Haastattelussa kysymys HEIKKOUDET?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
te jotka vastaatte lyhytpinna, niin minkälaiseen työhöön haette? siis jos mainitsette nuo haastattelussa.

Mä ainakin oon kerroshoitaja, erittäin hektisessä ja pinnaa kiristävässä paikassa :D ei kyllä oo kertaakaan pinna menny töissä, ainakaan pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
te jotka vastaatte lyhytpinna, niin minkälaiseen työhöön haette? siis jos mainitsette nuo haastattelussa.

Mä ainakin oon kerroshoitaja, erittäin hektisessä ja pinnaa kiristävässä paikassa :D ei kyllä oo kertaakaan pinna menny töissä, ainakaan pahasti.

samaa hommaa teen,ja siinä hampaita joskus kiristellään vaikka asiakkaille hymyilläänkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Seltsu:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä mainitsisin kanssa pikkutarkkuuden. Kun siitä tuskin on töissä haittaa :D

Juu mä olen myös käyttänyt tuota pikkutarkkuutta ja perfektionismia. Siinä vähän niinku kehuu ja haukkuu itteensä yhtäaikaa ;)

Joo, kannattaa mainita heikkoutena jotain positiiviseltakin vaikuttavaa. Ennemmin vaikka pikkutarkka perfektionisti kuin epätäsmällinen tai laiska tms.

Mä varmaan sanoisin, että innostun herkästi ja opin mielelläni uusia asioita (jättäisin ehkä mainitsematta, että mun mielenkiintoni myös lopahtaa nopeasti).

Yhteistyössä