juuh.. oli aika pitkä.. ei niis muis yleensä ollu ihan noi montaa kysymystä.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:68%
Menipäs tuossa kauan..
juuh.. oli aika pitkä.. ei niis muis yleensä ollu ihan noi montaa kysymystä.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:68%
Menipäs tuossa kauan..
Jep, meinasi jo keretä tulla ikävä palstalle takaisinAlkuperäinen kirjoittaja peppuliini:juuh.. oli aika pitkä.. ei niis muis yleensä ollu ihan noi montaa kysymystä.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:68%
Menipäs tuossa kauan..
ja hän johtaa!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:82% :xmas:
Siinä on vaihtoehdot vastaa ja valmis.Klikkaa sitä vastaa kohtaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ton pääsee tekeen... Mulla tulee vaan yks kysymys ja sit heti et valmis?
mä voin koklata..Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Tehdäänkö frendeistä testi?
tee siitä aloitus.Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Tehdäänkö frendeistä testi?
Mä aloinki tekee Harry Potterista.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mä voin koklata..Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Tehdäänkö frendeistä testi?
emmä viiti, ku se on tommonen mikä ei vissii lopu ikinä,. ku siin ei oo niit palluroi ylhääl.. tein joku kolkyt kyssää varmaan ja sain 79 rossaa.. ne oliki helpompii melkee ku salkkareis..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tee siitä aloitus.Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Tehdäänkö frendeistä testi?
:saint: vuhuu!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja niba:89%, ikinä en oo salkkareita kattonu
Hemmetti! "Kenen vieressä Lucia istuu"Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Serranon perheessä tuli 77% oikein!
ärsyttävää tuommonen.. :kieh: mutta aika hyvin sait silti.. tai siis tosi hyvin..Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:Hemmetti! "Kenen vieressä Lucia istuu"Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Serranon perheessä tuli 77% oikein!
Vastasin "Diego Serranon"
Väärin, vastaus oli Diego Serrano!!! :kieh:
86% oikein! =)