Haastan juuri Sinut käymään joulukuussa 2015 kirkossa! :)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No mikä ettei. Viime vuonna kävimme tytön kanssa laulamassa Kauneimmat joululaulut ja voispa tänä vuonna ottaa uusiks.
 
vierailija
Onko väliä mihin kirkkoon menee. Lähistöllä olis tarjolla 5 babtisti kirkkoa, 4 metodisti kirkkoa, 2 presbyteeri kirkkoa, 2 katolista kirkkoa, 1 mormooni kirkko sekä ~25 sellaista joiden nimestä en osaa päätellä minkä uskontokunnan kirrkko on kyseessä.
 
Saatan mä jossain joululauluillassa käydä, tai Candominon joulukonsertissa.
Kaupunginorkesteri soittaa myös kauniisti.

Kirkot on kauniita paikkoja, joten mielellään niissä käy - silloin kun siellä ei lueta Raamattua ja/tai ole jotain seremonioita.
Ne on tylsiä, enkä usko Raamattuun.
Harmi, kun kauniit kirkot on pitkälti varattu uskonnollista toimintaa varten.
 
Kas kun ei täälä suuremmin oo lapsista häiriötä, omastanikaan. Toisaalta en oo nipo joka vaatii että yhtään ei saa kuulua mitään muuta kun tilaisuuden ääniä. Enemmän mua häirii ne perhanan luurit jotka aikuisilla lurittelee kesken tilaisuuden.
 
paljon pienä lapsia.
En voi käydä, kun mulla on lapsia, jotka jaksaa istua max. Puoltuntia hiljaa. Sitten niillä alkaa huomaamatta volyymit nousta. Täällä kun ei ole kirkossa erikseen lapsitapahtumaa...

Katsotaan viiden vuoden päästä.
 
vierailija
mä kävin marraskuussa, rippikoulun aloituskirkossa! Ja kauneimmat joululaulut ajattelin mennä kuuntelee myös. Meidän kirkossa on kyllä lapsiperhetilaisuus, mutta viimevuonna olin siellä lasteni (silloin 7,8 ja 13v) ja oli kyllä oikeesti niin kamala mekkala, että kaukana rauhoittuminen ja joulun tunnelma. Tänä vuonna aion mennä ihan yleiseen tilaisuuteen, ja lapset otan mukaan!
 
vierailija
Lopetin käymisen, kun joidenkin pitää ottaa sinne meluavat lapset pilaamaan tunnelmaa.
Oletko varma ettei yleisessä ilmoituksessa (esim lehdessä) ole lukenut jotain siihen viittaavaa, että kyseessä olisi koko perheen tapahtuma? Meillä päin ainakin kirkko ilmoittaa, että "tervetuloa laulamaan ja kuuntelemaan joululauluja koko perheen voimin!" Tms... Silloin lapset ovat myös tervetulleita. :)
 

Yhteistyössä