Haastan teidät Herkuttomaan Helmikuuhun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chevylady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chevylady

Jäsen
23.12.2004
63
0
6
tämä juttu on jo tuttu meidän omassa kaksplussan laihduttajissa, mutta ajattelin tuoda sen muidenkin tietoisuuteen. kaikki karkit ja sokeripitoiset juomat ja rasvapullat pois kuukaudeksi, vain makeutusaineet sallittuja juomissa jne.
tilapäisesti satunnaisissa erikoistilanteissa: omat tai lasten tai miehen synttärit sallitaan nauttia, mutta kohtuus mielessä. kokeillaan yhdessä kuukausi ja katsotaan nauttiiko kukaan sen jälkeen karkista ;) ja repsahduksista ei mestata ketään. :whistle: :D

herkutonta helmikuuta!

Sokeriklubissa jo lukeekin että mulla alkoi sokeriton helmikuu. Tammikuu oli kokonaan suklaaton.
Helmikuussa saan syödä joka päivä 2palaa tummaa suklaata jossa on kaakaota yli 60 %.
Mutta sokeri ja kaikki missä sitä on on kiellettyjä. Siis järkevästi ajateltuna. Ruisleivässäkin on sokeria mutta se ei ole kiellettyä ja hedelmissä on sokeria mutta ne ei ole kiellettyjä jne.
1 herkkupäivä viikossa mutta se on niin että 1 munkki, Ei sellanen 15x20cm, vaan normaali tms. Tai pieni kabappi, tai normaalin kokoinen jätski tms. Eikä muuta ja jos sunnuntai on herkkupäivä niin seuraavan viikon herkkupäivä ei saa olla maanantai.
( nämä ehdot mulle luetteli kävelykaverini joka sai mut jotenkin lupaamaan ton sokerittoman helmikuun. Hän on siis normaalipainoinen ja tukee mua laihiksessa tosi paljon.)

Onko sulla tiukemmat ehdot, vai pääseekö näillä mukaan? :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 07:15 Kipinätär kirjoitti:
Sokeriklubissa jo lukeekin että mulla alkoi sokeriton helmikuu. Tammikuu oli kokonaan suklaaton.
Helmikuussa saan syödä joka päivä 2palaa tummaa suklaata jossa on kaakaota yli 60 %.
Mutta sokeri ja kaikki missä sitä on on kiellettyjä. Siis järkevästi ajateltuna. Ruisleivässäkin on sokeria mutta se ei ole kiellettyä ja hedelmissä on sokeria mutta ne ei ole kiellettyjä jne.
1 herkkupäivä viikossa mutta se on niin että 1 munkki, Ei sellanen 15x20cm, vaan normaali tms. Tai pieni kabappi, tai normaalin kokoinen jätski tms. Eikä muuta ja jos sunnuntai on herkkupäivä niin seuraavan viikon herkkupäivä ei saa olla maanantai.
( nämä ehdot mulle luetteli kävelykaverini joka sai mut jotenkin lupaamaan ton sokerittoman helmikuun. Hän on siis normaalipainoinen ja tukee mua laihiksessa tosi paljon.)

nooooh...sun käytäntö vaikuttaa jo todella hyvältä,noilla ehdoilla pääsee kuka tahansa mukaan, mutta mä koetan jättää sen suklaankin pois, pahaa se silti tekee, kun tuo fazer tekee sitä iki-ihanaa tummaa dark mint patukkaa :p . ja tosiaan hedelmät ei ole kiellettyjen listalla lainkaan, paitsi ne, jotka killuu sokeriliemessä purkissa. tuo on oikea asenne, mutta mä yritän nyt ainakin muutaman viikon pyristellä ilman jäätelöä, munkkeja yms. nannaa. tsemppiä sullekin. mä sain jo syksyn aikana 10kg pois ja tosiaan ennen kesää jos saisi toiset 10 pois, olisi puoli väli takana.luoja mua auttakoon :headwall: :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 14:41 Chevylady kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 07:15 Kipinätär kirjoitti:

nooooh...sun käytäntö vaikuttaa jo todella hyvältä,noilla ehdoilla pääsee kuka tahansa mukaan, mutta mä koetan jättää sen suklaankin pois, pahaa se silti tekee, kun tuo fazer tekee sitä iki-ihanaa tummaa dark mint patukkaa :p . ja tosiaan hedelmät ei ole kiellettyjen listalla lainkaan, paitsi ne, jotka killuu sokeriliemessä purkissa. tuo on oikea asenne, mutta mä yritän nyt ainakin muutaman viikon pyristellä ilman jäätelöä, munkkeja yms. nannaa. tsemppiä sullekin. mä sain jo syksyn aikana 10kg pois ja tosiaan ennen kesää jos saisi toiset 10 pois, olisi puoli väli takana.luoja mua auttakoon :headwall: :saint:

Juu mukana ollaan. Laskiais pullat tekee pahaa, aina meinaa sortua kun kaupassa kävelee ohi mutta jos perjantaina aamulenkin jälkeen sais yhden? Kuuman kahvin kanssa... Mutta vaan jos mitään muuta hyvyyksiä ei ole mennyt ennen sitä. Mahtaiskohan Nea-01 kaffetella mun kanssa *hmmm* tarttee kysästä...

minä tein pari kesää sitten karkki /pulla lakko kun päiväs vedin yks tv pussi, pari tuplaa ja sitten jätskin ja sukulaku päälle joka arkipäivä.

eka viikko meni hyvin mutta sitten seuraavan viikon tiistai mulla oli ihan vieroitus oireita. ja sitten sama oli torstai mutta en syönyt mitään join vaan vettä päälle. 9 viikko meni ihan hyvin. pidin paussin viikon ja söin yhtä paljon ja oli oksentava olo, niin jatkoin olla syömäti.

mutta raskauden viimeisellä kuulla en enään voinut vastustaa karkkia. Nyt olen aloitanut taas ja tiedän että hetkenpäästä mulla on se sama vieroitusoire (kädet ihan tärisi ja näin untakin karkkista ja leivoksilta). Pitää vaan saada ne 13kg pois mitä on jääny raskauden jälkeen. TSEMPPIÄ KAIKKILLE!!! :wave: :D :flower: :flower:

Yhteistyössä