Häästressiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AARGH!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AARGH!!!

Vieras
Apua apua, häät tulossa. Kutsut pitäis saada lähtemään, lukenu liikaa palstaa...Mitä laittaa kutsuihin, laittaako lahjalistaa, saati tilinumeroa, ketä kutsutaan, tuleeko lapset.. Ja ahistaa ku saa tuon tehtyä niin sitte se järjestely vasta alkaakin.... AARGH!!!! Täällä mä vaan istun Kaks Plussalla eikä runosuoni syki ollenkaan hääasioissta :p

Mulla oli häät heinäkuussa, vasta 2kk ennen häitä päätettiin mennä naimisiin. 100 vieraan häät oli ja kaikki suju mainiosti, oltiin niin humussa et kaikki meni kun itestään. Rakastin niitten järjestämistä ja nautin täysin rinnoin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika myöhäseksi ootte kyllä jättäneet. Meillä piti varata kirkko, juhlapaikka ja pitopalvelu 1,5 vuotta aiemmin että saatiin haluamamme..

Siis joo kyllä noi on jo varattu hyvissä ajois. Mutta kun pitäis oikeesti näitä käytännön asioita alkaa järjestää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Aika myöhäseksi ootte kyllä jättäneet. Meillä piti varata kirkko, juhlapaikka ja pitopalvelu 1,5 vuotta aiemmin että saatiin haluamamme..

Siis joo kyllä noi on jo varattu hyvissä ajois. Mutta kun pitäis oikeesti näitä käytännön asioita alkaa järjestää.

Nyt vaan otat jonkun jutun ja aloitat. Mulla kesti kutsujen väsääminen vähän turhankin kauan mutta on nyt kyllä jo lähetetty. Meillä oli siellä välissä Sokoksen lahjapalvelun käyntikortti, ei muuta. Ei tilinumeroa, ei juhlaohjesääntöjä...

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Nyt vaan otat jonkun jutun ja aloitat. Mulla kesti kutsujen väsääminen vähän turhankin kauan mutta on nyt kyllä jo lähetetty. Meillä oli siellä välissä Sokoksen lahjapalvelun käyntikortti, ei muuta. Ei tilinumeroa, ei juhlaohjesääntöjä...

Noi kutsut mua ahistaa (puvun lisäks) eniten... Meillä on oltava juhlaohjesääntö eikä kutsujen tekstistäkään ole vielä mitään tietoa, saati sitte että miten ne toteutetaan :/

että miksi pitää hääriä niin isot juhlat ettei ehdi muutaku stressata. stressaa vuoden häistä jotka kestää yhden päivän. ei pysty nauttimaan onnellisesta päivästä kun pitää vaan stressata siitä että kaikki on hienoo ja täydellistä ja maksaa tonneja. ihan hullua

Must tuntuu että mä pähkäilisin samalla lailla kutsujen ja juhlaohjeen tekstiä sekä pukuani vaikka kyseessä olis 20 hengen juhlat :D Eikä meillä kovin isot häät edes ole tulossa...

Yhteistyössä