HAASTAN KAIKKI MAMMAT :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kehumaan lapsiaan ja läheisiään koko loppuviikon. Soittakaa ystävillenne ja kertokaa, miten muistatte hänen hyvät ominaisuudet ja se lämmitti mieltä muistellessa. Kertokaa lapsillenne, ja miehellenne, että olette heistä ylpeitä! Ja muistakaa samalla kehaista itseänne, kun olette onnistuneet saamaan itsellenne maailman parhaat ystävät,lapset,anopit,apet,äidit ja isät yms...lista loputon. Unohtakaa loppuviikoksi kaikki huonot puolet ihmisistä. Palataan asiaan ensi viikolla, vaikuttiko omaan mielialaanne ja läheisiin kuinkaan? Veikkaan, että palstalla on 80% onnellisempia mammoja!!
Mä aloitan: olen onnellinen ja ikuisesti kiitollinen, kun äitini ei tehnyt aborttia!! Otti minut yllärinä vastaan vaikeaan elämäntilanteeseen. KIITOS ÄITI! :)

Alkuperäinen kirjoittaja porvoosta minäkin:

Olet tyypilline suomalainen, epäilevä, pälyilevä. Voisitko kokeilla olla enemmän amerikkalainen ILOVE YOU tyyppi loppuviikon? Mä ainakin...ja kiva, että avasit ketjun, se osoitti jo sulta melkoista viitseliäisyyttä, joten AURINKOISTA PÄIVÄÄ SULLE SINNE PORVOOSEENKIN, IHQ OIKEESTI! :) :) :) :)

Yhteistyössä