Haastan Sinut tekemään seuraavan aloituksen jostain positiivisesta!

Kais: Vahvuuttahan ei ole se, ettei näytä tunteitaan tai, että on tunteeton. Vaan, että käy sen kaiken läpi ja selviää siitä voittajana ja kiitollisena. Juuri siksi sinä kuulostat olevan vahva.

Ja kiitollisuuden aiheet löytyy ihan pienistäkin asioista. Kuten tänään olin kiitollinen, että mun vanha auto toimii hyvin. :) Ja, että en menettänyt hermoja kahden ihanan lapseni kanssa. ;)
Niin, tottahan se taitaa olla :)
Ja kai vahvuuksiasiakin on erinlaisia.

Niin, kyllä sitä taitaa joka päivä löytyä jotain mistä olla kiitollinen, pienempiä ja isompia.
Mukavaa että siekin oot löytänyt tästä päivästä hyvää. :)

Asutko siekin pohjois- savossa ?

Niin, tottahan se taitaa olla :)
Ja kai vahvuuksiasiakin on erinlaisia.

Niin, kyllä sitä taitaa joka päivä löytyä jotain mistä olla kiitollinen, pienempiä ja isompia.
Mukavaa että siekin oot löytänyt tästä päivästä hyvää. :)

Asutko siekin pohjois- savossa ?
Kyllä monta asiaa löydän päivittäin hyvää kun muistan vaan hetkeksi pysähtyä miettimään ja hengittämään.

Olen samaan mieltä, että vahvuuksia erilaisia, mutta ihan ehdottomasti sinä olet vahva ihminen! Ja toivon hurjasti hyvää sinulle taistelussa sairautta vastaan.

Itseasiassa hämäännyin murteestasi ja ajattelin, että olet Kymenlaaksosta kuten minä, mutta savolaiset ovat ihania! Äitini on Varpaisjärveltä kotoisin ja voe tokkiisa kun ovatkin haaskaa porukkaa! :D

sinisulka: Voin haistaakin, pöydällä on kimppu tulppaaneja jotka äitini toi viikonloppuna kyläillessään. :) Ihan varmasti sullakin on edes yksi positiivinen asia tapahtunut tänään. Ei sen tarvitse olla suurempi kuin, että sinulle hymyiltiin tai posti ei tuonut yhtään laskua. :)
Kuule jos mua tällä hetkellä v*** niin ei kuule paljoa jaksa kiinnostaa sun tulppaanis!!

Kyllä monta asiaa löydän päivittäin hyvää kun muistan vaan hetkeksi pysähtyä miettimään ja hengittämään.

Olen samaan mieltä, että vahvuuksia erilaisia, mutta ihan ehdottomasti sinä olet vahva ihminen! Ja toivon hurjasti hyvää sinulle taistelussa sairautta vastaan.

Itseasiassa hämäännyin murteestasi ja ajattelin, että olet Kymenlaaksosta kuten minä, mutta savolaiset ovat ihania! Äitini on Varpaisjärveltä kotoisin ja voe tokkiisa kun ovatkin haaskaa porukkaa! :D
:) Kiitos.
Aha, :) juu, niin myö ollaan. :D
Mie oonkin joensuulaisen ja savolaisen sekasotku. :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Dumle
Ihana ketju! Tällasia pitäis olla enemmänki. :)

Olen niin tavattoman onnellinen siitä, että mulla on ihana perhe - siis äiti, isä, veljet, veljen perhe - ja nuo mahtavat rakkaat koirat. Siitä, että täällä tulee lunta ja maisema on maailman kaunein kun tikat, varpuset, peipot ja urpiaiset syö lintulaudalla aamupalaa.

On ihan mahtavaa olla suurin piirtein terve ilman pelkoa tulevasta.

• Tykkää
Reactions: Dumle ja BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25959623:
Ihana ketju! Tällasia pitäis olla enemmänki. :)

Olen niin tavattoman onnellinen siitä, että mulla on ihana perhe - siis äiti, isä, veljet, veljen perhe - ja nuo mahtavat rakkaat koirat. Siitä, että täällä tulee lunta ja maisema on maailman kaunein kun tikat, varpuset, peipot ja urpiaiset syö lintulaudalla aamupalaa.

On ihan mahtavaa olla suurin piirtein terve ilman pelkoa tulevasta.
Eikö ole mahtava tunne, kun on asiat niin hyvin? Miten paljon voimaa voi saada kun on asioita joista olla onnellinen ja kiitollinen. <3

Yhteistyössä