Häät lauantaina...JÄNNITTÄÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiiku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiiku

Vieras
Mie olen kuin tulisilla hiilillä nyt. Lauantaina olisi meidän toisen lapsen ristiäiset, johon ollaan tietysti koko suku kutsuttu.
Kukaan vaan ei tiedä että meidät vihitään samalla. =) Tai kukaan ja kukaan... Asiasta tietää meidän lisäksi bestman, anoppi ja oma isäni.
On hieman jännittynyt olo kun en voi oikein puhua ja hehkuttaa asiaa omille ystäville ja sukulaisille. =)

Ette muuten usko että on mahtavat asut meillä, anopin ja appiukon vanhat. 70-luvulta. Se miehen puku on MAHTAVA, vihreä ja ihanat levenevät lahkeet.

Voi,voi,voi. Saiskohan tätä jännitystä jotenkin aisoihin? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kiiku:
Mie olen kuin tulisilla hiilillä nyt. Lauantaina olisi meidän toisen lapsen ristiäiset, johon ollaan tietysti koko suku kutsuttu.
Kukaan vaan ei tiedä että meidät vihitään samalla. =) Tai kukaan ja kukaan... Asiasta tietää meidän lisäksi bestman, anoppi ja oma isäni.
On hieman jännittynyt olo kun en voi oikein puhua ja hehkuttaa asiaa omille ystäville ja sukulaisille. =)

Ette muuten usko että on mahtavat asut meillä, anopin ja appiukon vanhat. 70-luvulta. Se miehen puku on MAHTAVA, vihreä ja ihanat levenevät lahkeet.

Voi,voi,voi. Saiskohan tätä jännitystä jotenkin aisoihin? ;)

Hei, laitas kuvaa niistä asuista!

Noi asut vois tosiaan olla näkemisen arvoinen juttu! :D Ja onnea jo nyt! :flower:
Mekin mietittiin tuota vaihtoehtoa aikoinaan, mut häihin ja ristiäisiin olis tullut kuitenkin hiukka eri porukka, niin ei onnistuisi.

Oikein suuret kiitokset onnitteluista. Tässä kuvia asuista. =) Pahoittelen että on vähän huonot kuvat, mutta nuorempi heräsi tisukalle ja yritin ottaa kuvat äkkiä ettei sitten elukat tallo niitä.

Tuo anopin mekko mitä käytän ei välttämättä ole juuri sellainen kun itse valitsisin, mutta minusta idea on ihana käyttää appivanhempien vanhoja asuja.

Kesällä sitten järkätään hääjuhla erikseen jossa teemana olisi retropukeutuminen. =)

Kyllä minua jännittää!!

http://www.aijaa.com/v.php?i=3968204.jpg

Yhteistyössä