Häät haaveissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surettaa kovasti. :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surettaa kovasti. :(

Vieras
Haaveilen häistä, jotka toteutuvat vasta parin vuoden kuluttua.
Mutta mistä revin häävieraat häihimme, kun kaveripiiri on erittäin suppea? :( Haluaisin rennot ja ihanat häät, paljon enemmän haluaisin kutsua ystäviä kuin sukulaisia. Sukulaisiin en ole pitänyt niin yhteyksiä, eikä oikeastaan edes kiinnosta kutsua heitä. Mutta pakko kai se on, koska ei minulla ole muuten ketä kutsua. Sisaruksia minulla ei ole, joten se siitä. Jos olisi vaikka kaksikin sisarusta joilla perheet, mutta kun ei ole kuin isä ja äiti. Sitten on isovanhemmat (jotka mahdollisesti eivät edes elä enää kauaa) ja sukulaiset, jotka eivät välitä edes jouluna muistaa.
Minulla ei ole oikeastaan ystäviäkään. Ei ole parasta kaveria, joka voisi olla minulle kaasona. Kaverit ovat koulututtuja, joista näen välillä kolmea kahvittelun merkeissä. Ja työelämässä en vielä ole, joten ei ole työkavereita. Tuntuisi nololta pyytää jotain puolituttua kaasoksi, koska en tiedä kuinka läheisenä hän tuntee minut. Entä sitten polttarit? (vai mikäs se juhla naisille onkaan...?) Kuka minulle sellaiset järjestäisi? Surettaa. :`(

Ajattele asiaa niin, että niillä rahoilla jotka säästyvät suuren vierasmäärän kestitsemiseltä voitte tehdä jotain ihanaa ja spesiaalia. Varata vaikka matkan unelmienne paratiisisaarelle ja mennä siellä naimisiin palmun alla :D Tai kustantaa harvalukuisen, mutta sitäkin tärkeämmän vierasjoukon luksusillalliselle ja juhliin johonkin upeaan paikkaan. Häistänne voi tulla ikimuistoiset ja upeat ilman kaasoja, bestmaneja, polttareita. Nyt vaan unohdat kaikki täydellisten hääohjelmien huippusuunnitellut häät ja ryhdyt suunnittelemaan erilaisia unelmienne häitä :)

Yhteistyössä