http://www.visakisa.com/quick.php?quiz-364/Salatut-elämät/&no=364
itelläni ei menny ihan putkeen.. sain 62 rossaa oikein. =)
no sit ei ehkä kannata... mutta tuolla löytyy visaa jos mistäkin aiheesta.. kannattaa tutustua.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:enpä kyl pärjäis ku ei oo tullu sarjaa koskaan seurattua
vuhuu.. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Niin mäkin niissä sukunimissä ja tuottajissa..Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:vuhuu.. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
mä olin tosi surkee niis näyttelijöitten nimis ja jossain tuottajis ym..
mä oon ain kattonu.. jossain välissä ollu hiukan taukoja.. mutta tosiaan niitä oikeita nimiä ja sellaisia en tosiaan tienny..Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:58% vaikka katon sen lähes aina :ashamed:
johtoasema!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:79 % oikein.
kieltämättä siin oli jotain tommosii... :/Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tuossa testissä on kehittämisen varaa. Ei hyväksynyt vastausta kysymyksen mihin aikaan salkkarit tulevat 19.30-20.00! OIKEA vastaus oli kuulemma 19.30. Kysymys olisi tässä tapauksessa kuulunut laittaa: Mihin aikaan sarja alkaa.
Miron naamassa ei hyväksynyt Vastausta vaan vaati vastaukseksi Miro Holm
Joonatan kysymyksessä vastaukseksi olisi riittänyt pelkkä Joonatan, mutta hyväksyivät sentään Joonatan Sievisen
Mä boikotoin koko visaa! :kieh: :kieh: :kieh:
mut se oli kyl aika vaikee.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:Ouh, vaan 63%! Ja minä ku luulin tietäväni kaiken salkkareista.