Haastava nimietsintä osa 2, tytönnimet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 37+0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Seija";26069227]Heidi
Kaisa
Minka
Minda
Nana[/QUOTE]
Heidi ja Kaisa liikaa mun oman sukupolven nimiä, Minka ja Minda kuulostaa kissan nimiltä ja Nana ei oo musta nimi ollenkaan.

[QUOTE="vieras";26069265]Elle
ReetTa
NoOra[/QUOTE]
Elleä oon joskus miettinyt, periaatteessa tykkään mutta sekin on siinä rajalla ja ehkä jopa liikaakin hienosteleva/vierahtava

Reetta ihan ok mutta ei tarpeeksi kiva

Noorasta tykkäsin joskus kovasti (samoin kuin Veera ja Saara), nyt en enää niin paljoa mutta harkitaan kuitenkin.

[QUOTE="vieras";26069280]No oot kyllä vaativa!!!

Aini
Noomi
Essi
Aida
Lova[/QUOTE]
tiedetään! ja en tykkää mistään noista :/
Aini ihan söpö eka kuulemalta, mutta ai niin!

Elinakin on jo lähipiirissä käytössä ja myös vähän liikaa oman sukupolven nimi.

Mies ei oikein vielä halua nimiä miettiä, vasta syntymän jälkeen :/ Mutta mä haluaisin edes jotain vaihtoehtoja sitä ennenkin.

Kalenterin nimilistametodia oon kokeillut, mutta sitä jotenkin sokaistuu kun nimiä tulee niin paljon kerrallaan. Ehkä pitäisi sitten katsoa joka päivä muutamia nimiä tai jotain.

Ines ja Hulda ei sytytä.

Ja täälläkö ei tule paljon nimiä kerrallaan :) Oli mullakin melkoinen lista ensin, poimin ihan kaikki ne nimet jotka ei heti ensisilmäykselllä ollut poisluettavissa. Sitten vähän kerrallaan tiputin nimiä pois ja luin listaa vähän ajan päästä taas. Poissulkeva menetelmä on paljon helpompi kuin se että kerää niitä mahdollisia ehdokkaita, jos hoksaat eron.

Ja mitä tulee nimen miettimiseen ennen syntymää, ei mekään sitä mietitty ja tätä nimirulijanssia tehty vasta kuin heppu oli maailmassa - ensinnäkin vaiva puolittui kun ei tarvinut miettiä tyttöjen nimiä, ja toisekseen lapsi ei välttämättä ole etukäteen päätetyn nimensä oloinen ollenkaan.

Ja täälläkö ei tule paljon nimiä kerrallaan :) Oli mullakin melkoinen lista ensin, poimin ihan kaikki ne nimet jotka ei heti ensisilmäykselllä ollut poisluettavissa. Sitten vähän kerrallaan tiputin nimiä pois ja luin listaa vähän ajan päästä taas. Poissulkeva menetelmä on paljon helpompi kuin se että kerää niitä mahdollisia ehdokkaita, jos hoksaat eron.

Ja mitä tulee nimen miettimiseen ennen syntymää, ei mekään sitä mietitty ja tätä nimirulijanssia tehty vasta kuin heppu oli maailmassa - ensinnäkin vaiva puolittui kun ei tarvinut miettiä tyttöjen nimiä, ja toisekseen lapsi ei välttämättä ole etukäteen päätetyn nimensä oloinen ollenkaan.

Ei tule, muutama nimi per viesti on paljon helpompi käsitellä :)

Joo, en mä liikaa vielä stressaa, onneksi on syntymän jälkeen vielä reippaasti aikaa miettiä nimiä, toisin kuin monessa muussa maassa. Mutta on se silti kiva jo raskauden aikanakin vähän miettiä vaihtoehtoja :)

Yhteistyössä