilkkoihin asti ja t-paidassani on kunnolliset hihat.
En voisi kuvitellakkaan että herättäisin tuntemattomissa ties kuinka sairaissa ihmisissä seksuaalista kiinnostusta! On tämä maailma sen verran sairas että ihan keskellä kirkasta päivääkin käy kaiken laista, VALITETTAVASTI!!!
Se onko se oikeudenmukaista onkin toinen juttu...

Mitäs mieltä olette siitä, kun miehet ovat ulkona ilman paitaa ja pahimmassa tapauksessa housutkin ovat länsi-saksalaista mallia franz beckenbauer eli lahjetta ei juuri ole? :D

Mun mielestä ei ole mitään pahaa olla hellekeleillä vähissä vaatteissa, kunhan nyt ei ihan pelkästään tähtitarroilla sulojaan peittele :D

On tosiaan typerää mennä keikistelemään sinne bikineissä. Ylipäänsä en ymmärrä, mihin tarvitaan tällaisia leikkipuistoja, joihin LAISKAT äidit voivat tuoda lapset leikitettäviksi ja ruokittaviksi, jotta saavat itse lillua siinä laiskana bikineissään?

Mun mielestäni raha pitäisi käyttää johonkin tärkeämpään kuin ilmaiseen leikittämiseen ja ruokkimiseen leikkipuistoissa. Miksi verovaroja käytetään tällaiseen?!?!?

Siis mitä eroa sillä on, jos on bikinin yläosat ja hame/sortsit? Hame tai sotrsit voi olla aika pieniä monella, miettikääpä esim mikrosorteja tms..
Mites se reisien yläosien vilauttelu nyt niin paljon asiasta tekee erilaisen... :o

Enpä ymmärrä että nurtsilla aurinkoa ottavaa, vaikka kuinka leikkipuistossa, bikineihin pukeutunutta äitiä huomautetaan asusta. Itse en kaupungilla kulje bikinit yllä, mutta bikiniyläosa niskassa olen kulkenut oman kodin kulmilla aurinkoisella säällä. Matkalle osuu jopa leikkipuisto! :D

Edelleen naurettavaa touhua B)
Mä otan omassa pihassa ilman yläosaa jopa aurinkoa, vaikka naapurissa asuu vanha pariskunta. Eilenkin se mies huuteli mulle kotiin tullessaan "eihän se naapuri pala siellä", jos sitä häiritsis niin voishan sitä katsoa toiseen suuntaan. Sama pätee leikkipuistossa, jos siellä olis kahluuallas missä mä voisin lapsiani uittaa niin takuulla pukeutuisin bikineihin. Jos se jotain häiritsis niin kai sitä vois katsella muualle. Ihmeellinen maailma kun aivan täysin normaalista asiasta nostetaan tällainen mieletön HALOO :headwall: Miten se lapsia järkyttää jos näkee jonkun naisen bikineissä? Taitaa järkyttää ainoastaan niitä pitkiin kolttuihin verhoutuneita katkeria kotikurppia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja fhdh:
Siis mitä eroa sillä on, jos on bikinin yläosat ja hame/sortsit? Hame tai sotrsit voi olla aika pieniä monella, miettikääpä esim mikrosorteja tms..
Mites se reisien yläosien vilauttelu nyt niin paljon asiasta tekee erilaisen... :o

Meinasin kysyä ihan samaa :D Bikinialaosat voi olla housumalliset jollon ne on samaa kokoluokkaa mikrosortsien kanssa (joilla sitten taas saa kulkea missä tahansa).

Yhteistyössä