Häät, remontti ja 1v. lapsi samaan aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terrae-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

terrae-

Jäsen
12.12.2008
31
0
6
Mitäs olette mieltä, kasaanko itselleni liikaa tekemistä samalle vuodelle kun aloitamme nyt kevättalvella remontin, joka kestää loppu vuoden. Kesäkuuksi järjestämme häät ja meillä on myös huhtikuussa vuoden täyttävä lapsi hoidettavana?

En ole töissä, joten siihen ei onneksi tuhraudu aikaa. Asumme remontin ajan anoppilassa, joten mummi hoitaa lapsenlastaan minun kanssa varmaan joka päivä.

Olenkohan ens syksynä henkisesti ihan sipissä?
Onko muita, jotka ovat remontoineet ja menneet naimisiin samaan aikaan? Miten itse järjestäisitte häät ja remontit samaan aikaan? Molemmat ovat meille tärkeitä ja haluamme pian naimisiin.

Meillä tehtiin remontti ja suunniteltiin häitä yhtä aikaan. Meillä tosin lapset oli silloin jo 3 ja 5v. Asuttiin kuitenkin kokoajan omassa kodissa remontin seassa.

Mitenkään appivanhempiasi mollaamatta. Tossa teidän yhtälössä pahin kompastuskivi saattaa olla anoppilassa asuminen. Näin olen ainakin usein kuullut.

Kyllä sitä jaksaa kun on pakko. Meillä on tilanne sellainen, että häät niin ikään kesäkuussa, yhteensä 6 lasta, koko asunnon kattava remontti + lisärakentaminen. Talossa ei voi asua ollenkaan, vaan asumme kesään asti muualla, elikkä olemme myös kahden asunnon loukussa (toinen pitäisi saada myytyä). Päivät olemme töissä, joten raksalla on rakennusmiehet, mutta illat ja viikonloput ovat todella aikataulutettu ja silti aikaa on kaikkeen liian vähän. Mutta jos kaikki menee putkeen syksyllä tilanteen pitäisi olla taas hanskassa :)

Yhteistyössä