Haaste!

KaksiKertaaPienempi

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
1 364
0
36
Kun seuraavan kerran käytätte asiakaspalvelua, oli kyseessä sitten myyjä, pankintiski, hoitaja, opettaja tms. ja asiakaspalvelu oli hyvää, antakaa POSITIIVISTA palautetta. Palautteen saa antaa joko suoraan kasvotusten, ko. liikkeen/paikan asiakaspalveluun, netin kautta, lehden palstalla tmv. kunhan vain siitä selviää kuka työntekijä on kyseessä.

Kuka lähtee mukaan antamaan hyvää mieltä? =)

:wave: Itse myyjänä tiiän, miten hyvältä se positiivinen palaute tuntuu, kun joskus on päiviä jolloin tuntee olonsa ihmisten kaatopaikaksi. Ja siis näin olen toiminutkin :)

eli seuraava paikka jossa asioitte ei kannata sitten olla Nummelan farkkukauppa.Siellä ei tule mahdollisuutta antaa hyvää palautetta,ainakaan jos omistaja itse on paikalla.

Helppo lähteä mukaan. Olen itse aikoinaan ollut asiakaspalvelutyöstä ja pyrin muistamaan omat kokemukseni nykyisin asiakkaana ollessani. Palaute näkyy kiitoksen sanomisena ja ystävällisyytenä jokapäiväisessä kanssakäymisessä.

itse olen ainakin saanut nummelan farkkukaupassa niin hyvää palvelua myyjä on etsinyt minulle sopivat farkut tai muodoilleni ja tuonut eri farkku malleja sovitettavaksi ja ole saanut monista vaatteistä yhteis hintaa tingittyä alas päin.. jos sillä oli huono päivä tai itse et ollut kovinkaan positiivisellä mielellä asioimassa kys kaupassa
:lohjalainen

Yhteistyössä